eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zabrze › Dostawa odczynników laboratoryjnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-04-13

Zabrze: Dostawa odczynników laboratoryjnych
Numer ogłoszenia: 87024 - 2016; data zamieszczenia: 13.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 1 im. Prof. St. Szyszko Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach , ul. 3-go Maja 13-15, 41-800 Zabrze, woj. śląskie, tel. 32 3704207.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.zabrze.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa odczynników laboratoryjnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa odczynników laboratoryjnych.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.60.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: - w zakresie zadania nr 1 - 1 400,00 zł (słownie: jedentysiącczterystazłotych00/100) - w zakresie zadania nr 2 - 100,00 zł (słownie:stozłotych00/100) - w zakresie zadania nr 3 - wadium nie jest wymagane - w zakresie zadania nr 4 - 500,00 zł (słownie: pięćsetzłotych00/100) - w zakresie zadania nr 5 - 250,00 zł (słownie:dwieściepięćdziesiątzłotych00/100) - w zakresie zadania nr 6 - 5 000,00 zł (słownie: pięćtysięcyzłotych00/100) - w zakresie zadania nr 7 - 1 500,00 zł (słownie: jedentysiącpięćsetzłotych00/100)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla potwierdzenia, że Wykonawca spełnia powyższy warunek umożliwiający ubieganie się o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawca dołączy do oferty stosowne oświadczenie - załącznik nr 3 do SIWZ. Zamawiający sprawdzi spełnienie powyższego warunku na podstawie złożonego oświadczenia metodą spełnia - nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla potwierdzenia, że Wykonawca spełnia powyższy warunek umożliwiający ubieganie się o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawca dołączy do oferty stosowne oświadczenie - załącznik nr 3 do SIWZ. Zamawiający sprawdzi spełnienie powyższego warunku na podstawie złożonego oświadczenia metodą spełnia - nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla potwierdzenia, że Wykonawca spełnia powyższy warunek umożliwiający ubieganie się o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawca dołączy do oferty stosowne oświadczenie - załącznik nr 3 do SIWZ. Zamawiający sprawdzi spełnienie powyższego warunku na podstawie złożonego oświadczenia metodą spełnia - nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla potwierdzenia, że Wykonawca spełnia powyższy warunek umożliwiający ubieganie się o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawca dołączy do oferty stosowne oświadczenie - załącznik nr 3 do SIWZ. Zamawiający sprawdzi spełnienie powyższego warunku na podstawie złożonego oświadczenia metodą spełnia - nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla potwierdzenia, że Wykonawca spełnia powyższy warunek umożliwiający ubieganie się o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawca dołączy do oferty stosowne oświadczenie - załącznik nr 3 do SIWZ. Zamawiający sprawdzi spełnienie powyższego warunku na podstawie złożonego oświadczenia metodą spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;
  • inne dokumenty

    Wykonawca dołączy do oferty: 1. Certyfikaty kompatybilności z kartami identyfikacyjnymi oraz antybiogramowymi do analizatora Zamawiajacego (VITEK 2 COMPACT) - dotyczy zadań nr 6 i 7. 2. Opinię Krajowego Ośrodka ds. Lekowrażkiwości lub dokument równoważny w sprawie zgodności z normą EUCAST - dotyczy zadań nr 6 i 7.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 99
  • 2 - Termin dostawy - 1

