Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-28
Łódź: Wykonanie konserwacji starodruków - 5 zadań.
Numer ogłoszenia: 87331 - 2008; data zamieszczenia: 28.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzka i Miejska Biblioteka Publiczna im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Łodzi, ul. Gdańska 100/102, 90-508 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6373090, 6374224, fax 042 6372102.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wimbp.lodz.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie konserwacji starodruków - 5 zadań..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi introligatorskie oraz wykańczalnicze - Kod CPV: 78310000 - 3, dotyczące 5 zadań, szczegółowo określonych w Załączniku Nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 78.31.00.00-3.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.10.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają niżej określone warunki podmiotowe wynikające z art. 22 ust. 1 pkt. 1- 4 p.z.p.: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień- w tym zakresie zamawiający wymaga, aby wykonawcy złożyli: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności; b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia- tj: w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania, albo jeśli okres działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonali co najmniej 3 usługi, o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia oraz dostarczą, z podaniem ich wartości przedmiotu usługi, dat wykonania, nazwy odbiorcy oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługa ta została wykonana należycie (referencje)-Załącznik Nr 5 do SIWZ, ponadto załączą do oferty kopię dyplomu potwierdzającą wykształcenie i uprawnienia konserwatorskie osób uczestniczących w wykonaniu zamówienia, c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, w oparciu o art. 24 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r- Prawo zamówień publicznych, e)oświadczenie, w przypadku podmiotów nie prowadzących pozarolniczej działalności gospodarczej, iż podmiot nie jest płatnikiem podatku VAT,
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, b) Referencje tj. dokument potwierdzający, że w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania, albo jeśli okres działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonali co najmniej 3 usługi, o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia oraz dostarczą, z podaniem ich wartości przedmiotu usługi, dat wykonania, nazwy odbiorcy oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługa ta została wykonana należycie( Referencje)-Załącznik Nr 5 do SIWZ, c) Ponadto, dołączą do składanej oferty, poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię dyplomu potwierdzającą wykształcenie i uprawnienia konserwatorskie osób uczestniczących w wykonaniu zamówienia, d) Oświadczenie, w przypadku podmiotów nie prowadzących pozarolniczej działalności gospodarczej, iż podmiot nie jest płatnikiem podatku VAT e) Oświadczenie, że wykonawcy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w oparciu o art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych oraz ,iż znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - Załącznik Nr 4 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wimbp.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzka i Miejska Biblioteka Publiczna im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Łodzi, ul. Gdańska 100/102, 90-508 Łódź, budynek A, II p. pok. A-67.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.05.2008 godzina 12:00, miejsce: Wojewódzka i Miejska Biblioteka Publiczna im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Łodzi, ul. Gdańska 100/102, 90-508 Łódź, sekretariat, budynek A, II p., pokój A - 61.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie Nr 1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie konserwacji starodruku: Martinus Polonus: Martini Poloni Archiepiscopi Consentini, ac Summi Pontificis poenitentiarij Chronicon expedetissimum ad fidem veterum manuscriptorum condicum emendatum et auctum: opera Suffridi Petri Leouardiensis Frisiij [,,, ] Antverpiae: Ex officina Christophori Plantini 1574, sygn. XVI/15, Nr inw. St. 1380/95; Wym.: wys. 17x11 cm, grubość bloku: 4 cm, liczba stron: 1 k., 452 s., 17 k. (razem: 488 s.); Stan zachowania: Druk zniszczony w 50 %; zabrudzenia powierzchniowe, zbrązowienia, ślady po działaniu wilgoci, naroża kart odkształcone, krawędzie bloku barwione czerwienią, marginalia rękopiśmienne wykonane brązowym atramentem. Oprawa: pergamin, tektura, ubytki, pęknięcia, ślady po żerowaniu owadów, zabrudzenia powierzchniowe, ślady degradacji mikrobiologicznej, pergamin skurczony, brak dolnej kapitałki..