To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-01-15
Częstochowa: Zakup i sukcesywna dostawa materiałów biurowych oraz papieru kserograficznego dla potrzeb pracowników Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Częstochowie
Numer ogłoszenia: 8727 - 2014; data zamieszczenia: 15.01.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 273717 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Polskiej Organizacji Wojskowej 2, 42-217 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 34 37 24 200, faks 34 37 24 250.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i sukcesywna dostawa materiałów biurowych oraz papieru kserograficznego dla potrzeb pracowników Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Częstochowie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa materiałów biurowych oraz papieru kserograficznego dla potrzeb pracowników Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Częstochowie. Szczegółowy wykaz asortymentowo-ilościowy przedmiotu zamówienia stanowi Formularz cenowy (załącznik nr 2 do SIWZ). Ilości przedstawione w załączniku nr 2 do SIWZ są ilościami maksymalnymi. W zależności od potrzeb Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości zamawianych artykułów.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.19.76.44 - Papier kserograficzny .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.01.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"PAPIRUS M.GÓRECKI, A.NOWICKI, J.KARYŚ SPÓŁKA JAWNA"
jakie przetargi wygrała firma
"PAPIRUS M.GÓRECKI, A.NOWICKI, J.KARYŚ SPÓŁKA JAWNA"
- PAPIRUS Sp. Jawna M. Górecki, A. Nowicki, J. Karyś, ul. Wodzickiego 3, 42-200 Częstochowa, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 92601,68 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 59971,25
Oferta z najniższą ceną: 53995,72 / Oferta z najwyższą ceną: 65939,34
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z CZĘSTOCHOWY
- Wykonanie robót budowlanych dotyczących realizacji zadania pn.: "Budowa boiska sportowego dla Zespołu Szkolno - Przedszkolnego Nr 6 przy ul. Przestrzennej 68/70 w Częstochowie".
- Wykonanie remontu sali gimnastycznej w budynku Zespołu Szkół Zawodowych Specjalnych przy ulicy Krótkiej 22 w Częstochowie.
- Dostawa artykułów biurowych i materiałów eksploatacyjnych do kopiarek dla potrzeb Urzędu Miasta Częstochowy
- Dozorowanie i ochrona obiektów Politechniki Częstochowskiej
- Dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego dla Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie
- "Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych pojazdów do siedziby Starostwa Powiatowego w Częstochowie"
więcej: przetargi w Częstochowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy artykułów biurowych na potrzeby Urzędu do Spraw Cudzoziemców
- Zakup wraz z sukcesywną dostawą artykułów biurowych i papieru biurowego (numer postępowania UD-IX-ZP-20-2024)
- Dostawa artykułów biurowych i materiałów eksploatacyjnych do kopiarek dla potrzeb Urzędu Miasta Częstochowy
- Zakup wraz z dostawą i rozładunkiem materiałów biurowych, materiałów eksploatacyjnych i papieru kserograficznego do Dolnośląskiego Oddziału Regionalnego ARiMR
- ZP/CZD/064/24 DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH - 2 pakiety
- Zakup i dostawa pomocy i wyposażenia niezbędnych do prowadzenia zajęć na potrzeby Zespołu Szkół w Jabłonnie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.