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Strony dopuszczają możliwość podwyższenia wynagrodzenia brutto należnego Wykonawcy wyłącznie w formie pisemnego aneksu do niniejszej umowy, w przypadku: a) ustawowej zmiany stawki podatku VAT; b) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę; c) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne; - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. 2. W przypadku zaistnienia okoliczności wymienionych w ust. 1 niniejszego paragrafu Wykonawca jest zobowiązany w terminie do 30 dni od dnia wejścia w życie przepisów regulujących powyższe zmiany, poinformować Zamawiającego o konieczności wprowadzenia pisemnego aneksu do umowy oraz udowodnić, że zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do składania zamówień bez ograniczeń co do zakresu (w tym ilości zamawianego w danej dostawie przedmiotu umowy) i ilości dostaw częściowych oraz do nie złożenia zamówienia na pełny zakres asortymentu objętego umową w przypadku zmniejszonego zapotrzebowania, tj. ilości hospitalizowanych pacjentów w zakresie przedmiotu zamówienia określonego w niniejszej umowie, czego nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy. Powyższe zmiany następować będą za pośrednictwem osób określonych w §5 ust. 1, wzoru umowy poprzez niezłożenie pełnego zamówienia na asortyment określony w załączniku nr do umowy. 4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian ilościowych w poszczególnych pozycjach formularzy asortymentowo - cenowych, przy zaznaczeniu iż nie może być przekroczona kwota brutto należnego Wykonawcy wynagrodzenia. Powyższe zmiany następować będą zgodnie z zapisami §5 ust. 1 wzoru umowy. 5. W przypadku zakończenia produkcji lub wycofania z rynku wyrobu będącego przedmiotem zamówienia dopuszcza się za pisemną zgodą Zamawiającego na podstawie stosownego aneksu do umowy, zamianę przedmiotu umowy na nowy produkt o tych samych, bądź lepszych parametrach po cenie jednostkowej brutto zaoferowanej w ofercie. Zamawiający zamieścił w/w punty we wzorze umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.zabrze.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Budynek nr 8, Piętro I, Pokój nr 105 - Dział Zamówień Publicznych.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.04.2016 godzina 09:30, miejsce: Budynek nr 33 - Dyrekcja, Piętro II, Pokój nr 19 - Kancelaria.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Na podstawie art. 24 ust. 2a ustawy Pzp Zamawiający wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy Wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co Zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych, jeżeli Zamawiający przewidział taką możliwość wykluczenia Wykonawcy w ogłoszeniu o zamówieniu, w specyfikacji istotnych warunków zamówienia lub w zaproszeniu do negocjacji. Zamawiający nie wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości, oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia. 2. Proponuje się, aby w przypadku zawarcia w ofercie informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa (tj. nieujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, o których mowa w art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2003r. Nr 153 poz. 1503 z późn. zm.) dołączyć stosowne oświadczenie - załącznik nr 6 do SIWZ wraz z załącznikami potwierdzającymi zasadność zastrzeżenia. 3. Zamawiający oczekuje, iż oferowany przez Wykonawców przedmiot zamówienia będzie gwarantował najwyższą jakość i niezawodność. 4. Zamawiający wymaga aby oferowany przez Wykonawców przedmiot zamówienia posiadał certyfikat CE lub dokumenty równoważne oraz był dopuszczony do obrotu na terytorium RP. 5. Zamawiający wymaga by każdy pojedynczy egzemplarz oferowanych wyrobów był zaopatrzony w etykietę handlową, sporządzoną w języku polskim. Etykieta handlowa powinna zawierać co najmniej informacje dotyczące rodzaju i nazwy wyrobu, jego wytwórcy (producenta), rozmiaru, numeru serii i daty ważności, oznaczenia sterylny/niesterylny, niezależnie od informacji wymaganych dla danego wyrobu medycznego. W taką samą etykietę winny być zaopatrzone opakowania zbiorcze. 6. Wykonawca dostarczy przy pierwszej dostawie przedmiotu umowy Karty Charakterystyki Preparatów/Produktów Niebezpiecznych dla odczynników, które zawierają w swoim składzie substancje niebezpieczne zgodnie z obowiązującymi przepisami. 7. Wykonawca dostarczy do każdego produktu lub serii produktów: 1) certyfikat świadectwa kontroli jakości (przy każdej dostawie przedmiotu umowy); 2) instrukcje techniczne, metodyki w języku polskim (przy pierwszej dostawie przedmiotu umowy) które powinny zawierać szczegółowe informacje o składzie i przeznaczeniu produktu, o warunkach przechowywania, kontroli jakości produktu oraz interpretacji odczytu. 