eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Braniewo › ZDP.7.252.8.1.2016 - Przebudowa drogi powiatowej Nr 1377N Nowa Pasłęka - Braniewo wraz z ul. Świętokrzyską etap 2

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-04-13

Braniewo: ZDP.7.252.8.1.2016 - Przebudowa drogi powiatowej Nr 1377N Nowa Pasłęka - Braniewo wraz z ul. Świętokrzyską etap 2
Numer ogłoszenia: 87188 - 2016; data zamieszczenia: 13.04.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 46832 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych, ul. Królewiecka 55, 14-500 Braniewo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 055 644 22 32, faks 055 644 22 32.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZDP.7.252.8.1.2016 - Przebudowa drogi powiatowej Nr 1377N Nowa Pasłęka - Braniewo wraz z ul. Świętokrzyską etap 2.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres robót. Zamawiający informuje, iż posiada Projekt Budowlany wraz z ważną decyzją administracyjną, tj. Pozwoleniem na budowę. Wykonawca może złożyć ofertę wariantową (zał. Nr 1.2) przewidującą odmienny niż określony w projekcie budowlanym sposób wykonanie zamówienia publicznego w zakresie technologii i wykonania robót budowlanych dotyczących zmiany w konstrukcji jezdni i poboczy. W postępowaniu zostały dopuszczone dwa rozwiązania wariantowe. Sposób i technologia zmian została zaakceptowana przez Projektanta Projektu Budowalnego po przeprowadzonym przez Zamawiającego Dialogu Technicznym. Dopuszczona zmiana konstrukcji jezdni i poboczy została przedstawiona w przekrojach poprzecznych dla poszczególnych odcinków drogi oraz w Przedmiarze robót dla rozwiązań wariantów (Załącznik do SIWZ). Rozwiązania wariantowe dotyczą tylko zmian w konstrukcji jezdni i poboczy. Pozostały zakres i technologia wykonania robót pozostają zgodne z rozwiązaniami przedstawionymi w Projekcie Budowlanym i nie mogą być zmienione. Wykonawca składając ofertę określi, czy wybiera rozwiązanie wariantowe, czy rozwiązanie, które zostało określone w Projekcie Budowlanym jako rozwiązanie pierwotne. Zakres robót budowlanych zgodny z projektem budowlanym (zakres pierwotny): Roboty pomiarowe - 1,515 km Mechaniczne karczowanie zagajników i krzewów o zagęszczeniu średnim - 0,98 ha Karczowanie pni z wywozem drzewo o średnicy: 16 - 25 cm - 1 szt. Karczowanie pni z wywozem drzewo o średnicy: 26 - 35 cm - 3 szt. Karczowanie pni z wywozem drzewo o średnicy: 36 - 45 cm - 1 szt. Karczowanie pni z wywozem drzewo o średnicy: 46 - 55 cm - 4 szt. Karczowanie pni z wywozem drzewo o średnicy: 56 - 65 cm - 3 szt. Karczowanie pni z wywozem drzewo o średnicy: 66 - 75 cm - 2 szt. Karczowanie pni z wywozem drzewo o średnicy: 76 - 85 cm - 1 szt. Karczowanie pni z wywozem drzewo o średnicy: 86 - 95 cm - 1 szt. Rozebranie istniejących przepustów betonowych pod drogą z odwiezieniem gruzu - przepust rurowy D=80cm o długości 13,0 m - 1 szt. = 13,0 mb Rozebranie istniejących przepustów betonowych pod zjazdami z odwiezieniem gruzu - przepust rurowy D=40cm o długości łącznej 23,0 mb Rozebranie istniejących ścianek czołowych przepustów pod drogą i pod zjazdami z odwiezieniem gruzu 9,2 m3 Frezowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej na głębokość 7cm z wywiezieniem (od km 1+860 do km 2+300) 2 332,0 m2 Frezowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej na głębokość 13cm z wywiezieniem (od km 2+300 do km 