Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-04-21
Katowice: Zakup środków opatrunkowych i zestawów pierwszej pomocy przedmedycznej dla KWP w Katowicach oraz KMP/KPP woj. śląskiego.
Numer ogłoszenia: 86976 - 2011; data zamieszczenia: 21.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach , ul. J. Lompy 19, 40-038 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2002050, faks 032 2002060.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.katowice.kwp.policja.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup środków opatrunkowych i zestawów pierwszej pomocy przedmedycznej dla KWP w Katowicach oraz KMP/KPP woj. śląskiego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup środków opatrunkowych i zestawów pierwszej pomocy przedmedycznej dla KWP w Katowicach oraz KMP/KPP woj. śląskiego. Szczegółowy wykaz i ilości asortymentu stanowią Załączniki nr 2,3, 4 do SIWZ. Zamawiający wymaga, aby część zakupionego towaru wskazana w załączniku nr 2 do SIWZ dostarczona była w opakowaniach foliowych, jednorazowych, które będą zawierały informację o ich zawartości.ZADANIE NR 1 Zestawy wyposażenia apteczek (szczegółowy wykaz asortymentu załącznik nr 2 do SIWZ) Dostarczony towar winien być objęty gwarancją producenta. Cały asortyment wyprodukowany w 2011 roku. Okres ważności przedmiotu zamówienia dla wody utlenionej nie mniej niż 12 miesięcy dla pozostałego asortymentu nie mniejszy niż 24 miesięcy - licząc od dnia dostawy (pochodzące z bieżącej produkcji). ZADANIE NR 2 Środki opatrunkowe (szczegółowy wykaz asortymentu załącznik nr 3 do SIWZ). Dostarczony towar winien być objęty gwarancją producenta. Cały asortyment wyprodukowany w 2011 roku. Okres ważności przedmiotu zamówienia dla wody utlenionej nie mniej niż 12 miesięcy dla pozostałego asortymentu nie mniejszy niż 24 miesięcy - licząc od dnia dostawy (pochodzące z bieżącej produkcji). ZADANIE NR 3 Zestawy pierwszej pomocy przedmedycznej (szczegółowy wykaz asortymentu załącznik nr 4 do SIWZ). Dostarczony towar winien być objęty gwarancją producenta. Cały asortyment wyprodukowany w 2011 roku. Okres ważności przedmiotu zamówienia nie mniejszy niż 24 miesięcy - licząc od dnia dostawy (pochodzące z bieżącej produkcji). 2. W przypadku wykonywania zamówienia z udziałem podwykonawców , Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie na formularzu ofertowym wskazując jakie części zamówienia zostaną przekazane do wykonania podwykonawcom. W przypadku nie złożenia oświadczenia Zamawiający uzna, że Wykonawca wykona zamówienia bez udziału podwykonawców. 3. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie (konsorcjum) o udzielenie zamówienia publicznego niezbędnym jest wskazanie w umowie konsorcjum, zakres przedmiotu zamówienia (rzeczowy) jaki będzie realizował każdy z uczestników konsorcjum.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.16.20-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 45.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.slaska.policja.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Wojewódzka Policji Zespół Zamówień Publicznych 40-038 Katowice ul. J.Lompy 19 pokój 735.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.04.2011 godzina 10:00, miejsce: Komenda Wojewódzka Policji Zespół Zamówień Publicznych 40-038 Katowice ul. J.Lompy 19 pokój 735.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zestawy wyposażenia apteczek.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestawy wyposażenia apteczek (szczegółowy wykaz asortymentu załącznik nr 2 do SIWZ) Dostarczony towar winien być objęty gwarancją producenta. Cały asortyment wyprodukowany w 2011 roku. Okres ważności przedmiotu zamówienia dla wody utlenionej nie mniej niż 12 miesięcy dla pozostałego asortymentu nie mniejszy niż 24 miesięcy - licząc od dnia dostawy (pochodzące z bieżącej produkcji).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.16.20-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Środki opatrunkowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środki opatrunkowe (szczegółowy wykaz asortymentu załącznik nr 3 do SIWZ). Dostarczony towar winien być objęty gwarancją producenta. Cały asortyment wyprodukowany w 2011 roku. Okres ważności przedmiotu zamówienia dla wody utlenionej nie mniej niż 12 miesięcy dla pozostałego asortymentu nie mniejszy niż 24 miesięcy - licząc od dnia dostawy (pochodzące z bieżącej produkcji)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.16.20-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zestawy pierwszej pomocy przedmedycznej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestawy pierwszej pomocy przedmedycznej (szczegółowy wykaz asortymentu załącznik nr 4 do SIWZ). Dostarczony towar winien być objęty gwarancją producenta. Cały asortyment wyprodukowany w 2011 roku. Okres ważności przedmiotu zamówienia nie mniejszy niż 24 miesięcy - licząc od dnia dostawy (pochodzące z bieżącej produkcji)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.16.20-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- "Zielone dzielnice, ścieżki rekreacyjno-edukacyjne, nasadzenia drzew i krzewów wzdłuż tras spacerowych przy ul. Konnej w Katowicach" - 2
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Katowicach
- Dostawa silników elektrycznych do nowych pracowni w ramach projektu ,,Specjaliści przyszłości to MY" w Zespole Szkół zawodowych nr 3 im. Adama Kocura w Katowicach.
- Świadczenie usług informatycznych dla OSK w Katowicach
- Świadczenie usług utrzymania czystości w budynku administracyjno-biurowym zlokalizowanym przy ul. Porcelanowej 21 w Katowicach
- Kompleksowa realizacja studiów podyplomowych organizowanych w ramach projektu pn. Koordynacja działań w zakresie polityki społecznej - ROPS WSL
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- RZP-26/IM/2025 Dostawy wyrobów z flizeliny
- Dostawa rękawic medycznych do SPZZOZ w Wyszkowie
- Dostawa materiałów opatrunkowych, sprzętu jednorazowego użytku, rękawic chirurgicznych i diagnostycznych, środków do dezynfekcji, zestawów pierwszej pomocy oraz szwów chirurgicznych.
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku
- Cykliczne dostawy leków, materiałów jednorazowego użytku oraz materiałów eksploatacyjnych do sterylizatora plazmowego dla Lubuskiego Centrum Ortopedii Sp. z o. o. w Świebodzinie
- Sukcesywna dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla Powiatowego Centrum Zdrowia S.A. w Kluczborku II postępowanie
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.