Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-03-26
Ropczyce: Budowa zaplecza kortów tenisowych w Ropczycach
Numer ogłoszenia: 87236 - 2010; data zamieszczenia: 26.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ropczyce , ul. Krisego 1/30, 39-100 Ropczyce, woj. podkarpackie, tel. (017) 2210550, faks (017) 2210555.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ropczyce.eu/przetargi
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa zaplecza kortów tenisowych w Ropczycach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania p.n. Budowa zaplecza kortów tenisowych w Ropczycach, na działkach nr ew. 1178/9, 1178/8, 1178/7 przy ul. Mickiewicza, w zakresie wykonania n/w robót: 1) Dwa budynki gospodarcze z instalacjami (wod-kan i elektryczna) i wyposażeniem 2) Utwardzenie terenu przy budynkach z kostki brukowej, 3) Utwardzenie terenu kratami trawnikowymi/parkingowymi pod dojazd i parking, 4) Przyłącz kanalizacyjny do budynku, 5) Przyłącz wodociągowy do budynku, 6) Zraszacz kortów, 7) Instalacja oświetlenia kortów, 8) Obsługa geodezyjna zadania, 9) Przygotowanie kompletu dokumentów do zgłoszenia zakończenia robót. 2. Roboty budowlane Budowy zaplecza kortów tenisowych w Ropczycach należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami, opracowanymi projektami budowlanymi i projektami wykonawczymi, warunkami pozwolenia na budowę, Polskimi Normami, zasadami sztuki budowlanej oraz specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót. 3. Technologia wykonania robót budowlanych: 1) Dostawa i montaż słupów i lamp oświetleniowych na istniejących prefabrykowanych fundamentach 30,0x30,0x150,0cm, 2) Dwa budynki gospodarcze do obsługi kortów, systemowe o powierzchni zabudowy do 13,4m2 każdy, posadowione na stopach fundamentowych betonowych 30,0x30,0x150,0cm. Wykonanie pod budynkami nawierzchni żwirowej z warstwą geowłókniny. Wykonanie pomiędzy kontenerami pomostu z desek drewnianych na konstrukcji stalowej, zabezpieczonych impregnatem koloryzującym do drewna (do stosowania na zewnątrz) a następnie przekrycie go łukowym zadaszeniem z poliwęglanu, 3) Utwardzenie nawierzchni wokół budynków gospodarczych z kostki brukowej gr. 6,0cm na podsypce z mieszanki piasku i betonu gr. 10cm, na podbudowie z tłucznia gr. 20,0cm; wokół chodnika obrzeże betonowe 8x25cm osadzane na chudym betonie, 4) Utwardzenie nawierzchni pod dojazd i miejsca postojowe, układanie krat trawnikowych/parkingowych spełniających warunki wytrzymałościowe, odporne na warunki klimatyczne, wypełnione w strefie dojazdu żwirem, w strefie parkingowej trawą, na podsypce z mieszanki grysu i piasku o frakcji 10mm i podbudowie z tłucznia gr. 25cm frakcji 0,32-0,45mm lub zastosowanie równoważnych materiałów tj. betonowych płyt ażurowych lub kostki brukowej na odpowiedniej podbudowie pod warunkiem zachowania nośności nawierzchni mogącej przenieść obciążenia samochodem osobowym, 5) Dostawa i montaż zraszacza kortów na istniejącej doziemnej części wewnętrznej instalacji wodociągowej. 4. Wyposażenie budynków gospodarczych do obsługi kortów: - w pomieszczeniu szatni: 8 szafek na odzież, 2 oprawy oświetleniowe, 2 gniazdka elektryczne, 1 grzejnik elektryczny, - w pomieszczeniu wc: 1 umywalka, 1 prysznic, 1 miska ustępowa, 2 gniazdka elektryczne, 1 oprawa oświetleniowa, 1 grzejnik elektryczny, - w pomieszczeniu magazynu: 1 oprawa oświetleniowa, 2 gniazdka. 5. Użyte przy realizacji robót materiały i wyposażenie winny spełniać wymagania określone w art. 10 Prawa Budowlanego, montowane urządzenia i wyposażenie winny posiadać dokumenty potwierdzające dopuszczenie do użytkowania i spełnienie odpowiednich norm. 6. W razie przyjęcia innego materiału niż zaproponowany w projekcie należy to uwzględnić w ofercie i odpowiednio zmodyfikować kosztorys ofertowy. Proponowane do użycia przy realizacji inne materiały winny posiadać parametry nie niższe niż zaproponowane w projekcie budowlanym..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu 45.22.33.00 - Roboty budowlane w zakresie parkingów 45.31.61.00 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 42.