3+375) 5 937,5 m2 Rozebranie istniejącego bruku grubości 15 cm z wywiezieniem do wbudowania (km 2+300 do km 3+375) 5 937,5 m2 17.Rozebranie istniejącej podbudowy z pd stabilizowanego mechanicznie grubości 20 cm z wywiezieniem (od km 1+860 do km 3+375) 8 470,0 m2 Roboty ziemne ( wykopy) z profilowaniem skarp i dna , w grun kat. III z wywozem 1 823,19 m3 Roboty ziemne (dokop ) na nasypy z dowozem 118,68 m3 Ułożenie geotekstylu na podłożu gruntowym (trasa zasadnicza , zatoka autobusowa) 14 730,5 m2 Ułożenie geosiatki w formie półmateraca (trasa zasadnicza , zatoka autobusowa) 17 810,5 m2 Wykonanie ławy fundamentowej żwirowej pod przepust pod drogą 7,02 m3 Ułożenie przepustu z rur Polietylenowych o średnicy 80 cm pod drogą 13,0 mb Zasypanie przepustu pod drogą warstwami z zagęszczeniem 48,48 m3 Obudowa wlotu i wylotu przepustu pod drogą z kamienia na zaprawie betonowej (bruk z rozbiórki) 2 szt. Profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne 12 679,3 m2 Wykonanie i zagęszczenie warstwy odsączającej o gr. 10 cm po zagęszczeniu pod chodnikiem 544,0 m2 Ułożenie warstwy gr. 20 cm pospółki lub piasku grubego na geosiatce (trasa zasadnicza, zatoka autobusowa) 11 725,0 m2 Ułożenie warstwy gr. 30 cm pospółki lub piasku grubego na poboczach 2 786,0 m2 Oczyszczenie nawierzchni przed ułożeniem w-wy wiążącej i ścieralnej 17 177,2 m2 Skropienie nawierzchni przed ułożeniem w-wy wiążącej i ścieralnej (warstwa ścieralna 8 527,0 m2, warstwa wiążąca 8 650,2 m2) 17 177,2 m2 Wykonanie podbudowa gr. 20 cm z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie (trasa zasadnicza, zatoka autobusowa, zjazdy) 9 373,3 m2 Wykonanie podbudowa gr. 15 cm z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie (chodnik) 544,0 m2 Podbudowa z gruntu lub kruszywa stabilizowanego cementem o wytrzymałości Rm = 2,5 MPa grubości 15 cm (trasa zasadnicza, zatoka autobusowa, zjazdy) 9 373,3 m2 Ułożenie warstwy wiążącej gr. 7 cm z betonu asfaltowego AC 16W z dowozem 8 650,2 m2 Ułożenie w-wy ścieralnej gr. 5 cm z betonu asfaltowego AC 11S z dowozem 8 527,0 m2 Darniowanie dna rowów oraz skarp z pozyskaniem darniny i jej dowozem 270,0 m2 Faszynowanie dna rowów oraz skarp 120,0 m2 Ława pospółki pod przepusty na zjazdach 8,64 m3 Ułożenie przepustów z rur Polietylenowych o średnicy 40 cm pod zjazdami 64,0 mb Zasypanie przepustów pod zjazdami warstwami z zagęszczeniem 70,2 m3 Obrukowanie wlotów i wylotów przepustów na zjazdach 16 szt. Wykonanie poboczy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm grubości 15 cm 2 786,0 m2 Ułożenie w poboczach rur HDPE 40 dla linii teletechnicznych 1 520,0 mb Oznakowanie poziome jezdni materiałami cienkowarstwowymi (farbami chlorokauczukowymi zgodnie z projektem) 15,3 m2 Ustawienie słupków stalowych o średnicy 70mm dla znaków pionowych 39 szt. Przymocowanie tarcz znaków drogowych odblaskowych do słupków (zgodnie z projektem organizacji ruchu) 7 szt. Przymocowanie tarcz znaków drogowych odblaskowych do słupków (zgodnie z projektem organizacji ruchu) 12 szt. Przymocowanie tarcz znaków drogowych odblaskowych do słupków (zgodnie z projektem organizacji ruchu) 10 szt. Ustawienie barier ochronnych stalowych (SP-05/2 lub równorzędne) nad przepustami - słupki co 2m 120,0 mb (w tym zakończenia barier) Ustawienie krawężników betonowych 15 x 30 wraz z wykonaniem ław betonowych (na zjazdach i przy zatoce autobusowej i chodniku) 531,5 