eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PuckModernizacja ul. Abrahama II etap

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-04-17

Puck: Modernizacja ul. Abrahama II etap
Numer ogłoszenia: 87326 - 2015; data zamieszczenia: 17.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Puck , ul. 1 Maja 13, 84-100 Puck, woj. pomorskie, tel. 58 6730500, 6730534, faks 58 6730533.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miasto.puck.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja ul. Abrahama II etap.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji pn.: Modernizacja ul. Abrahama II etap Uwaga! Dokumentacja projektowa Przebudowa ulicy Abrahama w Pucku - Etap I obejmuje odcinek ul. Abrahama od ul. Przebendowskiego do ul. Sędzickiego. Natomiast Modernizacja ul. Abrahama II etap dotyczy realizacji częściowej (dokończenie) projektu budowlano - wykonawczego Przebudowa ulicy Abrahama w Pucku - Etap I na odcinku od posesji nr 14 przy ul. Abrahama do skrzyżowania z ul. Sędzickiego wraz ze skrzyżowaniem (bez chodnika wschodniego) Roboty drogowe Zakres przebudowy: Przebudowa ul. Abrahama w Pucku na odcinku od posesji nr 14 przy ul. Abrahama do skrzyżowania z ul. Sędzickiego wraz ze skrzyżowaniem(bez chodnika wschodniego) : Budowa nawierzchni jezdni ul. Abrahama i skrzyżowania z ul. Sędzickiego. Budowa chodnika wzdłuż ul. Abrahama (od strony zachodniej). Budowa zjazdów indywidualnych z ul. Abrahama. Budowa miejsc parkingowych. Konstrukcja nawierzchni Konstrukcja nawierzchni ul. Abrahama i ul. Sędzickiego 1. Kostka betonowa fazowana szara gr. 8 cm w-wa ścieralna 2. Podsypka cementowo - piaskowa 1:4 gr. 3 cm 3. Kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie gr. 20 cm pod. zasadnicza Konstrukcja nawierzchni jezdni z płyt typu Meba 1. Płyty betonowe typu Meba gr. 10 cm w-wa ścieralna 2. Podsypka cementowo - piaskowa 1:4 gr. 3 cm 3. Kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie gr. 20 cm pod. zasadnicza Konstrukcja nawierzchni wydzielenia miejsc parkingowych: 1.Kostka betonowa fazowana grafitowa gr. 8 cm w-wa ścieralna 2. Podsypka cementowo - piaskowa 1:4 gr. 5 cm 3. Kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie gr. 20 cm pod. zasadnicza Zjazdy indywidualne 1. Kostka betonowa fazowana grafitowa gr. 8 cm w-wa ścieralna 2. Podsypka cementowo - piaskowa 1:4 gr. 3 cm 3. Kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie gr. 15 cm pod. zasadnicza Konstrukcja chodników z kostki szarej 1. Kostka betonowa fazowana szara gr. 8 cm w-wa ścieralna 2. Podsypka cementowo - piaskowa 1:4 gr. 3 cm 3. Kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie gr. 10 cm pod. zasadnicza Konstrukcja chodników z kostki czerwonej 4. Kostka betonowa fazowana czerwona gr. 8 cm w-wa ścieralna 5.Podsypka cementowo - piaskowa 1:4 gr. 3 cm 6.Kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie gr. 10 cm pod. zasadnicza Konstrukcja nawierzchni opaski 1.Kostka betonowa fazowana szara gr. 8 cm w-wa ścieralna 2.Podsypka cementowo - piaskowa 1:4 gr. 3 cm Konstrukcja nawierzchni czerwonych pasów zewnętrznych 1. Kostka betonowa fazowana czerwona gr. 8 cm w-wa ścieralna 2. Podsypka cementowo - piaskowa 1:4 gr. 3 cm 3. Kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie gr. 10 cm pod. zasadnicza Odwodnienie korpusu drogowego Roboty sieciowe należy wykonywać w porozumieniu z odpowiednimi gestorami sieci. Roboty sanitarne Budowa kanalizacji sanitarnej - kanał sanitarny o średnicy 315 mm i 200 mm Przykanaliki do posesji, zakończone studzienkami. Wykonawca jest zobowiązany do wykonania projektu i wprowadzenia zmiany stałej organizacji ruchu na czas budowy.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje ewentualne udzielenie zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i zgodnych z zamówieniem podstawowym (art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych).

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 49.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 8.000,00 zł. (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wymaga szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi udokumentować wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty, oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Warunek dotyczy realizacji wykonanych w okresie jw., co najmniej 2 robót budowlanych polegających na budowie, przebudowie dróg wraz z budową sieci kanalizacji sanitarnej o wartości brutto min. 450.000,00 zł (słownie: czterysta pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) każda.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wymaga szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi udokumentować to poprzez wskazanie osób, które: a) będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, niezależnie od tego, czy są one zatrudnione bezpośrednia przez Wykonawcę, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Warunek dotyczy udziału w zamówieniu: -Kierowników Budowy branży drogowej oraz sanitarnej z co najmniej 3-letnim doświadczeniem w nadzorowaniu lub kierowaniu robotami, posiadający uprawnienia budowlane umożliwiające kierowanie robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń (zgodnie z ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane [Dz.U. z 2006 r. Nr 156 poz. 1118 z póżn. zm.] oraz zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie [Dz. U. z 2006 r. Nr 83 poz. 578]) lub odpowiadających wydanych na podstawie wcześniejszych przepisów, a które uprawniają do kierowania robotami objętymi niniejszym zamówieniem, wymagana przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa; b) złożenie oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek w sytuacji, kiedy wykaże, że: Posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości polisy ubezpieczeniowej minimum 400.000,00 zł. (słownie: czterysta tysięcy złotych 00/100).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawcy z innych państw członkowskich Unii Europejskiej spełnią warunek dot. dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia składając dowód na posiadanie równoważnych uprawnień uzyskanych w swoich krajach pochodzenia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Okres gwarancji - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Niedopuszczalna jest zmiana postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem poniższych przypadków: 1) zmiany przedstawiciela ze strony Zamawiającego, 2) zmiany numeru konta lub innych danych podmiotowych stron Umowy, 3) zamiany stawki podatku VAT. 2. Zmiany terminu wykonania umowy w przypadku: 1) działania siły wyższej lub wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych, 2) wystąpienia kolizji z niezinwentaryzowanymi sieciami, 3) konieczności przeprowadzenia innych prac wcześniej niezidentyfikowanych, 4) wstrzymania robót przez uprawnione podmioty, 5) konieczności wykonania prac wynikających z zaleceń organów uprawnionych, np. nadzoru budowlanego, PIP, itp. 6) przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego. 3. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy wymagają aneksu sporządzonego z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. 4. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie Umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. 5. W trakcie trwania niniejszej umowy Wykonawca zobowiązuje się do pisemnego powiadamiania Zamawiającego o: 1) ogłoszeniu upadłości, 2) ogłoszeniu likwidacji, 3) zmianie siedziby lub nazwy firmy, 4) zmianie osób reprezentujących, 5) zawieszenia działalności, 6) wszczęciu postępowania układowego, w którym uczestniczy Wykonawca.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.miastopuck.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Puck, ul. 1 Maja 13, 84-100 Puck. Pokój 112.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.05.2015 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta Puck, ul. 1 Maja 13, 84-100 Puck. BOK, pokój 114.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.