Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-01-13
Częstochowa: Sukcesywna dostawa w formie bezgotówkowej paliw ciekłych: benzyny bezołowiowej i oleju napędowego dla ODM nr 1, 2 i 3 oraz dla PZD w Częstochowie w okresie od podpisania umowy do 31.01.2019 r.
Numer ogłoszenia: 8744 - 2016; data zamieszczenia: 13.01.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Częstochowie , ul. Sobieskiego 9, 42-217 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 034 3785467, faks 034 3785468.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzdczestochowa.4bip.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa w formie bezgotówkowej paliw ciekłych: benzyny bezołowiowej i oleju napędowego dla ODM nr 1, 2 i 3 oraz dla PZD w Częstochowie w okresie od podpisania umowy do 31.01.2019 r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa w formie bezgotówkowej paliw ciekłych: benzyny bezołowiowej i oleju napędowego dla ODM nr 1, 2 i 3 oraz dla PZD w Częstochowie od podpisania umowy do 31.01.2019 r. z podziałem na 4 części (zadania): Zadanie nr 1 - Sukcesywna dostawa w formie bezgotówkowej paliw ciekłych: benzyny bezołowiowej 95 w ilości ok. 4.200 l (ok. 1.400 l na rok) i oleju napędowego w ilości ok. 54.000 l (ok. 18.000 l na rok) dla ODM nr 1 w Rudnikach w okresie od podpisania umowy do 31.01.2019 r.; Zadanie nr 2 - Sukcesywna dostawa w formie bezgotówkowej paliw ciekłych: benzyny bezołowiowej 95 w ilości ok. 6.900 l (ok. 2.300 l na rok) i oleju napędowego w ilości ok. 48.000 l (ok. 16.000 l na rok) dla ODM nr 2 w Koniecpolu w okresie od podpisania umowy do 31.01.2019 r.; Zadanie nr 3 - Sukcesywna dostawa w formie bezgotówkowej paliw ciekłych: benzyny bezołowiowej 95 w ilości ok. 5.100 l (w ilości ok. 1.700 l na rok) i 98 w ilości ok. 5.100 l (w ilości ok. 1.700 l na rok) i oleju napędowego w ilości ok. 42.000 l (w ilości 14.000 l na rok) dla ODM nr 3 w Poczesnej w okresie od podpisania umowy do 31.01.2019 r.; Zadanie nr 4 - Sukcesywna dostawa w formie bezgotówkowej paliw ciekłych: benzyny bezołowiowej 95 w ilości ok. 4.500 l (ok. 1.500 l na rok) dla Powiatowego Zarządu Dróg w Częstochowie w okresie od podpisania umowy do 31.01.2019 r..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.10.00.00-0, 09.13.42.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.01.2019.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań. Ocena spełnienia ww. warunku dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych odpowiednio w rozdziale 6 siwz. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunek wykonawca spełnił
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań. Ocena spełnienia ww. warunku dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych odpowiednio w rozdziale 6 siwz. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunek wykonawca spełnił
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań. Ocena spełnienia ww. warunku dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych odpowiednio w rozdziale 6 siwz. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunek wykonawca spełnił
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań. Ocena spełnienia ww. warunku dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych odpowiednio w rozdziale 6 siwz. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunek wykonawca spełnił
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań. Ocena spełnienia ww. warunku dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych odpowiednio w rozdziale 6 siwz. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunek wykonawca spełnił
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, gdy wykonawca sam nie dysponuje takim potencjałem. 2.Jeżeli Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z postępowania z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp (wzór zał. nr 2). 3. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu -załącznik nr 3 do siwz. 4. Dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, a jeżeli wykonawce reprezentuje pełnomocnik - także pełnomocnictwo, określające zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. Warunki i zakres zmian: - czynniki zewnętrzne (np. warunki atmosferyczne, zmiany przepisów), zmiana ilości i wartości rozliczeń, modyfikacje wywołane zmianami obowiązujących przepisów, zmiana adresu Wykonawcy lub Zamawiającego, zmiana osób występujących po stronie Wykonawcy lub Zamawiającego, zmiana będąca skutkiem oczywistej omyłki, zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy, dodanie ilości zakresu przedmiotowego postępowania oraz zmiana wartości przedmiotu zamówienia spowodowana dodaniem ilości zakresu dostawy wynikające ze zwiększenia używania sprzętu; dodanie lub zmiana firmy prowadzącej rozliczenia stacji paliw dodanie lub zmiana pojazdów i sprzętów. Do czynników zewnętrznych nie wlicza się problemów z winy wykonawcy przy realizacji przedmiotu zamówienia. - przypadki losowe: zmiana podwykonawców, dodanie podwykonawców - (z zastrzeżeni pkt 1.3. część III SIWZ), zmiana lub dodanie osób biorących udział w wykonaniu zadania wymienionych w ofercie.