eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szubin › WYMIANA POKRYCIA DACHOWEGO BUDYNKU MIESZKALNO - UŻYTKOWEGO ZLOKALIZOWANEGO PRZY UL. SŁONECZNEJ W WĄSOSZU

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-05-24

Ogłoszenie nr 87455 - 2017 z dnia 2017-05-24 r.

Szubin: WYMIANA POKRYCIA DACHOWEGO BUDYNKU MIESZKALNO - UŻYTKOWEGO ZLOKALIZOWANEGO PRZY UL. SŁONECZNEJ W WĄSOSZU
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 56207-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 66362-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Szubin, krajowy numer identyfikacyjny 9235091000000, ul. ul. Kcyńska 12, 89200 Szubin, państwo Polska, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 523 910 700, faks 52 384 80 71, e-mail um@szubin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

WYMIANA POKRYCIA DACHOWEGO BUDYNKU MIESZKALNO - UŻYTKOWEGO ZLOKALIZOWANEGO PRZY UL. SŁONECZNEJ W WĄSOSZU

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP.271.8.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wymianę pokrycia dachowego budynku mieszkalno - użytkowego zlokalizowanego przy ul. Słonecznej w Wąsoszu, którego zakres obejmuje: 1) Wymianę istniejącego pokrycia dachowego z dachówki ceramicznej, układanej na klej na zaprawie, polegającej na rozbiórce istniejącego pokrycia wraz z łaceniem i wykonaniu nowego pokrycia dachówką ceramiczną karpiówką podwójnie po uprzednim remoncie konstrukcji dachowej; 2) Wykonanie wszystkich robót towarzyszących, związanych z wymianą krycia - takie jak: naprawy i przemurowania kominów ponad dachem, obróbki blacharskie, wymiana rynien i rur spustowych, obróbki blacharskie fragmentów szczytowych attyki, obrobienie krawędzi szczytowych przez pokrycie dachówką krawędziową, ułożenie gąsiorów kalenicowych oraz naprawy i uzupełnienie gzymsów murowanych z cegły; 3)Wykonanie naprawy więźby dachowej; 4)Deskowanie połaci dachowych po demontażu łacenia; 5)Wykonanie warstwy izolacyjnej na deskowaniu z papy izolacyjnej; 6)Wykonanie nowego łacenia połaci dachowej wraz z montażem kontrłat; 7)Zamontowanie wyłazów dachowych i ław kominiarskich (elementy projektowane, dotychczas nieistniejące); 8)Wykonanie instalacji odgromowej na połaci dachowej z połączeniem z istniejącymi zwodami pionowymi; 9)Naprawa podłóg na poddaszu; 10)Wykonanie izolacji cieplnej stropu nad I piętrem; 11)Wykonanie pomostów (podłogi) nad nową izolacją cieplną stropu; 12)Zabezpieczenie terenu i budynku na czas prowadzenia robót; 13)Opracowanie planu BIOZ i przedstawienie do zaakceptowania przez inspektora nadzoru; 14)Utylizowanie materiałów rozbiórkowych wraz z uporządkowaniem terenu; 15)Wykonanie wszystkich robót ujętych i określonych w dokumentacji projektowej; 16)Zaznajomienie się z umiejscowieniem wszystkich istniejących instalacji, takich jak linie, słupy telefoniczne i elektryczne, przed rozpoczęciem jakichkolwiek prac mogących uszkodzić istniejące instalacje; 17)Uzyskanie wszelkich koniecznych zgód i zezwoleń władz lokalnych, przedsiębiorstw i właścicieli, wymagane do niezbędnego zdemontowania istniejących instalacji, zamontowania instalacji tymczasowych, usunięcia instalacji tymczasowych i ponownego zamontowania istniejących instalacji, każdorazowo na podstawie uzgodnień poczynionych z Inżynierem pełniącym nadzór na realizacją przedmiotu zamówienia; 18)Doprowadzenie do należytego stanu i porządku terenu budowy, dróg, nieruchomości, urządzeń czy też innych obiektów, które Wykonawca naruszył w celu realizacji przedmiotu zamówienia. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączonej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej opracowanej przez Terenowy Zespół Usług Projektowych S.C. Ryszard Janiszewski obejmującej: dokumentacje projektową, w tym projekt wykonawczy remontu pokrycia i konstrukcji dachowej z pozwoleniem na realizację przedsięwzięcia z dnia 22.12.2016r. znak WWA.6743.602.2016.AM wydaną przez Starostę Nakielskiego oraz przedmiarem robót. 3. Na podstawie art. 29 ust. 3a w związku z art. 36 ust. 2 pkt 8a ustawy Pzp, zamawiający wymaga zatrudnienia osób fizycznych na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę - wykonujących niezbędne czynności w trakcie realizacji zamówienia związanych z: a)remontem dachu i poddasza, b)rozbiórką i wymianą pokrycia dachowego, c)wykonaniem izolacji cieplnej stropu nad I piętrem, d)wykonaniem wszystkich robót towarzyszących, w tym związany6ch z zabezpieczeniem i porządkowaniem terenu polegające na wykonywaniu pracy w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. kodeks pracy (tj. Dz. U. z 2016 r., poz. 1666). Wykonawca przy realizacji zamówienia zatrudni ww. osoby na cały okres realizacji zamówienia. Zatrudnienie winno nastąpić na podstawie umowy o pracę, powołania, wyboru, mianowania lub spółdzielczej umowy o pracę, w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U. z 2016 r. poz. 1666, ze zm.) lub właściwych przepisów państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania,

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45200000-9
Dodatkowe kody CPV: 45261000-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/05/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Zakład Ogólnobudowlany GRINBUD Dominika Sieszchuła, biuro@grinbud.pl, ul. Olsztyńska 17, 62-200, Gniezno, kraj/woj. wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 178933,38
Oferta z najniższą ceną/kosztem 146647,08
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 178933,38
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.