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 78.31.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.10.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie Nr 2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie konserwacji starodruku: Institutionis literatae sive de discendi atque docendi ratione Tomus Tertius. Torunii: Andreas Cotenius 1588 sygn. XVI/20, Nr inw.St. 1377/95 ; Wymiary: wys. 21x16 cm, grubość bloku: 7 cm, liczba stron: 1 k., 37 k., 822 s., 1 k. (razem: 900 s.) ; Stan zachowania: Druk zniszczony w 55 %; widoczne zacieki, ślady po działaniu mikroorganizmów, ślady po działaniu wilgoci, pofalowane i odkształcone karty, zabrudzenia powierzchniowe, na karcie tytułowej pieczątka proweniencyjna. Oprawa: grzbiet i narożniki skóra biała, przednia okładka barwiona na zielono, tłoczona, na kartach makulaturowych z rękopisów; na tylnej okładce zachowana jedynie w 50 %, z przetarciami lica, cienka..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 78.31.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.10.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie Nr 3.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie konserwacji starodruku: Szotarewic Bartłomiej: Schema Regulare seu Sermones Claustrales. Institutioni et Exorationi Spirituali Religiosorum imo quorumvis Christianorum Deservientes. Czestochoviensis: Typis Clari Montis 1694 sygn. XVII/85, Nr inw. St. 106/73 ; Wymiary: wys. 30,5x20 cm, grubość bloku: 5 cm, liczba stron: 1 k., 3 k., 356 s., 3 k. (razem: 370 s.) ; Stan zachowania: Druk zniszczony w 50 % ; papier bibulasty, zabrudzenia powierzchniowe, ślady po działaniu wilgoci, widoczne zacieki, pofalowane karty, ślady po działaniu mikroorganizmów, na karcie tytułowej rękopiśmienna nota proweniencyjna wykonana brązowym atramentem. Oprawa: skóra, tektura, widoczna znaczna degradacja: przetarcia i ubytki skóry, brak części grzbietu, uszkodzone kapitałki..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 78.31.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.10.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie Nr 4.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie konserwacji starodruku: Puente Louis de la: Rozmyślania o taiemnicach wiary naszey żywocie y męce Pana Iesusowey y Błogosławioney Maryey Panny [,,,]. Jarosław: Jan Szeliga 1621 sygn. XVII/156 , Nr inw. St. 1300/95 ; Wym.: wys. 19x16 cm, grubość bloku: 6 cm, liczba stron: 8 k., 252 s., 111 s., 128 s., 180 s., 160 s. (razem: 847 s.) ; Stan zachowania: Druk zniszczony w 60 %;, zabrudzenia powierzchniowe, ślady po działaniu wilgoci i zalaniu, ślady po działaniu mikroorganizmów, brak kapitałek, brak oprawy..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 78.31.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.10.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie Nr 5.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie konserwacji starodruku: Nieszporkowicz Ambroży: Officina emblematum quae praecipuos Virginis et Matris Dei Mariae [,,,]. Cracoviae: Officina Francisci Cezary 1691 sygn. XVII/262, Nr inw. St. 966/79 ; Wym.: wys. 30x20 cm, grubość bloku: 5 cm, liczba stron: 1 k., 5 k., 628 s. (razem: 640 s.) ; Stan zachowania: Druk zniszczony w 45 %; zabrudzenia powierzchniowe, ślady po działaniu wilgoci, widoczny zaciek, karty pofalowane, nieznaczne ubytki fragmentów ostatnich kart, na karcie tytułowej nota proweniencyjna wykonana brązowym atramentem, oprawa: skóra brązowa, nakrapiana, tektura, przetarcia lica, uszkodzone kapitałki, grzbiet kruchy z ubytkami, ślady po żerowaniu owadów..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 78.31.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.10.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Montaż infrastruktury podwyższającej stan bezpieczeństwa w 12 jednostkach organizacyjnych Izby Administracji Skarbowej w Łodzi w wraz z instalacją systemu kontroli dostępu w podziale na 4 części
- Wykonanie prac malarskich we wszystkich obiektach Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
- "Usługa organizacji szkoleń dla beneficjentów i pracowników"
- Świadczenie usługi serwisu systemów informatycznych AMMS i InfoMedica dla WSRM w Łodzi.
- Dostawa licencji oprogramowania firmy Microsoft w ramach umowy MPSA
- 48/D/25 "Dostawa odczynników i materiałów pomocniczych do 2 sztuk analizatorów ABL90 FLEX PLUS będących własnością Zamawiającego"
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.