eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlsztynREMINT SALI KONCERTOWEJ PSM W OLSZTYNIE - KOMPLEKSOWA WYMIANA PARKIETU

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-05-23

Olsztyn: REMINT SALI KONCERTOWEJ PSM W OLSZTYNIE - KOMPLEKSOWA WYMIANA PARKIETU
Numer ogłoszenia: 87235 - 2013; data zamieszczenia: 23.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Szkoła Muzyczna I i II stopnia im. Fryderyka Chopina , ul. Tadeusza Kościuszki 39, 10-503 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 5272691, faks 89 5272691.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: szkoła.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMINT SALI KONCERTOWEJ PSM W OLSZTYNIE - KOMPLEKSOWA WYMIANA PARKIETU.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa wymiana parkietu w sali koncertowej oraz w przynależnej do niej sali kameralnej Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia im. F. Chopina w Olsztynie. Budynek szkoły jest zlokalizowany w Olsztynie przy ul. Kościuszki 39. 2. przedmiot zamówienia obejmuje miedzy innymi kompleksowe zerwanie i utylizację starych parkietów, przygotowanie podłoża i montaż nowych parkietów. 3. Ponieważ konstrukcja drewniana podestów scenicznych jest bardzo zerodowana przewiduje się wymianę na nową. 4. Sale koncertowa i kameralna stykają się ze sobą ale posadzki tych sal są usytuowane na różnych poziomach w zakresie zamówienia należy uwzględnić wykonanie następujących czynności: 1)demontaż istniejących foteli i balustrad; 2) transport zdemontowanych foteli i balustrad w obrębie budynku do wskazanego miejsca składowania; 3)demontaż istniejącego parkietu; 4) demontaż zniszczonych, uszkodzonych i zerodowanych, konstrukcji drewnianych podestów scenicznych oraz stopni; 5)wywóz oraz utylizacja zdemontowanych elementów drewnianych parkietów oraz konstrukcji drewnianych; 6)przygotowanie kanałów kablowych do obsługi organów; 7)przygotowanie kanałów pod zasilenie przeszkodowe stopni; 8)przygotowanie i oczyszczenie podłoża pod ułożenie nowego parkietu; 9)wyrównanie wszystkich płaszczyzn sali koncertowej płytami OSB wodoodpornymi; 10)wykonanie stopni oraz podestów scenicznych - odtworzenie układu ze stanu istniejącego z ewentualna niewielka korekta wymiarów w ramach powierzchni schodów istniejących; 11)wykonanie stopni pośrednich widowni - odtworzenie układu ze stanu istniejącego 12)wykonanie kanałów kablowych wraz z przykryciem w rejonie sali koncertowej do zasilenia organów 13)wykonanie parkietu na stopniach i widowni sali koncertowej 14)wykonanie parkietu na scenie i podestach scenicznych - sali koncertowej 15)obłożenie pionowych płaszczyzn stopni widowni i podestów scenicznych parkietem. 16)dostawa i osadzenie krat kanałów wentylacyjnych usytuowanych w podestach scenicznych; 17)oblistwowanie obwodowe całej widowni i sceny 18)olejowanie wszystkich nowych powierzchni drewnianych w kolorze uzgodnionym z inwestorem na etapie realizacji. 19)przygotowanie otworów pod montaż oświetlenia przeszkodowego 20)przygotowanie kanałów pod montaż oświetlenia przeszkodowego 21)dostawa przenośnych podestów i okładzin parkietowych nastawianych na najniższy stopień (poziom) sceny o wysokości zbliżonej lub równej do stopni istniejących. 22)wyżej wymienione czynności dotyczą pełnej powierzchni posadzki pomieszczenia sali koncertowej 23)Wymienione czynności dotyczą pełnej powierzchni posadzki pomieszczeń z wyłączeniem zabudowanych elementów mechaniki organów..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.43.21.13 - Kładzenie parkietu 45.43.21.14 - Roboty w zakresie podłóg drewnianych 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.08.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 3000ZŁ SŁOWNIE: TRZY TYSIĄCE ZŁOTYCH

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykazanie, że Wykonawca dysponuje minimum jedna osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami umożliwiające wykonanie tych samych czynności, do których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane tej specjalności

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • sytuacji ekonomicznej i finansowej: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Dopuszcza się złożenie oferty wspólnej zgodnie z trybem art. 23 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U.10.113.759 ze zm.). Przy złożeniu oferty wspólnej wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pisemne pełnomocnictwo lub pełnomocnictwa winny być dołączone do oferty. Wzór pełnomocnictwa stanowi załącznik nr 7 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szkola-muz.olsztyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Państwowa Szkoła Muzyczna I i II st w Olsztynie, ul. Kościuszki 39, 10-503 Olsztyn.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.06.2013 godzina 12:00, miejsce: Państwowa Szkoła Muzyczna I i II st w Olsztynie, ul. Kościuszki 39, 10-503 Olsztyn, gab. nr 6.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.