mb Ustawienie krawężników betonowych przejazdowych 15 x 22 cm wraz z wykonaniem ław betonowych (na zjazdach i przy zatoce autobusowej) 232,0 mb Ułożenie nawierzchni chodnika i 2 zjazdów przez chodnik z kostki betonowej gr. 8cm na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 602,6 m2 Ułożenie nawierzchni brukowej na zatoce autobusowej i zjazdach (bruk z rozbiórki) 479,7 m2 Ustawienie obrzeży betonowych 8 x 30 cm przy chodniku 288,0 mb Zakres i technologia robót budowlanych, z uwzględnieniem dopuszczonych rozwiązań wariantowych określona i przyjęta przez Zamawiającego w toku przeprowadzonego Dialogu Technologicznego: Wariant I - zakres robót: Roboty pomiarowe 1,515 km Mechaniczne karczowanie zagajników i krzewów o zagęszczeniu średnim - 0,98 ha Karczowanie pni z wywozem drzewo o średnicy: 16 - 25 cm - 1 szt. Karczowanie pni z wywozem drzewo o średnicy: 26 - 35 cm - 3 szt. Karczowanie pni z wywozem drzewo o średnicy: 36 - 45 cm - 1 szt. Karczowanie pni z wywozem drzewo o średnicy: 46 - 55 cm - 4 szt. Karczowanie pni z wywozem drzewo o średnicy: 56 - 65 cm - 3 szt. Karczowanie pni z wywozem drzewo o średnicy: 66 - 75 cm - 2 szt. Karczowanie pni z wywozem drzewo o średnicy: 76 - 85 cm - 1 szt. Karczowanie pni z wywozem drzewo o średnicy: 86 - 95 cm - 1 szt. Rozebranie istniejących przepustów betonowych pod drogą z odwiezieniem gruzu przepust rurowy D=80cm o długości 13,0 m - 1 szt = 13,0 mb Rozebranie istniejących przepustów betonowych pod zjazdami z odwiezieniem gruzu przepust rurowy D=40cm o długości łącznej 23,0 mb Rozebranie istniejących ścianek czołowych przepustów pod drogą i pod zjazdami z odwiezieniem gruzu 9,2 m3 Frezowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej na głębokość 7cm z wywiezieniem 1 408,0 m2 Frezowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej na głębokość 13cm z wywiezieniem (od km 2+300 do km 3+375 , skrzyżowanie) 5 937,5 m2 Rozebranie istniejącego bruku grubości 15 cm z wywiezieniem do wbudowania (km 2+300 do km 3+375 , skrzyżowanie) 5 937,5 m2 Rozebranie istniejącej podbudowy z pd stabilizowanego mechanicznie grubości 20 cm z wywiezieniem (od km 1+860 do km 1+920) (od km 2+150 do km 3+375) ( od km 1+920 do km 2+150) 7 505,0 m2 Roboty ziemne ( wykopy) z profilowaniem skarp i dna , w grun kat. III z wywozem 1 903,19 m3 Roboty ziemne (dokop ) na nasypy z dowozem 118,68 m3 Wykonanie materaca z geokompozytu 40/40 kN/m wraz z wypełnieniem kruszywem 60% CBR gr 30 cm (trasa zasadnicza , skrzyżowanie ,zatoka autobusowa) 9 938,0 m2 Wykonanie ławy fundamentowej żwirowej pod przepust pod drogą przepust o średnicy 80cm 7,02 m3 Ułożenie przepustu z rur Polietylenowych o średnicy 80 cm pod drogą 13,0 mb Zasypanie przepustu pod drogą warstwami z zagęszczeniem ( z pozycji nr 19 ) 48,48 m3 Obudowa wlotu i wylotu przepustu pod drogą z kamienia na zaprawie betonowej (bruk z rozbiórki) 2 szt. Profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne 11 274,3 m2 Wykonanie i zagęszczenie warstwy odsączającej o gr. 10 cm po zagęszczeniu pod chodnikiem 544,0 m2 Ułożenie warstwy śr. gr. 30 cm pospółki lub piasku grubego na poboczach 2 785,0 m2 Oczyszczenie nawierzchni przed ułożeniem w-wy wiążącej i ścieralnej 17 177,2 m2 Skropienie nawierzchni przed ułożeniem w-wy wiążącej i ścieralnej 17 177,2 m2 Wykonanie podbudowa gr. 20 cm z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie (trasa