Ogłoszenie z dnia 2011-01-19
Inowrocław: Zakup papieru do drukarek i fax, zakup tuszy tonerów i taśm barwiących do drukarek i fax
Numer ogłoszenia: 8726 - 2011; data zamieszczenia: 19.01.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 1641, ul. Jacewska 73, 88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3597201, faks 052 3597272.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup papieru do drukarek i fax, zakup tuszy tonerów i taśm barwiących do drukarek i fax.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakup papieru do drukarek i fax, zakup tuszy tonerów i taśm barwiących do drukarek i fax.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.30 - Papier do drukowania 30.19.76.40 - Papier samokopiujący lub inny papier powielający 30.19.21.13 - Wkłady drukujące .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zakup z dostawą papieru do drukarek i fax
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.12.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
P.P.H.U. BIUR-POL WALDEMAR DZIERŻAWSKI
jakie przetargi wygrała firma
P.P.H.U. BIUR-POL WALDEMAR DZIERŻAWSKI
- PPHU BIUR - POL WALDEMAR DZIERŻAWSKI, PIOTR KRUSZEWSKI, UL. ANDRZEJA 7, 88-100 INOWROCŁAW, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 30744,09 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 28135,54
Oferta z najniższą ceną: 28135,54 / Oferta z najwyższą ceną: 28952,60
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Zakup z dostawą tuszy, tonerów i taśm barwiących do drukarek i fax
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.12.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- OPKOM - PLUS ANDRZEJ TADYCH, UL. OGRODOWA 14/3, 88-160 JANIKOWO, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 19521,34 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 15562,45
Oferta z najniższą ceną: 15562,45 / Oferta z najwyższą ceną: 19301,31
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Procedure przetragową przeprowadzono na odstawie art. 69-73 ze szczegółnym uwzględnieniem art. 70, gdyż przedmiot zamówienia był powszechnie dostepny
INNE PRZETARGI Z INOWROCŁAWIA
- Ochrona obiektów i mienia Zarządu Dróg Powiatowych w Inowrocławiu w 2026 roku
- Przeglądy techniczne, naprawy wynikające z awarii i eksploatacji, okresowa obsługa, remonty główne, wymiana części i mat. eksploatacyjnych do pojazdów, ciągników, naprawy urządzeń hakowych i bramowych
- Dostawa agregatu prądotwórczego o mocy ciągłej 100 kW w ramach zadania Tworzenie i utrzymywanie zasobów ochrony ludności przeznaczonych do wykonywania zadań z zakresu ochrony ludności.
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania dla osób z zaburzeniami psychicznymi, klientów Centrum Usług Społecznych Gminy Inowrocław
- "Sukcesywna dostawa oleju napędowego wraz z dzierżawą zbiornika magazynowego w 2026 roku"
- DOSTAWA ŚRODKÓW PIORĄCO DEZYNFEKCYJNYCH DLA SZPITALA WIELOSPECJALISTYCZNEGO IM. DR. LUDWIKA BŁAŻKA W INOWROCŁAWIU
więcej: przetargi w Inowrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów biurowych, sprzętu i papieru biurowego dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Rzeszowie i Oddziałów Zamiejscowych
- Zakup materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faksów i kserokopiarek dla Starostwa Powiatowego w Krakowie w 2026 r.
- Dostawa sukcesywna papieru biurowego do drukarek i kopiarek dla Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie (437)
- Sukcesywne dostawy materiałów biurowych i druków akcydensowych na potrzeby Urzędu Miejskiego w Aleksandrowie Łódzkim w 2026 r.
- BZP.272.72.2025.AR Sukcesywna dostawa artykułów papierniczych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego w Białymstoku
- Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla Uniwersytetu Jagiellońskiego (z wyłączeniem Uniwersytetu Jagiellońskiego Collegium Medicum).
więcej: Wkłady drukujące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





