To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-05-24
Ogłoszenie nr 87455 - 2017 z dnia 2017-05-24 r.
Szubin: WYMIANA POKRYCIA DACHOWEGO BUDYNKU MIESZKALNO - UŻYTKOWEGO ZLOKALIZOWANEGO PRZY UL. SŁONECZNEJ W WĄSOSZU
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 56207-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 66362-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Szubin, krajowy numer identyfikacyjny
9235091000000, ul.
ul. Kcyńska
12,
89200
Szubin, państwo
Polska, woj.
kujawsko-pomorskie, tel.
523 910 700, faks
52 384 80 71, e-mail
um@szubin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
WYMIANA POKRYCIA DACHOWEGO BUDYNKU MIESZKALNO - UŻYTKOWEGO ZLOKALIZOWANEGO PRZY UL. SŁONECZNEJ W WĄSOSZU
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP.271.8.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest wymianę pokrycia dachowego budynku mieszkalno - użytkowego zlokalizowanego przy ul. Słonecznej w Wąsoszu, którego zakres obejmuje: 1) Wymianę istniejącego pokrycia dachowego z dachówki ceramicznej, układanej na klej na zaprawie, polegającej na rozbiórce istniejącego pokrycia wraz z łaceniem i wykonaniu nowego pokrycia dachówką ceramiczną karpiówką podwójnie po uprzednim remoncie konstrukcji dachowej; 2) Wykonanie wszystkich robót towarzyszących, związanych z wymianą krycia - takie jak: naprawy i przemurowania kominów ponad dachem, obróbki blacharskie, wymiana rynien i rur spustowych, obróbki blacharskie fragmentów szczytowych attyki, obrobienie krawędzi szczytowych przez pokrycie dachówką krawędziową, ułożenie gąsiorów kalenicowych oraz naprawy i uzupełnienie gzymsów murowanych z cegły; 3)Wykonanie naprawy więźby dachowej; 4)Deskowanie połaci dachowych po demontażu łacenia; 5)Wykonanie warstwy izolacyjnej na deskowaniu z papy izolacyjnej; 6)Wykonanie nowego łacenia połaci dachowej wraz z montażem kontrłat; 7)Zamontowanie wyłazów dachowych i ław kominiarskich (elementy projektowane, dotychczas nieistniejące); 8)Wykonanie instalacji odgromowej na połaci dachowej z połączeniem z istniejącymi zwodami pionowymi; 9)Naprawa podłóg na poddaszu; 10)Wykonanie izolacji cieplnej stropu nad I piętrem; 11)Wykonanie pomostów (podłogi) nad nową izolacją cieplną stropu; 12)Zabezpieczenie terenu i budynku na czas prowadzenia robót; 13)Opracowanie planu BIOZ i przedstawienie do zaakceptowania przez inspektora nadzoru; 14)Utylizowanie materiałów rozbiórkowych wraz z uporządkowaniem terenu; 15)Wykonanie wszystkich robót ujętych i określonych w dokumentacji projektowej; 16)Zaznajomienie się z umiejscowieniem wszystkich istniejących instalacji, takich jak linie, słupy telefoniczne i elektryczne, przed rozpoczęciem jakichkolwiek prac mogących uszkodzić istniejące instalacje; 17)Uzyskanie wszelkich koniecznych zgód i zezwoleń władz lokalnych, przedsiębiorstw i właścicieli, wymagane do niezbędnego zdemontowania istniejących instalacji, zamontowania instalacji tymczasowych, usunięcia instalacji tymczasowych i ponownego zamontowania istniejących instalacji, każdorazowo na podstawie uzgodnień poczynionych z Inżynierem pełniącym nadzór na realizacją przedmiotu zamówienia; 18)Doprowadzenie do należytego stanu i porządku terenu budowy, dróg, nieruchomości, urządzeń czy też innych obiektów, które Wykonawca naruszył w celu realizacji przedmiotu zamówienia. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączonej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej opracowanej przez Terenowy Zespół Usług Projektowych S.C. Ryszard Janiszewski obejmującej: dokumentacje projektową, w tym projekt wykonawczy remontu pokrycia i konstrukcji dachowej z pozwoleniem na realizację przedsięwzięcia z dnia 22.12.2016r. znak WWA.6743.602.2016.AM wydaną przez Starostę Nakielskiego oraz przedmiarem robót. 3. Na podstawie art. 29 ust. 3a w związku z art. 36 ust. 2 pkt 8a ustawy Pzp, zamawiający wymaga zatrudnienia osób fizycznych na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę - wykonujących niezbędne czynności w trakcie realizacji zamówienia związanych z: a)remontem dachu i poddasza, b)rozbiórką i wymianą pokrycia dachowego, c)wykonaniem izolacji cieplnej stropu nad I piętrem, d)wykonaniem wszystkich robót towarzyszących, w tym związany6ch z zabezpieczeniem i porządkowaniem terenu polegające na wykonywaniu pracy w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. kodeks pracy (tj. Dz. U. z 2016 r., poz. 1666). Wykonawca przy realizacji zamówienia zatrudni ww. osoby na cały okres realizacji zamówienia. Zatrudnienie winno nastąpić na podstawie umowy o pracę, powołania, wyboru, mianowania lub spółdzielczej umowy o pracę, w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U. z 2016 r. poz. 1666, ze zm.) lub właściwych przepisów państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania,
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45200000-9
Dodatkowe kody CPV:
45261000-4
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 178933,38 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI SZUBIN
więcej: przetargi SZUBIN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.