zasadnicza, skrzyżowanie, zatoka autobusowa, zjazdy) 8 027,3 m2 Wykonanie podbudowa gr. 15 cm z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie (chodnik) 544,0 m2 Podbudowa z gruntu lub kruszywa stabilizowanego cementem o wytrzymałości Rm = 5 MPa grubości 30 cm na poszerzeniu (km 1+920 do km 2+150) 340,0 m2 Ułożenie warstwy gr.6 cm z betonu asfaltowego AC 16W z dowozem na poszerzeniu 200,0 m2 Ułożenie geosiatki szklanej antyspękaniowej wstępnie przesączanej asfaltem na połączeniu poszerzenia ze starą nawierzchnią 170,0 m2 Ułożenie warstwy wiążącej gr.9 cm z SMA 16 z dowozem 8 650,2 m2 Ułożenie w-wy ścieralnej gr. 3 cm z BBTM 8B z dowozem 8 527,0 m2 Darniowanie dna rowów oraz skarp z pozyskaniem darniny i jej dowozem 270,0 m2 Faszynowanie dna rowów oraz skarp 120,0 m2 Ława pospółki pod przepusty na zjazdach 8,64 m3 Ułożenie przepustów z rur Polietylenowych o średnicy 40 cm pod zjazdami 64,0 mb Zasypanie przepustów pod zjazdami warstwami z zagęszczeniem (z pozycji nr 19) 70,2 m3 Obrukowanie wlotów i wylotów przepustów na zjazdach 16 szt. Wykonanie poboczy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm grubości 15 cm 2.785,0 m2 Ułożenie w poboczach rur HDPE 40 dla linii teletechnicznych 1.520,0 mb Oznakowanie poziome jezdni materiałami cienkowarstwowymi (farbami chlorokauczukowymi) 15,3 m2 Ustawienie słupków stalowych o średnicy 70mm dla znaków pionowych 39 szt. Przymocowanie tarcz znaków drogowych odblaskowych do słupków (zgodnie z projektem organizacji ruchu) 7 szt. Przymocowanie tarcz znaków drogowych odblaskowych do słupków (zgodnie z projektem organizacji ruchu) 12 szt. Przymocowanie tarcz znaków drogowych odblaskowych do słupków (zgodnie z projektem organizacji ruchu - słupki podwójne) 10 szt. Ustawienie barier ochronnych stalowych (SP-05/2 lub równorzędne) nad przepustami - słupki co 2m 120,0 mb (w tym zakończenia barier) Ustawienie krawężników betonowych 15 x 30 wraz z wykonaniem ław betonowych (na zjazdach i przy zatoce autobusowej i chodniku) 531,5 mb Ustawienie krawężników betonowych przejazdowych 15 x 22 cm wraz z wykonaniem ław betonowych (na zjazdach i przy zatoce autobusowej) 232,0 mb Ułożenie nawierzchni chodnika i 2 zjazdów przez chodnik z kostki betonowej gr. 8cm na podsypce cementowo-piaskowej (1:4) 602,6 m2 Ułożenie nawierzchni brukowej na zatoce autobusowej i zjazdach (bruk z rozbiórki) 479,7 m2 Ustawienie obrzeży betonowych 8 x 30 cm przy chodniku 288,0 mb Dla Wariantu I zostały opracowane przez Projektanta dwa przekroje poprzeczne: Dla km od 1+860 do km 1+920 i od km 2+150 do km 3+375, oraz Dla km od 1+920 do km 2+150 Przekroje dla Wariantu I zostały dołączone do dokumentacji przetargowej w wersji elektronicznej. Wariant II - zakres robót: Roboty pomiarowe 1,515 km Mechaniczne karczowanie zagajników i krzewów o zagęszczeniu średnim 0,98 ha Karczowanie pni z wywozem drzewo o średnicy: 16 - 25 cm - 1 szt. Karczowanie pni z wywozem drzewo o średnicy: 26 - 35 cm - 3 szt. Karczowanie pni z wywozem drzewo o średnicy: 36 - 45 cm - 1 szt. Karczowanie pni z wywozem drzewo o średnicy: 46 - 55 cm - 4 szt. Karczowanie pni z wywozem drzewo o średnicy: 56 - 65 cm - 3 szt. Karczowanie pni z wywozem drzewo o średnicy: 66 - 75 cm - 2 szt. Karczowanie pni z wywozem drzewo o średnicy: 76 - 85 cm - 1 szt. Karczowanie pni z wywozem drzewo o średnicy: 86 - 95 cm - 1 szt. Rozebranie istniejących przepustów betonowych pod