Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-05-23
Olsztyn: REMINT SALI KONCERTOWEJ PSM W OLSZTYNIE - KOMPLEKSOWA WYMIANA PARKIETU
Numer ogłoszenia: 87235 - 2013; data zamieszczenia: 23.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Szkoła Muzyczna I i II stopnia im. Fryderyka Chopina , ul. Tadeusza Kościuszki 39, 10-503 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 5272691, faks 89 5272691.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: szkoła.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMINT SALI KONCERTOWEJ PSM W OLSZTYNIE - KOMPLEKSOWA WYMIANA PARKIETU.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa wymiana parkietu w sali koncertowej oraz w przynależnej do niej sali kameralnej Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia im. F. Chopina w Olsztynie. Budynek szkoły jest zlokalizowany w Olsztynie przy ul. Kościuszki 39. 2. przedmiot zamówienia obejmuje miedzy innymi kompleksowe zerwanie i utylizację starych parkietów, przygotowanie podłoża i montaż nowych parkietów. 3. Ponieważ konstrukcja drewniana podestów scenicznych jest bardzo zerodowana przewiduje się wymianę na nową. 4. Sale koncertowa i kameralna stykają się ze sobą ale posadzki tych sal są usytuowane na różnych poziomach w zakresie zamówienia należy uwzględnić wykonanie następujących czynności: 1)demontaż istniejących foteli i balustrad; 2) transport zdemontowanych foteli i balustrad w obrębie budynku do wskazanego miejsca składowania; 3)demontaż istniejącego parkietu; 4) demontaż zniszczonych, uszkodzonych i zerodowanych, konstrukcji drewnianych podestów scenicznych oraz stopni; 5)wywóz oraz utylizacja zdemontowanych elementów drewnianych parkietów oraz konstrukcji drewnianych; 6)przygotowanie kanałów kablowych do obsługi organów; 7)przygotowanie kanałów pod zasilenie przeszkodowe stopni; 8)przygotowanie i oczyszczenie podłoża pod ułożenie nowego parkietu; 9)wyrównanie wszystkich płaszczyzn sali koncertowej płytami OSB wodoodpornymi; 10)wykonanie stopni oraz podestów scenicznych - odtworzenie układu ze stanu istniejącego z ewentualna niewielka korekta wymiarów w ramach powierzchni schodów istniejących; 11)wykonanie stopni pośrednich widowni - odtworzenie układu ze stanu istniejącego 12)wykonanie kanałów kablowych wraz z przykryciem w rejonie sali koncertowej do zasilenia organów 13)wykonanie parkietu na stopniach i widowni sali koncertowej 14)wykonanie parkietu na scenie i podestach scenicznych - sali koncertowej 15)obłożenie pionowych płaszczyzn stopni widowni i podestów scenicznych parkietem. 16)dostawa i osadzenie krat kanałów wentylacyjnych usytuowanych w podestach scenicznych; 17)oblistwowanie obwodowe całej widowni i sceny 18)olejowanie wszystkich nowych powierzchni drewnianych w kolorze uzgodnionym z inwestorem na etapie realizacji. 19)przygotowanie otworów pod montaż oświetlenia przeszkodowego 20)przygotowanie kanałów pod montaż oświetlenia przeszkodowego 21)dostawa przenośnych podestów i okładzin parkietowych nastawianych na najniższy stopień (poziom) sceny o wysokości zbliżonej lub równej do stopni istniejących. 22)wyżej wymienione czynności dotyczą pełnej powierzchni posadzki pomieszczenia sali koncertowej 23)Wymienione czynności dotyczą pełnej powierzchni posadzki pomieszczeń z wyłączeniem zabudowanych elementów mechaniki organów..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.43.21.13 - Kładzenie parkietu 45.43.21.14 - Roboty w zakresie podłóg drewnianych 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.08.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 3000ZŁ SŁOWNIE: TRZY TYSIĄCE ZŁOTYCH
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykazanie, że Wykonawca dysponuje minimum jedna osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami umożliwiające wykonanie tych samych czynności, do których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane tej specjalności
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
sytuacji ekonomicznej i finansowej: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Dopuszcza się złożenie oferty wspólnej zgodnie z trybem art. 23 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U.10.113.759 ze zm.). Przy złożeniu oferty wspólnej wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pisemne pełnomocnictwo lub pełnomocnictwa winny być dołączone do oferty. Wzór pełnomocnictwa stanowi załącznik nr 7 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szkola-muz.olsztyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Państwowa Szkoła Muzyczna I i II st w Olsztynie, ul. Kościuszki 39, 10-503 Olsztyn.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.06.2013 godzina 12:00, miejsce: Państwowa Szkoła Muzyczna I i II st w Olsztynie, ul. Kościuszki 39, 10-503 Olsztyn, gab. nr 6.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- "Usługa wynajmu autobusów i autokarów wraz z kierowcą"
- ZORGANIZOWANIE I PRZEPROWADZENIE KURSU PRAWA JAZDY KATEGORII B
- Dostawa wraz z montażem "Siłowni na świeżym powietrzu - II etap" na terenie UWM w Olsztynie.
- Opracowanie dokumentacji projektowej z podziałem na części: Część 1: Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 528 ; Część 2: Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 537; Część 3: Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 513.
- Aktualizacja dokumentacji projektowej pn. "Przebudowa wiaduktu drogowego nad koleją w ciągu ulicy Limanowskiego w Olsztynie"
- Dostawa aparatury laboratoryjnej i sprzętu medycznego na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko - Mazurskiego w Olsztynie (251)
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty modernizacyjne i remontowe w pomieszczeniach budynku szkolnego oraz internatu w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Szkoły Podchorążych Piechoty w Komorowie w Starym Lubiejewie
- "Prace remontowe" w ramach projektu pn.: "Kompetentny zawodowiec - satysfakcja dla siebie i innych" - II
- Przebudowa Publicznego Przedszkola im. Króla Maciusia Pierwszego w Poddębicach przy ul. Miłej 14/16 w formule zaprojektuj i wybuduj
- Budowa nowej sieci teleinformatycznej i elektrycznej wraz z modernizacją serwerowni na potrzeby projektu "Rozwój e-usług publicznych dla mieszkańców Gminy Koźmin Wielkopolski"
- Remont, przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku administracyjno - biurowego oraz rozbudowa o budynek garażowo - magazynowy na potrzeby OSP Łochów Fabryczna i Urzędu Gminy w Łochowie
- Modernizacja świetlic w Bartkowie i Miodarach w podziale na zadania:" ZADANIE 1: Modernizacja świetlicy w Bartkowie ZADANIE 2: Modernizacja świetlicy w Miodarach
więcej: Kładzenie parkietu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.