eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa 60ZP-15/Log/2008 - roboty ogólnobudowlane - remont dachu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-25

Warszawa 60: ZP-15/Log/2008 - roboty ogólnobudowlane - remont dachu
Numer ogłoszenia: 87058 - 2008; data zamieszczenia: 25.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Służba Kontrwywiadu Wojskowego, ul. W. Oczki 1, 00-909 Warszawa 60, woj. mazowieckie, tel. 022 6841119, fax 022 6841203.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP-15/Log/2008 - roboty ogólnobudowlane - remont dachu.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty ogólnobudowlane - remont dachu w budynku siedziby Zamawiającego, zwane dalej remontem, szczegółowo określone w przedmiarze robót stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ oraz w specyfikacji technicznej stanowiącej załącznik nr 3 do SIWZ.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 120.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga wpłaty wadium.

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają wymagania określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U z 2007 r. Nr 223 poz. 1655) zwanej dalej ustawą, tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; w szczególności: osoby przewidziane do kierowania robotami budowlanymi posiadają stosowne uprawnienia w specjalności budowlanej i przynależą do odpowiedniej izby zawodowej. b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; w szczególności: - remont wykonywać będą osoby posiadające odpowiednie uprawnienia; - wykonawca dysponuje pojazdami niezbędnymi do wykonania remontu; - wykonawca wykonał lub wykonuje1 w okresie ostatnich trzech2 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia co najmniej jedną robotę remontową odpowiadającą swoim rodzajem i wartością remontowi będącemu przedmiotem zamówienia (przez robotę odpowiadającą rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia Zamawiający rozumie wykonanie jednego remontu o wartości co najmniej 60% wartości ofertowej) oraz załączą dokumenty (np. referencje) potwierdzające, że zamówienia te zostały wykonane należycie. 1 jeżeli realizowana robota jest świadczeniem okresowym lub ciągłym 2 jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy).
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Komisja przetargowa będzie oceniała spełnienie w-w warunków jako spełnia-nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów: a) pisemne oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki udziału w postępowaniu (załącznik nr 4 do SIWZ) zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy; b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c) aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; d) aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; e) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; f) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; g) ważnych uprawnień dla kierownika w specjalności budowlanej, oraz ważnego zaświadczenia o przynależności do odpowiedniej izby zawodowej. h) kserokopie ważnych poświadczeń bezpieczeństwa osobowego do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli POUFNE wraz zaświadczeniami o odbyciu szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych osób, które będą uczestniczyć w czynnościach zmierzających do zawarcia umowy, kadry kierowniczej nadzorującej przedmiot zamówienia tj. kierownika w branży budowlanej, oraz dla pracowników bezpośrednio wykonujących prace remontowe zgodnie z przedmiarem robót. 2) W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający wymaga dołączenia do oferty następujących dokumentów: a) wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności (minimum 10 osób w tym 1 kierownik z branży budowlanej. Wzór wykazu stanowi Załącznik nr 7 do SIWZ; b) wykazu pojazdów, którymi dysponuje wykonawca, wykorzystanymi do wykonywania zamówienia według wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ; c) wykazu wykonanych lub wykonywanych1 robót w okresie ostatnich trzech2 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia co najmniej jedną robotę remontową odpowiadającą swoim rodzajem i wartością remontowi będącemu przedmiotem zamówienia (przez robotę odpowiadającą rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia Zamawiający rozumie wykonanie jednego remontu o wartości co najmniej 60% wartości ofertowej) oraz załączą dokumenty (np. referencje) potwierdzające, że zamówienia te zostały wykonane należycie. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. 1 jeżeli realizowany zakres prac jest świadczeniem okresowym lub ciągłym 2 jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetargi.army.mil.pl (plik: SIWZ_do spr. ZP_15_Log_2008, rozszerzenie .zip)

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SŁUŻBA KONTRWYWIADU WOJSKOWEGO ul. W. Oczki 1 00-909 Warszawa 60 tel. (0-22) 684 11 19, 684 15 87 fax. (0-22) 684 12 03.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.05.2008 godzina 10:00, miejsce: SŁUŻBA KONTRWYWIADU WOJSKOWEGO Sekretariat Biura logistyki ul. W. Oczki 1 00-909 Warszawa 60 tel. (0-22) 684 11 19, 684 15 87 fax. (0-22) 684 12 03.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.