eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczawno-Zdrój › Organizacja i przeprowadzenie szkoleń w ramach projektu pnWsparcie pracodawców przechodzących procesy adaptacyjne i ich pracowników szansą stabilizacji regionalnego rynku pracy.



Ogłoszenie z dnia 2011-03-17

Szczawno-Zdrój: Organizacja i przeprowadzenie szkoleń w ramach projektu pn: Wsparcie pracodawców przechodzących procesy adaptacyjne i ich pracowników szansą stabilizacji regionalnego rynku pracy.
Numer ogłoszenia: 87515 - 2011; data zamieszczenia: 17.03.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A., ul. Szczawieńska 2, 58-310 Szczawno-Zdrój, woj. dolnośląskie, tel. 074 64 80 400, faks 074 64 80 417.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i przeprowadzenie szkoleń w ramach projektu pn: Wsparcie pracodawców przechodzących procesy adaptacyjne i ich pracowników szansą stabilizacji regionalnego rynku pracy..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dolnośląska Agencja Rozwoju Regionalnego z siedzibą w Szczawnie- Zdroju w ramach projektu pn: Wsparcie pracodawców przechodzących procesy adaptacyjne i ich pracowników szansą stabilizacji regionalnego rynku pracy zleca organizację i przeprowadzenie: - 144- godzinnego szkolenia pn: Specjalista ds. zabezpieczenia umów w obrocie gospodarczym z kursem języka angielskiego dla 2 uczestniczek projektu. Termin rozpoczęcia szkolenia - do 14.03.2011r. -41 - godzinnego szkolenia z zakresu badań nieniszczących pt. Badania wizualne VT 1 i 2 dla 1 uczestnika projektu. Usługa odbędzie się na warunkach dotychczasowej współpracy w zakresie realizacji szkoleń zawodowych (współpracy z Wykonawcą MEDIATOR Ośrodek Szkoleń i Doradztwa Gospodarczego Krzysztof Wierzęć). Cena brutto za szkolenia obejmuje koszt organizacji i przeprowadzenia szkolenia wraz z egzaminem, zwrot kosztów dojazdu, przejazdów, noclegów oraz zwrot kosztów badania lekarskiego poniesionych przez uczestnika projektu w związku z uczestnictwem w szkoleniu..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.10.00 - Usługi szkolenia personelu 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego 80.57.00.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt pod nazwą Wsparcie pracodawców przechodzących procesy adaptacyjne i ich pracowników szansą stabilizacji regionalnego rynku pracy, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013, Priorytet VIII Regionalne kadry gospodarki, Działanie 8.1 Rozwój pracowników i przedsiębiorstw w regionie, Poddziałanie 8.1.2 Wsparcie procesów adaptacyjnych i modernizacyjnych w regionie..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.02.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Mediator Ośrodek Szkoleń i Doradztwa Gospodarczego Małgorzata Wierzęć, ul. Żeromskiego 14, 58-100 Świdnica, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15750,72 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 15750,72

  • Oferta z najniższą ceną: 15750,72 / Oferta z najwyższą ceną: 15750,72

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 5 ust. 1a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Zamawiający w dniu 28.04.2010 roku rozpoczął postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego zgodnie z art. 39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, Dz. U. Nr 161, poz. 1078) o wartości zamówienia nie przekraczającej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, zwanej dalej Ustawą z zachowaniem zasad w Ustawie określonych. Przedmiotem postępowania była usługa kompleksowego wsparcia w postaci poradnictwa zawodowego, psychologicznego i szkoleń zawodowych, realizowanego w ramach komponentu outplacementowego projektu pn: Wsparcie pracodawców przechodzących procesy adaptacyjne i ich pracowników szansą stabilizacji regionalnego rynku pracy. W postępowaniu tym, w którym kryteriami wyboru Wykonawcy były odpowiednio: cena (60%), doświadczenie wykonawcy (35%) oraz posiadany certyfikat jakości świadczonych przez Wykonawcę usług (5%), wyłoniony został Wykonawca: osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą na podstawie wpisu do ewidencji działalności gospodarczej: Mediator Ośrodek Szkoleń i Doradztwa Gospodarczego Krzysztof Wierzęć w Świdnicy. Wykonawca w swojej ofercie przetargowej zobowiązał się wykonać zamówienie bez udziału podwykonawców (przy udziale własnego personelu). Oferta została zweryfikowana przez Komisję Przetargową i oceniona jako najkorzystniejsza z punktu widzenia przyjętych kryteriów. Umowa w sprawie realizacji zamówienia publicznego została zawarta w dniu 07.06.2010r. W trakcie realizacji zamówienia (zrealizowano około 60% prac) Wykonawca zmarł. Jedynym spadkobiercą na podstawie testamentu jest Małgorzata Wierzęć prowadząca działalność gospodarczą o tożsamym przedmiocie i będąca równocześnie dysponentem składników materialnych i niematerialnych przedsięboirstwa zmarłego Wykonawcy. Z uwagi na brak możliwości zmian podmiotowych zawartej umowy jak również wiążące zamawiającego terminy realizacji szkoleń uczestników projektu Zamawiający zadecydował o powierzeniu pozostałej niezrealizowanej części umowy Wykonawcy: Mediator Ośrodek Szkoleń i Doradztwa Gospodarczego Małgorzata Wierzęć z uwagi na zasoby którymi ten Wykonawca dysponuje (przede wszystkim ludzkie i niematerialne) jak również pewność iż szkolenia te będą realizowane przez tę samą grupę trenerów którymi dysponował zmarły Wykonawca. Termin w którym należało zakontraktować pozostała część szkoleń wynikających z umowy nie pozwolił zamawiającemu na zastosowanie procedury otwartej z uwagi na wysokie prawdopodobieństwo uchybienia terminom szkoleń zawartym z harmonogramie realizacji projektu. Pod uwagę należy również wziąć fakt, iż rozwiązanie umowy zawartej w postępowaniu w trybie przetargu nieograniczonego nastąpiło w sposób nagły i niemożliwy do przewidzenia przez każdą ze stron.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.