drogą z odwiezieniem gruzu przepust rurowy D=80cm o długości 13,0 m - 1 szt = 13,0 mb Rozebranie istniejących przepustów betonowych pod zjazdami z odwiezieniem gruzu przepust rurowy D=40cm o długości łącznej 23,0 mb Rozebranie istniejących ścianek czołowych przepustów pod drogą i pod zjazdami z odwiezieniem gruzu 9,2 m3 Frezowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej na głębokość 7cm z wywiezieniem (od km 1+860 do km 1+920 , od km 2+150 do km 2+300) (od km 1+920 do km 2+150) 1 408,0 m2 Frezowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej na głębokość 13cm z wywiezieniem (od km 2+300 do km 3+375 , skrzyżowanie) 5 937,5 m2 Rozebranie istniejącego bruku grubości 15 cm z wywiezieniem do wbudowania (km 2+300 do km 3+375 , skrzyżowanie) 5 937,5 m2 Rozebranie istniejącej podbudowy z pd stabilizowanego mechanicznie grubości 20 cm z wywiezieniem (od km 1+860 do km 1+920) (od km 2+150 do km 3+375) (od km 1+920 do km 2+150) skrzyżowanie 7 505,0 m2 Roboty ziemne (wykopy) z profilowaniem skarp i dna , w grun kat. III z wywozem 2 578,19 m3 Roboty ziemne (dokop) na nasypy z dowozem 118,68 m3 Wykonanie ławy fundamentowej żwirowej pod przepust pod drogą przepust o średnicy 80cm 7,02 m3 Ułożenie przepustu z rur Polietylenowych o średnicy 80 cm pod drogą 13,0 mb Zasypanie przepustu pod drogą warstwami z zagęszczeniem (z pozycji nr 19) 48,48 m3 Obudowa wlotu i wylotu przepustu pod drogą z kamienia na zaprawie betonowej (bruk z rozbiórki) 2 sz. Profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne 11 274,3 m2 Wykonanie i zagęszczenie warstwy odsączającej o gr. 10 cm po zagęszczeniu pod chodnikiem 544,0 m2 Ułożenie warstwy śr. gr. 37 cm pospółki lub piasku grubego na poboczach 2 786,0 m2 Oczyszczenie nawierzchni przed ułożeniem w-wy wiążącej i ścieralnej 17 177,2 m2 Skropienie nawierzchni przed ułożeniem w-wy wiążącej i ścieralnej 17 177,2 m2 Wykonanie podbudowa gr. 22 cm z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie (trasa zasadnicza, skrzyżowanie, zatoka autobusowa, poszerzenie) 7 819,0 m2 Wykonanie podbudowa gr. 20 cm z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie (zjazdy) 425,3 m2 Wykonanie podbudowa gr. 15 cm z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie (chodnik) 544,0 m2 Wykonanie warstwy gr. 20 cm z gruntu lub kruszywa stabilizowanego cementem o wytrzymałości Rm =1,5-2,5 MPa (trasa zasadnicza, skrzyżowanie, zatoka autobusowa, poszerzenie) 10 278,0 m2 Wykonanie warstwy mrozoochronnej gr. 20 cm z kruszywa (trasa zasadnicza, skrzyżowanie, zatoka autobusowa, poszerzenie) 8 098,0 m2 Ułożenie warstwy gr.2 cm z betonu asfaltowego AC 16W z dowozem na poszerzeniu 200,0 m2 Ułożenie geosiatki szklanej antyspękaniowej wstępnie przesączanej asfaltem na połączeniu poszerzenia ze starą nawierzchnie 170,0 m2 Ułożenie warstwy wiążącej gr.8 cm z betonu asfaltowego AC 16W z dowozem 8 650,2 m2 Ułożenie w-wy ścieralnej gr. 4 cm z betonu asfaltowego AC 11S z dowozem 8 527,0 m2 Darniowanie dna rowów oraz skarp z pozyskaniem darniny i jej dowozem (km 1+890 - km 2+025 str. L) 270,0 m2 Faszynowanie dna rowów oraz skarp 120,0 m2 Ława pospółki pod przepusty na zjazdach 8,64 m3 Ułożenie przepustów z rur Polietylenowych o średnicy 40 cm pod zjazdami 64,0 mb Zasypanie przepustów pod zjazdami warstwami z zagęszczeniem (z pozycji nr 19) 70,2 m3 Obrukowanie wlotów i wylotów przepustów na zjazdach 16 szt. Wykonanie