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzdczestochowa.4bip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg w Częstochowie, ul. Sobieskiego 9, II piętro, pokój nr 244.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.01.2016 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg w Częstochowie, ul. Sobieskiego 9, II piętro, pokój nr 241, sekretariat..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: sukcesywna dostawa w formie bezgotówkowej paliw ciekłych: benzyny bezołowiowej i oleju napędowego dla ODM nr 1 w Rudnikach.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywna dostawa w formie bezgotówkowej paliw ciekłych: benzyny bezołowiowej 95 w ilości ok. 4.200 l (ok. 1.400 l na rok) i oleju napędowego w ilości ok. 54.000 l (ok. 18.000 l na rok) dla ODM nr 1 w Rudnikach w okresie od podpisania umowy do 31.01.2019 r..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.10.00.00-0, 09.13.42.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2019.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: sukcesywna dostawa w formie bezgotówkowej paliw ciekłych: benzyny bezołowiowej i oleju napędowego dla ODM nr 2 w Koniecpolu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywna dostawa w formie bezgotówkowej paliw ciekłych: benzyny bezołowiowej 95 w ilości ok. 6.900 l (ok. 2.300 l na rok) i oleju napędowego w ilości ok. 48.000 l (ok. 16.000 l na rok) dla ODM nr 2 w Koniecpolu w okresie od podpisania umowy do 31.01.2019 r..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.10.00.00-0, 09.13.42.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2019.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: sukcesywna dostawa w formie bezgotówkowej paliw ciekłych: benzyny bezołowiowej i oleju napędowego dla ODM nr 3 w Poczesnej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywna dostawa w formie bezgotówkowej paliw ciekłych: benzyny bezołowiowej 95 w ilości ok. 5.100 l (w ilości ok. 1.700 l na rok) i 98 w ilości ok. 5.100 l (w ilości ok. 1.700 l na rok) i oleju napędowego w ilości ok. 42.000 l (w ilości 14.000 l na rok) dla ODM nr 3 w Poczesnej w okresie od podpisania umowy do 31.01.2019 r..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.10.00.00-0, 09.13.42.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2019.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: sukcesywna dostawa w formie bezgotówkowej paliw ciekłych: benzyny bezołowiowej i oleju napędowego dla PZD w Częstochowie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywna dostawa w formie bezgotówkowej paliw ciekłych: benzyny bezołowiowej 95 w ilości ok. 4.500 l (ok. 1.500 l na rok) dla Powiatowego Zarządu Dróg w Częstochowie w okresie od podpisania umowy do 31.01.2019 r..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.10.00.00-0, 09.13.42.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2019.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z CZĘSTOCHOWY
- Przebudowa chodnika w ul. Okólnej na odcinku ul. Dekabrystów do ul. gen. Władysława Sikorskiego.
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Łódzkiej i ul. Ludwika Wawrzynowicza
- Rozbiórka budynku magazynowego zlokalizowanego w Częstochowie na terenie Politechniki Częstochowskiej przy Alei Armii Krajowej 17/19, działka nr 22/2
- Remont schodów zewnętrznych do rektoratu od strony parkingu zlokalizowanych przy ul. Dąbrowskiego 69 w Częstochowie
- Dostawa i montaż mebli dla jednostek organizacyjnych Politechniki Częstochowskiej
- Wykonanie prac geod. polegających na sporządzeniu map z proj. podziału, wznowieniu znaków gr. , wyznaczeniu punktów gr., ustaleniu granic ewid. i podziale oraz sporządz. dokum. geod-prawnej - 5 części
więcej: przetargi w Częstochowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy paliw dla Rolniczego Zakładu Doświadczalnego w Minikowie
- "Dostawa paliw płynnych dla potrzeb ZDP Słupsk" z podziałem na 2 zadania
- Bezgotówkowy zakup paliw do pojazdów służbowych Nadleśnictwa Międzylesie
- Bezgotówkowy zakup paliwa oraz płynu AdBlue na stacji paliw Wykonawcy na potrzeby wykonywania działalności innej niż działalność sektorowa, związanej z gospodarką odpadami
- Sukcesywny zakup paliw płynnych - oleju napędowego i benzyny bezołowiowej na potrzeby Wielospecjalistycznego Szpitala Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Nowej Soli.
- Zakup paliw płynnych na potrzeby Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. Łaziska Górne
więcej: Paliwa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.