Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-25
Warszawa: Monitorowanie sygnałów alarmowych i podejmowanie interwencji w 3 niezależnych placówkach Zespołu Żłobków m.st. Warszawy.
Numer ogłoszenia: 87135 - 2008; data zamieszczenia: 25.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Żłobków m.st. Warszawy, ul. Belgijska 4, 02-511 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5652355, 5652350, fax 022 8450714.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: publiczny zakład opieki zdrowotnej, gminna samorządowa jednostka organizacyjna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Monitorowanie sygnałów alarmowych i podejmowanie interwencji w 3 niezależnych placówkach Zespołu Żłobków m.st. Warszawy..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie za pośrednictwem własnego nadajnika radiowego (wykonawcy), monitorowania sygnałów alarmowych SWiN z 3 obiektów i podejmowanie interwencji przez załogi interwencyjne. W każdym systemie alarmu włamania sprawdzeniu podlegają wszystkie urządzenia wchodzące w skład systemu SWiN wraz z transmisją sygnałów nadajnikiem radiowym i instalacją kablową.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.61.10.00 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.10.00 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - posiadają ważną i aktualną koncesję wydaną przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia. 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym - co najmniej 1 stacją monitorowania systemów alarmowych i dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - co najmniej jedną osobą posiadają licencję pracownika ochrony II stopnia. 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za¬pewniającej wykonanie zamówienia - są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej (odpowiedzialności kontraktowej i deliktowej) w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę co najmniej 500.000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych) - suma gwarancyjna na jedno i wszystkie zdarzenia nie mniejsza od wskazanej kwoty. 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana na podstawie złożonych przez Wykonawcę w ofercie dokumentów lub oświadczeń określonych w pkt. 9 SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 3) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4) Ważna i aktualna koncesja wydana przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia. 5) Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (kontraktowej i deliktowej) w zakresie prowadzonej działalności na sumę co najmniej 500.000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych) - suma gwarancyjna na jedno i wszystkie zdarzenia nie mniejsza od wskazanej kwoty) zawarta na okres ubezpieczenia zgodny z okresem realizacji niniejszego zamówienia. W przypadku, gdy polisa jest zawarta na okres krótszy niż realizacja zamówienia Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty oświadczenie, iż dokona przedłużenia ważności polisy lub zawrze nową polisę lub dołączy do oferty promesę polisy wystawioną przez ubezpieczyciela. 6) Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności potwierdzające spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 8.2 SIWZ wraz z załączeniem dokumentów stwierdzających, że osoba ta posiada uprawnienia - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. 7) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada Wykonawca - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. Ponadto: 8) Wypełniony formularz ofertowy wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. 9) Wypełniona kalkulacja cenowa - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zlobki.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Żłobków m.st. Warszawy, ul. Belgijska 4, 02-511 Warszawa.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.05.2008 godzina 11:00, miejsce: Zespół Żłobków m.st. Warszawy, ul. Belgijska 4, 02-511 Warszawa.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa oleju opałowego w sezonie grzewczym 2025/2026.
- Modernizacja szybów, tablic i przyziemi elektrycznych
- Świadczenie usług konserwacyjnych oraz pogotowia technicznego dźwigów osobowych w budynkach należących w 100% do m.st. Warszawy
- Usługi dozorowania na rzecz Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Żoliborz m.st. Warszawy
- Remont klatek schodowych Wałcz ul. Dworcowa 14 abc
- Dostawa urządzeń transportu bliskiego (wózków widłowych z osprzętem) dla Akademii Pożarniczej w Warszawie.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dozór i ochrona obiektów użytkowanych przez Bio Star Sp. z o.o. na terenie Instalacji Komunalnej w Łęczycy oraz przyległego terenu składowiska na 2026 rok
- Świadczenie usługi w zakresie ochrony mienia w obiekcie PGKiM Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w okresie od 15.12.2025 r. do 15.12.2026 r.
- Świadczenie usług ochrony osób i mienia w obiektach Sądu Rejonowego w Lęborku w 2026 roku
- Świadczenie usług w zakresie ochrony osób i mienia na terenie obiektów Oddziału ZUS w Gorzowie Wlkp. i podległych TJO
- DZP.261.13.2025 Świadczenie usług ochrony elektronicznej, interwencji na wezwanie i konwojowania na terenie obiektów Zarządu Obiektów Sportowych Sp. z o.o. w Koszalinie
- Ochrona fizyczna osób i mienia oraz monitorowanie sygnałów alarmowych wraz z przyjazdem grupy interwencyjnej w budynkach Zespołu Domów Pomocy Społecznej i Ośrodków Wsparcia w Bydgoszczy w 2026 roku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.