poboczy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm grubości 15 cm 2 786,0 m2 Ułożenie w poboczach rur HDPE 40 dla linii teletechnicznych 1 520,0 mb Oznakowanie poziome jezdni materiałami cienkowarstwowymi (farbami chlorokauczukowymi) 15,3 m2 Ustawienie słupków stalowych o średnicy 70mm dla znaków pionowych 39 szt. Przymocowanie tarcz znaków drogowych odblaskowych do słupków (zgodnie z projektem organizacji ruchu) 7 szt. Przymocowanie tarcz znaków drogowych odblaskowych do słupków (zgodnie z projektem organizacji ruchu) 12 szt. Przymocowanie tarcz znaków drogowych odblaskowych do słupków (zgodnie z projektem organizacji ruchu - słupki podwójne) 10 szt. Ustawienie barier ochronnych stalowych (SP-05/2 lub równorzędne) nad przepustami (słupki co 2m) 120,0 mb (w tym zakończenia barier) Ustawienie krawężników betonowych 15 x 30 wraz z wykonaniem ław betonowych (na zjazdach i przy zatoce autobusowej i chodniku) 531,5 mb Ustawienie krawężników betonowych przejazdowych 15 x 22 cm wraz z wykonaniem ław betonowych (na zjazdach i przy zatoce autobusowej) 232,0 mb Ułożenie nawierzchni chodnika i 2 zjazdów przez chodnik z kostki betonowej gr. 8cm na podsypce cementowo-piaskowej (1:4) 602,6 m2 Ułożenie nawierzchni brukowej na zatoce autobusowej i zjazdach (bruk z rozbiórki) 479,7 m2 Ustawienie obrzeży betonowych 8 x 30 cm przy chodniku 288,0 mb Dla Wariantu II zostały opracowane przez Projektanta dwa przekroje poprzeczne: Dla km od 1+860 do km 1+920 i od km 2+150 do km 3+375, oraz Dla km od 1+920 do km 2+150 Przekroje dla Wariantu II zostały dołączone do dokumentacji przetargowej w wersji elektronicznej. W ramach w/w zakresu robót należy wykonać wszelkie prace zgodnie z obowiązującymi przepisami i zapisami STWiORB. Wykonawca jest zobowiązany do wykonania z należytą starannością wszelkich robót i czynności niezbędnych dla zrealizowania przedmiotu zamówienia, w celu przekazania Zamawiającemu dzieła budowlanego, które zostanie bezwarunkowo dopuszczone do użytkowania. Roboty będą prowadzone zgodnie z polskim Prawem Budowlanym. Wykonawca jest zobowiązany wykonać pełny zakres robót, który jest konieczny z punktu widzenia dokumentacji, przepisów prawa, wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, dla uzyskania końcowego efektu określonego przez przedmiot zamówienia, a więc wykonać zadania bez względu na występujące trudności i nieprzewidziane okoliczności jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony jest w STWiORB stanowiący Załącznik nr 9 do SIWZ oraz Projekcie Budowlanym stanowiącym Załącznik nr 14 do SIWZ. Wykonawca udzieli gwarancji jakości i rękojmi na wykonane roboty na okres min. 5 lat, licząc od dnia końcowego odbioru robót lub na okres określony przez Wykonawcę w ofercie, lecz nie dłuższy niż 10 lat Termin realizacji zamówienia - od dnia podpisania umowy do dnia 2016.07.29 r. Termin realizacji zamówienia zostanie skrócony przez Wykonawcę, na podstawie złożonej oferty, maksymalnie o 4 tygodnie.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.04.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Skanska S.A., ul. Gen. J. Zajączka 9, 01-518 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2864282,94 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1210155,99

  • Oferta z najniższą ceną: 1210155,99 / Oferta z najwyższą ceną: 1857039,03

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.