eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GrudziądzKONSERWACJA URZĄDZEŃ ALARMOWYCH, URZĄDZEŃ TELEWIZJI PRZEMYSŁOWEJ ORAZ URZĄDZEŃ KONTROLI DOSTĘPU

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-01

Grudziądz: KONSERWACJA URZĄDZEŃ ALARMOWYCH, URZĄDZEŃ TELEWIZJI PRZEMYSŁOWEJ ORAZ URZĄDZEŃ KONTROLI DOSTĘPU
Numer ogłoszenia: 87374 - 2009; data zamieszczenia: 01.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 1123 , ul. Czwartaków 1, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, faks 056 4583222.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.4rbm.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budzetowa sektora finansów publicznych.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: KONSERWACJA URZĄDZEŃ ALARMOWYCH, URZĄDZEŃ TELEWIZJI PRZEMYSŁOWEJ ORAZ URZĄDZEŃ KONTROLI DOSTĘPU.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest konserwacja urządzeń alarmowych, urządzeń telewizji przemysłowej oraz urządzeń kontroli dostępu w składach Bydgoszcz, Maksymilianowo, Grudziądz (wraz z Grupą), Toruń, Gardeja, Dębogórze (wraz z Gdynią) oraz WKU Grudziądz i GWŁ Grudziądz zgodnie z wymaganiami określonymi w Rozdziale III SIWZ oraz Ogólnymi Warunkami Umowy, które stanowią Załącznik Nr 1 do SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.80.00.00 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: ZAMAWIAJĄCY ŻĄDA WNIESIENIA WADIUM W WYSOKOŚCI OGÓŁEM 820,00 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; (w celu realizacji zamówienia zgodnie z przepisami prawa oraz wymaganiami Zamawiającego wykonawcy muszą prowadzić działalność gospodarczą adekwatną do przedmiotu zamówienia); 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy?konania zamówienia lub przedstawiają pisemnie zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (w celu potwierdzenia spełniania warunku, Wykonawca składa oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale VII ust. 1 SIWZ); 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (w celu potwierdzenia spełniania warunku, Wykonawca składa oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale VII ust. 1 SIWZ); 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego warunki określone w punktach 2 - 3 Rozdziału VI ust. 1 zostaną spełnione jeśli spełnia je chociażby jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego żaden z Wykonawców nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy. 4. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki określone w ust. 1, jeżeli złoży oświadczenia i dokumenty wymienione w Rozdziale VII. 5. Ocena spełnienia powyższych warunków nastąpi na podstawie treści przedstawionych dokumentów i oświadczeń wyszczególnionych w Rozdziale VII, na zasadzie spełnia lub nie spełnia wymaganego warunku. Wykonawcy, którzy nie spełnią wymaganych warunków lub nie złożą oświadczeń i dokumentów potwierdzających ich spełnianie zostaną wykluczeni z postępowania, a ich oferty zostaną uznane za odrzucone, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału wpostępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy (wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ). 2. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu określonego w Rozdziale VI ust. 1 pkt 1 SIWZ - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w ust. 1 Rozdziału VII SIWZ oraz dokumenty, o których mowa w Rozdziale VII ust. 3 składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalnościlub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, Zamawiający żąda złożenia w ofercie następujących dokumentów (Podstawa: § 1 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, Dz. U. 2006 Nr 87, poz. 605): 1) koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony mienia realizowanego w formie zabezpieczenia technicznego polegającego na montażu elektronicznych urządzeń i systemów alarmowych, sygnalizujących zagrożenie ochranianych osób i mienia oraz eksploatacji, konserwacji i naprawach w miejscach ich zainstalowania (Podstawa: art. 3 pkt 2 lit. a i art. 16 w związku z art. 55 ust. 2 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2005 r. Nr 145, poz. 1221 z późn. zm.) 2) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dotyczy podmiotów zbiorowych w rozumieniu ustawy z dnia 28 października 2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary - art. 2, Dz.U. z 2002 r. Nr 197, poz. 1661 z późn .zm.). 4. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów (Podstawa: § 1 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane): (1) Wykazu osób i podmiotów (wzór dokumentu stanowi załącznik Nr 4 do SIWZ), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia: a) w zakresie montażu i konserwacji urządzeń alarmowych pracujących w oparciu o centrale alarmowe: SEMICO - 2, GALAXY 512, GALAXY 520, CA-10, system INTELLI-FLEX, system SZERSZEŃ, system TELSES, system kontroli dostępu Compas 2026, system kontroli dostępu SOYAL oraz systemy CCTV, tj. w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia; b) instalatorów w zakresie instalowania systemów alarmowych klasy SA-4. (2) Dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia tj.: a) licencję pracownika zabezpieczenia technicznego. (Podstawa: art. 28 i art. 29 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia, Dz. U. z 2005 r. Nr 145, poz. 1221 z późn. zm.). Wykonawca zobowiązany jest złożyć przedmiotową licencję na każdą osobę, która będzie wykonywać zamówienie lub będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, z tym, że co najmniej jedna osoba winna posiadać licencję drugiego stopnia; b) poświadczenie bezpieczeństwa oznaczone klauzulą poufne wydane przez pełnomocnika ochrony Wykonawcy (Podstawa: art. 36 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 22 stycznia 1999 r. o ochronie informacji niejawnych, Dz.U. z 2005 r. Nr 196, poz. 1631 z późn. zm.). Wykonawca zobowiązany jest złożyć przedmiotowe poświadczenie na każdą osobę, która będzie wykonywać zamówienie lub będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. 5. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda (Podstawa: § 1 ust. 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane) polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 6. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 3 1) pkt 2, 3 i 5 - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 2) pkt 4 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Ustawy. 7. Dokumenty, o których mowa w ust. 6 pkt 1 lit. a i c oraz w pkt 2, powinny by wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument o którym mowa w ust. 6 pkt 1 lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 6, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.4rbm.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 1123, ul. Czwartaków 1, 86-300 Grudziądz.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.04.2009 godzina 08:30, miejsce: Oferty należy składać osobiście w siedzibie Zamawiającego, bud. nr 1, pok. nr 107 lub przesłać na adres Zamawiającego..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.