8. Wszystkie podłoża chromogenne mają pochodzić od jednego producenta w celu zachowania standaryzacji i powtarzalności badań, a jednocześnie muszą posiadać odpowiednie certyfikaty kompatybilności z kartami identyfikacyjnymi oraz antybiogramowymi do analizatora Zamawiającego (VITEK 2 Compact) umożliwiające nakładanie barwnych kolonii bezpośrednio na test do analizatora mikrobiologicznego. 9. W przypadku podłoży chromogennych Wykonawca przy pierwszej dostawie dołączy do próbek kolorowe ulotki oraz instrukcje techniczne umożliwiające prawidłowy odczyt wyrosłych kolonii. 10. Wykonawca zobowiązuje się do przestrzegania następujących wymagań dotyczących gotowych podłoży: 1) Oznakowanie na płytce: symbol podłoża, numer serii, data ważności, godzina rozlania; 2) Szczelne opakowanie w folię, następnie w kartonowe pudełko z oznakowaniem jak wyżej; 3) Do każdej dostawy podłoży Wykonawca dostarczy certyfikat jakości zgodny z wymogami EUCAST zawierający opisane parametry: wygląd, kolor, pH, żyzność, aktywność biologiczną, sterylność, numer serii, datę ważności; 4) Wszystkie podłoża na płytkach muszą mieć gładką pozbawioną nierówności powierzchnię i nie zawierać nadmiernej ilości wody kondensacyjnej lub być nadmiernie wysuszone; 5) Płytki muszą posiadać żebra powietrzne. 11. Wykonawca zobowiązuje się do przestrzegania następujących wymagań dotyczących E-testów: 1) Paski na nośnikach plastikowych z ciągłym gradientem stężeń antybiotyku (minimum 15 rozcieńczeń) do oznaczania MIC rzeczywistego; 2) Pakowane indywidualnie w zestawach nie większych niż 30 testów lub w wyjątkowych sytuacjach konfekcjonowane w blistrach; 3) Wszystkie E-testy muszą pochodzić od jednego producenta; 4) Wykonawca dostarczy przy pierwszej dostawie przedmiotu umowy aplikator umożliwiający nakładanie pasków na płytki. 12.Wykonawca gwarantuje dla testów do wykrywania rotawirusów i adenowirusów w kale: 1) Specyficzność dla rotawirusów i adenowirusów - 100%; 2) Czułość dla rotawirusów - 100%; 3) Czułość dla adenowirusów - nie miej niż 97%. 13. Zapisy punktów 7, 8, 9, 10, 11 i 12 SIWZ dotyczą zadań nr 6 i 7. 14. Zamawiający wymaga, aby instrukcje obsługi dołączone do przedmiotu zamówienia były sporządzone w języku polskim. Zamawiający zamieścił w/w punkty w SIWZ.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zestaw do oznaczania IgE specyficznego i całkowitego metodą ELISA oraz krążki alergenne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw do oznaczania IgE specyficznego i całkowitego metodą ELISA oraz krążki alergenne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.60.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. Termin dostawy - 1

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Odczynniki do genetyki molekularnej (izolacja DNA, PCR).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odczynniki do genetyki molekularnej (izolacja DNA, PCR).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.60.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. Termin dostawy - 1

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Odczynniki do genetyki molekularnej (startery do PCR).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odczynniki do genetyki molekularnej (startery do PCR).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.60.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. Termin dostawy - 1

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Sondy i odczynniki FISH - prenatalne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sondy i odczynniki FISH - prenatalne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.60.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Sondy FISH - mikrodelecje.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sondy FISH - mikrodelecje.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.60.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. Termin dostawy - 1

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Podłoża hodowlane oraz inne odczynniki mikrobiologiczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podłoża hodowlane oraz inne odczynniki mikrobiologiczne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.60.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Testy lateksowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Testy lateksowe.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.60.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. Termin dostawy - 1

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.