Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-06-04
Gorlice: DOSTAWA I MONTAŻ OKIEN PCV I DRZWI Z PROFILI ALUMINIOWYCH W BUDYNKU INTERNATU ZESPOŁU SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCĄCYCH W BIECZU - I ETAP.
Numer ogłoszenia: 87185 - 2009; data zamieszczenia: 04.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Gorlicach , ul. Biecka 3, 38-300 Gorlice, woj. małopolskie, tel. 018 3548751, faks 018 3537545.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.malopolska.pl/BIP/gorlicki
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA I MONTAŻ OKIEN PCV I DRZWI Z PROFILI ALUMINIOWYCH W BUDYNKU INTERNATU ZESPOŁU SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCĄCYCH W BIECZU - I ETAP..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: wykucie z muru ościeżnic drewnianych, dostawa i montaż stolarki otworowej: ilość okien z PCV: 190 szt., ilość drzwi balkonowych z PCV: 8 szt., ilość drzwi z profili aluminiowych: 3 szt., dostawa i montaż podokienników oraz parapetów, wykończenie szpalet okiennych i drzwiowych..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.08.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 10.000 zł Wadium może być wnoszone w następujących formach: - w pieniądzu (wyłącznie przelewem na rachunek bankowy zamawiającego), - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - w gwarancjach bankowych, - w gwarancjach ubezpieczeniowych, - w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt.2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz.275).III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania tych uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; za spełnienie warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnego doświadczenia, Zamawiający uzna wykonanie z należytą starannością w okresie trzech ostatnich lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), przed dniem wszczęcia postępowania, co najmniej dwóch zamówień, odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia tj. dostawa i montaż okien PCV. Na potwierdzenie powyższego Wykonawca winien dołączyć do oferty wykaz zrealizowanych zamówień z podaniem nazwy zamówienia, nazwy zleceniodawcy, terminu realizacji oraz wartości zamówienia (według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ), a także winien dołączyć dokumenty potwierdzające, że zamówienia te, zostały wykonane należycie (referencje). 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły: spełnia, nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2.Wykaz zamówień zrealizowanych przez wykonawcę w trzech ostatnich latach, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie (zał. nr 5 do SIWZ) potwierdzonych referencjami wystawionymi przez poprzednio zamawiających; 3.Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (zał. nr 4 do SIWZ); 4.Oferta na formularzu ofertowym o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym zał. nr 3 do SIWZ; 5.Kosztorys ofertowy sporządzony przez Wykonawcę zgodnie z zapisem w pkt. 3.A. Str.2 Ogólnej Specyfikacji Technicznej (OST) stanowiącej załącznik nr 1 do SIWZ,.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.malopolska.pl/BIP/gorlicki.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Gorlicach, ul. 11 Listopada 6, 38-300 Gorlice, pok. Nr 309, tel. 018/ 354-87-91.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.06.2009 godzina 09:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Gorlicach, ul. Biecka 3, 38-300 Gorlice, pok. Nr 1.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z GORLIC
- Przebudowa drogi powiatowej 1500K Ropa - Brunary na odcinku I - w km od 1+610,00 do km 2+270,00 na odcinku II - w km od 3+300,00 do km 3+800,00 w miejscowościach Ropa i Brunary.
- Przebudowa drogi gminnej "Stawiska - Pod Glinicki Las" w Zagórzanach (dz. nr 1947/4, 1942/2, 1940/4)
- Dostawa pieluszek dla niemowląt i pieluchomajtek dla dorosłych.
- BUDOWA I PRZEBUDOWA SIECI KANALIZACJI SANITARNEJ I DESZCZOWEJ NA UL. JAGIEŁŁY W GORLICACH
więcej: przetargi w Gorlicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- REMONT ELEWACJI WRAZ Z PRACAMI UZUPEŁNIAJĄCYMI DWORCA PKS W OŁAWIE
- Modernizacja SPZOZ w Sokółce w ramach zadania: "Wysoka jakość usług medycznych w Zakładzie Opiekuńczo-Leczniczym w SPZOZ w Sokółce dzięki modernizacji infrastruktury i doposażeniu w nowoczesny sprzęt"
- "Budowa gminnego żłobka w miejscowości Kochanowice w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Program rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 "Aktywny Maluch 2022-2029"."
- Utworzenie i wyposażenie Dziennego Domu "Senior+" w Cieszewie w formule zaprojektuj i wybuduj
- Wykonanie robót remontowych lokalu mieszkalnego nr 4 w budynku przy ul. Henryka Sienkiewicza 10 w Zabrzu.
- Wykonanie robót remontowych lokalu mieszkalnego nr 2 w budynku przy ul. Bałtyckiej 1 w Zabrzu.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.