Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-06-04
Obryte: Dostawa mięsa, wędlin i drobiu dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej w Obrytem.
Numer ogłoszenia: 87265 - 2009; data zamieszczenia: 04.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej , Obryte 188, 07-215 Obryte, woj. mazowieckie, tel. 0-29 7411080 w. 30, faks 0-29 7411080.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mięsa, wędlin i drobiu dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej w Obrytem..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa mięsa, wędlin i drobiu szczegółowo wyspecyfikowanych w Załączniku Nr 1 do niniejszej SIWZ. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. UWAGA: oferta musi być kompletna w zakresie poszczególnych pozycji zawartych w formularzu ofertowym. Nieuwzględnienie chociażby jednej z zamawianych pozycji asortymentowych spowoduje odrzucenie oferty. Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia w ofercie asortymentu równoważnego (innego niż podany z nazwy przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia) pod warunkiem, iż oferowany asortyment będzie o takich samych lub lepszych parametrach jakościowych. Zaoferowanie asortymentu sprzecznego z powyższymi wymaganiami skutkować będzie odrzuceniem oferty. Zamawiający informuje, że nie przewiduje zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 7 ustawy Pzp. Zamawiający może zmniejszyć wartość zamówienia. Każda partia dostarczonych towarów musi posiadać Handlowy Dokument Identyfikacyjny (HDI). Wszystkie oferowane produkty muszą spełniać wymagania określone w ustawie o warunkach zdrowotnych i żywienia ( Dz. U. Nr 31 poz. 265 z 2005r.) 10. Zamawiający dopuszcza możliwość waloryzacji cen jednostkowych tylko i wyłącznie w przypadku wzrostu wskaźnika cen towarów i usług konsumpcyjnych o aktualny wskaźnik inflacji publikowany przez prezesa GUS -u, po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym. Artykuły dostarczane będą przynajmniej raz w tygodniu do magazynu Zamawiającego transportem Dostawcy..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.Nie są wykluczeni z postępowania na podstawie zaistnienia przesłanek wykluczenia z postępowania, określonych w art. 24 Prawa zamówień publicznych. 2.Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt.1-3 Prawa zamówień publicznych, tzn. a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innym podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonania zamówienia. 3.Spełniają następujące warunki szczegółowe: a) posiadają aktualną decyzję lub zaświadczenie wydane przez właściwy organ inspekcji sanitarnej stwierdzające spełnienie wymagań koniecznych do zapewnienia higieny w procesie produkcji lub obrocie oraz zapewnienie właściwej jakości zdrowotnej tych artykułów ( wg obowiązujących przepisów prawa dotyczących warunków zdrowotnych żywności i żywienia). Sposób oceny spełniania warunków Ocena spełnienia warunków dokonania zostanie o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w pkt. 6 SIWZ, dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń w sposób jednoznaczny musi wynikać, iż Wykonawca spełnia wymienione warunki. Uzupełnienie wymaganych dokumentów będzie możliwe po upływie terminu składania ofert, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentów złożonych przez Wykonawcę, na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający może wezwać Wykonawców w określonym przez siebie terminie do złożenia wyjaśnień..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podst. art. 24 Pzp Wykonawca składa następujące dokumenty: 1.Dokumenty wymagane: a) formularz oferty z wykorzystaniem wzoru wraz z oświadczeniem do postępowania o zamówienie publiczne art.22 ust.1 ustawy Pzp ( Załącznik Nr 1 ), b) dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych, c) nie są wykluczeni z postępowania na podstawie zaistnienia przesłanek wykluczenia z postępowania określonych w art. 24 ustawy Pzp ( Załącznik Nr 3) d) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż na 6 m-cy przed terminem składania ofert, e) oświadczenie o spełnieniu koniecznych wymagań higieniczno - sanitarnych w procesie produkcji i obrocie żywnością - Załącznik Nr 4 do oferty. W przypadku, gdy Wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia, ich oferta musi spełniać następujące wymagania: 1.Wykonawcy muszą dołączyć do oferty pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli wszystkich pozostałych Wykonawców, 2.Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą z Wykonawcą wskazanym i upoważnionym w pełnomocnictwie przez pozostałych Wykonawców, 3.Oferta musi być podpisana w taki sposób, aby skutecznie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie, 4.Każdy z Wykonawców odrębnie ma obowiązek oświadczyć, że nie podlega wykluczeniu z postępowania art. 24 ustawy Pzp - wzór oświadczenia jest Załącznikiem Nr 3 do SIWZ. 5.Wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na Wykonawcę w miejscu, np. Nazwa i adres Wykonawcy - należy wpisać dane dotyczące Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, a nie dane pełnomocnika..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.starostwopultusk.bip.org.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej
Obryte 188
07- 215 Obryte
Pok. Nr 2
Blok H ADMINISTRACJA.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.06.2009 godzina 11:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej Obryte 188 07- 215 Obryte Pok. Nr 1 Sekretariat Blok H ADMINISTRACJA.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI OBRYTE
więcej: przetargi OBRYTE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mięsa i produktów mięsnych dla Szkoły Podstawowej nr 56 w Szczecinie
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla jednostek oświatowych prowadzonych przez Gminę Orońsko
- Dostawy mięso i wędliny drobiowe dla Zakładu Karnego w Przytułach Starych
- Dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego nr 17 w Olsztynie
- Sukcesywną dostawę artykułów spożywczych z podziałem na części dla Szkoły Podstawowej Nr 1 w Sopocie z podziałem na 8 części
- Dostawa produktów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej OSTOJA w Sośnicowicach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