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu dotyczącym posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, nastąpi poprzez sprawdzenie czy Wykonawca potwierdził spełnianie tego warunku składając odpowiednie oświadczenie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu dotyczącego posiadania wiedzy i doświadczenia nastąpi poprzez sprawdzenie czy w dołączonych do oferty wymaganych oświadczeniach i dokumentach Wykonawca wykazał, że wykonał obiekty budowlane tj. (co najmniej jeden budynek kontenerowy, chodniki, place i oświetlenie zewnętrzne) zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu dotyczącym dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym nastąpi poprzez sprawdzenie czy Wykonawca potwierdził spełnianie tego warunku składając odpowiednie oświadczenie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu dotyczącego dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia nastąpi poprzez sprawdzenie, czy w dołączonych do oferty oświadczeniach i dokumentach Wykonawca wykazał, że będzie dysponował osobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, które posiadają uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie konstrukcji, instalacji elektrycznych, instalacji sanitarnych oraz doświadczenie tych osób.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu dotyczącym sytuacji ekonomicznej i finansowej nastąpi poprzez sprawdzenie czy Wykonawca potwierdził spełnianie tego warunku składając odpowiednie oświadczenie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy PZP, polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy PZP, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych ust. 2 niniejszego rozdziału. 2. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Dopuszcza się zmiany w kolejności i terminach wykonywania poszczególnych zakresów rzeczowych robót określonych w harmonogramie rzeczowo-finansowym, których potrzebę uzasadniają: - podniesienie bezpieczeństwa wykonywania robót, - usprawnienie realizacji robót, - niekorzystne warunki atmosferyczne mające negatywny wpływ na jakość wykonywanych robót, - opóźnienie dostawy materiałów lub urządzeń z przyczyn niezależnych od Wykonawcy. 2. Zmiany umowy mogą być dokonywane na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy oraz winny być zaakceptowane przez obie strony umowy. 3. Strona inicjująca zmianę uzasadnia potrzebę wprowadzenia zmian i określa jej wpływ na harmonogram robót.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www..ropczyce.eu/przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Ropczycach
ul. Krisego 1, 39-100 Ropczyce
pok. 210.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.04.2010 godzina 10:30, miejsce: Urząd Miejski w Ropczycach ul. Krisego 1, 39-100 Ropczyce pok. 208.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ROPCZYC
- Dostawa odczynników do immunochemii wraz z dzierżawą dwóch aparatów
- "Projektowanie i budowa budynku kultury i oświaty w Ropczycach, część biblioteczna"
więcej: przetargi w Ropczycach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rewitalizacja parku podworskiego w Bludziach.
- Modernizacja kładki edukacyjnej "Rechot" - remont fragmentu ścieżki edukacyjnej.
- "Modernizacja, rozbudowa i remont części istniejących budynków w kompleksie "Instytutu Fizyki PAN" w ramach inwestycji pn. "Remont i budowa Centrum Kompetencji Mikroelektroniki i Fotoniki II."
- Budowa wiaty autokarowej w Rykach w ramach zadania pn: "Budowa i modernizacja infrastruktury oraz zakup autobusów na potrzeby transportu publicznego Gminy Ryki" - etap III
- Zaprojektowanie i wykonanie przebudowy i remontu budynku Sekcji Zamiejscowej KOWR OT Olsztyn w Morągu, ul. Dworcowa 13
- Wykonanie w trybie zaprojektuj i wybuduj zadania pn. Budowa Edukacyjnego Centrum Bioróżnorodności wraz z utworzeniem ekoparku Park Bioróżnorodności na terenie siedziby Biura ZPKWŚ w Będzinie.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





