Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-25
Warszawa 60: ZP-14/Log/2008 - dostawa umundurowania
Numer ogłoszenia: 87133 - 2008; data zamieszczenia: 25.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Służba Kontrwywiadu Wojskowego, ul. W. Oczki 1, 00-909 Warszawa 60, woj. mazowieckie, tel. 022 6841119, fax 022 6841203.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP-14/Log/2008 - dostawa umundurowania.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa do Zamawiającego umundurowania spełniającego wymagania aktualnych dokumentacji techniczno-technologicznych (DTT) oraz wzorów przedmiotów, które zostały potwierdzone przez Wojskowy Ośrodek Badawczo-Wdrożeniowy Służby Mundurowej do produkcji seryjnej i są obowiązujące w Ministerstwie Obrony Narodowej. Przedmiot zamówienia podzielony został na 4 zadania ofertowe (części): - zadanie ofertowe nr 1 - ocieplacz ćwiczebny - 250 kpl. wykonany zgodnie z DTT 621/MON, - zadanie ofertowe nr 2 - ubranie ochronne - 250 kpl. wykonane zgodnie z DTT 128/MON, - zadanie ofertowe nr 3 - mundur polowy letni - 100 kpl. wykonane zgodnie z DTT 124Z/MON, - zadanie ofertowe nr 4 - mundur polowy wz. 93 - 100 kpl. wykonane zgodnie z DTT 127A/MON.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 18.13.10.00 - Odzież ochronna i zabezpieczająca Kod CPV wg słownika 2008: 35.11.34.00 - Odzież ochronna i zabezpieczająca Oryginalny kod CPV: 18.13.34.00 - Mundury bojowe Kod CPV wg słownika 2008: 35.81.20.00 - Mundury bojowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.06.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga wpłaty wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają wymagania określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U z 2007r. Nr 223 poz. 1655.) zwanej dalej ustawą, tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Komisja przetargowa będzie oceniała spełnienie w/w warunków jako spełnia-nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów: a) pisemnego oświadczenia Wykonawcy, że spełnia warunki udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy; b) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetargi.army.mil.pl (plik: SIWZ_do spr. ZP_14_Log_2008, rozszerzenie .zip)
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SŁUŻBA KONTRWYWIADU WOJSKOWEGO ul. W. Oczki 1 00-909 Warszawa 60 tel. (0-22) 684 11 19, 684 15 87 fax. (0-22) 684 12 03.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.05.2008 godzina 09:00, miejsce: SŁUŻBA KONTRWYWIADU WOJSKOWEGO Sekretariat Biura Logistyki ul. W. Oczki 1 00-909 Warszawa 60 tel. (0-22) 684 11 19, 684 15 87 fax. (0-22) 684 12 03.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie ofertowe nr 1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ocieplacz ćwiczebny - 250 kpl. wykonany zgodnie z DTT 621/MON.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.13.10.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie ofertowe nr 2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ubranie ochronne - 250 kpl. wykonane zgodnie z DTT 128/MON.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.13.34.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie ofertowe nr 3.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: mundur polowy letni - 100 kpl. wykonane zgodnie z DTT 124Z/MON.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.13.34.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie ofertowe nr 4.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: mundur polowy wz. 93 - 100 kpl. wykonane zgodnie z DTT 127A/MON.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.13.34.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup i dostawa sprzętu i wyposażenia na potrzeby ochrony ludności i obrony cywilnej"
- "Zabezpieczenie logistyczne i zapewnienie ciągłości dostaw w ramach Programu OL i OC w Powiecie Szydłowieckim".
- Dostawa wyposażenia i uzupełnienia umundurowania specjalnego i wyposażenia osobistego dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Rzeszowie
- "Zakup i dostawa sprzętu oraz ciągnika rolniczego z wyposażeniem w ramach Rządowego Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025/2026"
- Zakup wraz z dostawą sprzętu i wyposażenia dla zadania pn. " Poprawa bezpieczeństwa mieszkańców powiatu zwoleńskiego poprzez modernizację obiektu i zakup wyposażenia na potrzeby sytuacji kryzysowych"
- Zakup i dostawa środków ochrony osobistej w OSP z terenu Gminy Łuków
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





