Ogłoszenie z dnia 2009-06-04
Dukla: Dokończenie budowy Zespołu Szków w Dukli
Numer ogłoszenia: 87189 - 2009; data zamieszczenia: 04.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dukla , ul. Trakt Węgierski 11, 38-450 Dukla, woj. podkarpackie, tel. 013 4329135, faks 013 4331011.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.dukla.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dokończenie budowy Zespołu Szków w Dukli.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dokończenie budowy Zespołu Szkół w Dukli Przedmiotem zamówienia jest: 1) Roboty instalacyjne wodno- kanalizacyjne i sanitarne; 2) Instalowanie przeciw włamaniowych systemów alarmowych; 3) Instalacje zasilające - wewnętrzne linie zasilające, zestaw ZTG; 4) Instalacje teleinformatyczne + zasilane 230 V; 5) Instalacje odgromowe; 6) Roboty wykończeniowe; 7) Instalacje elektryczne, instalacja dzwonkowa, instalacja głośnikowa - piwnice; 8) Instalacje elektryczne, instalacja dzwonkowa, instalacja głośnikowa - parter; 9) Instalacje elektryczne, instalacja dzwonkowa, instalacja głośnikowa - I piętro; 10) Instalacje elektryczne, instalacja dzwonkowa, instalacja głośnikowa - II piętro; 11)Instalacje elektryczne, instalacja dzwonkowa, instalacja głośnikowa - strych;.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.43.10 - Układanie kabli 45.31.22.00 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.21.40.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych z edukacją i badaniami .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Informacja dotycząca wadium - 100 000,00 zł słownie: sto tysięcy złotych Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jeden lub kilku następujących formach : - pieniądzu; - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych ; Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na konto :Podkarpacki Bank Spółdzielczy w Sanoku Oddział Dukla Nr konta : 58 86 42 10 96 20 10 96 00 18 33 00 02. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli : - upłynął termin związania ofertą; - zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania umowy; - zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3 prawa zamówień publicznych, nie złożyli dokumentów lub oświadczeń potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, chyba że udowodnili, że wynika to z przyczyn nie leżących po ich stronie. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami , jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie ; - nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy; - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy?konania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 5) złożą formularz ofertowy wraz z wymaganymi dokumentami, oświadczeniami, załącznikami oraz zaświadczeniami, 6) spełniają wymagania określone ustawą Prawo zamówień publicznych oraz niniejszą specyfikacją, Spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1) formularz ofertowy ( z wykorzystaniem wzoru), 2) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych ( z wykorzystaniem wzoru ) W przypadku składania oferty wspólnej niniejszy warunek Wykonawcy muszą spełniać oddzielnie - załącznik nr 2; 3) kosztorys ofertowy szczegółowy - sporządzony na podstawie przedmiaru robót, dokumentacji technicznej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, wizji lokalnej w terenie - załącznik nr 3, 4) zaakceptowany i wypełniony przez wykonawcę projekt umowy - załącznik nr 4, 5) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualny zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert W przypadku składania oferty wspólnej niniejszy warunek Wykonawcy muszą spełniać oddzielnie - załącznik nr 5; 6) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału zakładu Ubezpieczeń społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że w wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległości płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert W przypadku składania oferty wspólnej niniejszy warunek Wykonawcy muszą spełniać oddzielnie - załącznik nr 6; 7) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4-8 ustawy prawo zamówień publicznych wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - załącznik nr 7; 8) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 9 ustawy prawo zamówień publicznych wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - załącznik nr 8; 9) potwierdzenie wpłaty wadium - załącznik nr 9..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dukla.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Dukla, 38-450 Dukla, ul. Trakt Węgierski 11, pokój Nr 14..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.06.2009 godzina 08:00, miejsce: Urząd Gminy Dukla, 38-450 Dukla, ul. Trakt Węgierski 11, pokój Nr 9..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie realizowane w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007-2013..
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- REMONT I BIEŻĄCA KONSERWACJA WRAZ Z KONIECZNĄ WYMIANĄ STROPU W BUDYNKU, ZLOKALIZOWANYM PRZY UL. GENERAŁA JÓZEFA CHŁOPICKIEGO 4 W KRAKOWIE DLA WOJEWÓDZKIEGO INSPEKTORATU FARMACEUTYCZNEGO W KRAKOWIE.
- Remont pomieszczeń w budynku Komendy Miejskiej Policji w Poznaniu
- Budowa remizy strażackiej w miejscowości Bielawy
- Termomodernizacja budynków garażowo - warsztatowych Powiatowego Zarządu Dróg Publicznych w Białobrzegach
- "Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w gminie Gorzkowice - budynek przy ul. Przemysłowej."
- Przebudowa istniejącego budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu położonego przy ul. Osadowej 5 w Ostrowcu Świętokrzyskim
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych z edukacją i badaniami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





