Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2015-04-16
Bielsko-Bia³a: Materia³y reklamowe
Numer og³oszenia: 87082 - 2015; data zamieszczenia: 16.04.2015
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Techniczno-Humanistyczna w Bielsku-Bia³ej , ul. Willowa 2, 43-309 Bielsko-Bia³a, woj. ¶l±skie, tel. 033 8279293, faks 033 8279293.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Materia³y reklamowe.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup elementów reklamowych (tj. d³ugopisy, o³ówki, koszulki, teczki itp.), wykonanie projektów graficznych i nadruk na elementach reklamowych wraz z dostaw±..
II.1.6) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 22.40.00.00-4, 39.29.41.00-0.
II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: tak, liczba czê¶ci: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakoñczenie: 27.05.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu nale¿y przed³o¿yæ:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:
- o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotycz±ce przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej
- lista podmiotów nale¿±cych do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, ¿e nie nale¿y do grupy kapita³owej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Termin dostawy - 5
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ath.bielsko.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: AKADEMIA TECHNICZNO-HUMANISTYCZNA
Zespó³ ds. Zam. Pub., bud. B, p. 11
ul. Willowa 2, 43-309 Bielsko-Bia³a.
IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 27.04.2015 godzina 10:00, miejsce: AKADEMIA TECHNICZNO-HUMANISTYCZNA bud. B, pok. nr 31 43-309 Bielsko-Bia³a, ul. Willowa 2.
IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
CZÊ¦Æ Nr: 1 NAZWA: Materia³y reklamowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup elementów reklamowych (tj. d³ugopisy, koszulki, teczki itp.), wykonanie projektów graficznych i nadruk na elementach reklamowych wraz z dostaw±..
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 22.40.00.00-4, 39.29.41.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 27.05.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin dostawy - 5
CZÊ¦Æ Nr: 2 NAZWA: Materia³y reklamowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup elementów reklamowych (tj. d³ugopisy, o³ówki, koszulki, teczki itp.) i nadruk na elementach reklamowych wraz z dostaw±.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 22.40.00.00-4, 39.29.41.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 27.05.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin dostawy - 5
INNE PRZETARGI Z BIELSKA-BIA£EJ
- "Przeprowadzenie warsztatów w ramach projektu "Ochrona i regeneracja obszarów cennych przyrodniczo wraz z dzia³aniami edukacyjnymi na obszarze Aglomeracji Beskidzkiej - etap I"
- Dostawa sprzêtu o¶wietleniowego i projekcyjnego dla placówek Miejskiego Domu Kultury w Bielsku-Bia³ej.
- Utrzymanie górskich tras rowerowych Kompleksu "Enduro Trails" w Bielsku-Bia³ej.
- "Przebudowa i remont modernizowanych pracowni zawodowych w Zespole Szkó³ Budowlanych przy ul. Budowlanych 4 w Bielsku-Bia³ej w ramach projektu "Bielsko- Bia³a - zawodowo"
- ¦wiadczenie us³ugi cateringowej dla uczestników O¶rodków Wsparcia dla Osób Starszych w Bielsku-Bia³ej
- Zakwaterowanie i wy¿ywienie uczestników 62. Tygodnia Kultury Beskidzkiej
wiêcej: przetargi w Bielsku-Bia³ej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- U/25/2025 Sukcesywne wykonanie i dostawa materia³ów promocyjnych na potrzeby Centrum Badañ Epok Wczesnonowo¿ytnych
- zaprojektowanie, wykonanie nadruku i dostawê materia³ów promocyjnych
- Dostawa koszulek z nadrukiem dla Instytutu Nauk o Zdrowiu - kierunek Dietetyka
- Kompleksowa organizacja i obs³uga wydarzenia konferencyjnego pn. 15. Forum Rozwoju Mazowsza - Forum Funduszy Europejskich
- Dostawa artyku³ów promocyjnych
- Materia³y promocyjne Muzeum Bitwy Warszawskiej 1920 w Ossowie
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.