eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Zakup środków opatrunkowych i zestawów pierwszej pomocy przedmedycznej dla KWP w Katowicach oraz KMP/KPP woj. śląskiego.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-04-21

Katowice: Zakup środków opatrunkowych i zestawów pierwszej pomocy przedmedycznej dla KWP w Katowicach oraz KMP/KPP woj. śląskiego.
Numer ogłoszenia: 86976 - 2011; data zamieszczenia: 21.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach , ul. J. Lompy 19, 40-038 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2002050, faks 032 2002060.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.katowice.kwp.policja.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup środków opatrunkowych i zestawów pierwszej pomocy przedmedycznej dla KWP w Katowicach oraz KMP/KPP woj. śląskiego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup środków opatrunkowych i zestawów pierwszej pomocy przedmedycznej dla KWP w Katowicach oraz KMP/KPP woj. śląskiego. Szczegółowy wykaz i ilości asortymentu stanowią Załączniki nr 2,3, 4 do SIWZ. Zamawiający wymaga, aby część zakupionego towaru wskazana w załączniku nr 2 do SIWZ dostarczona była w opakowaniach foliowych, jednorazowych, które będą zawierały informację o ich zawartości.ZADANIE NR 1 Zestawy wyposażenia apteczek (szczegółowy wykaz asortymentu załącznik nr 2 do SIWZ) Dostarczony towar winien być objęty gwarancją producenta. Cały asortyment wyprodukowany w 2011 roku. Okres ważności przedmiotu zamówienia dla wody utlenionej nie mniej niż 12 miesięcy dla pozostałego asortymentu nie mniejszy niż 24 miesięcy - licząc od dnia dostawy (pochodzące z bieżącej produkcji). ZADANIE NR 2 Środki opatrunkowe (szczegółowy wykaz asortymentu załącznik nr 3 do SIWZ). Dostarczony towar winien być objęty gwarancją producenta. Cały asortyment wyprodukowany w 2011 roku. Okres ważności przedmiotu zamówienia dla wody utlenionej nie mniej niż 12 miesięcy dla pozostałego asortymentu nie mniejszy niż 24 miesięcy - licząc od dnia dostawy (pochodzące z bieżącej produkcji). ZADANIE NR 3 Zestawy pierwszej pomocy przedmedycznej (szczegółowy wykaz asortymentu załącznik nr 4 do SIWZ). Dostarczony towar winien być objęty gwarancją producenta. Cały asortyment wyprodukowany w 2011 roku. Okres ważności przedmiotu zamówienia nie mniejszy niż 24 miesięcy - licząc od dnia dostawy (pochodzące z bieżącej produkcji). 2. W przypadku wykonywania zamówienia z udziałem podwykonawców , Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie na formularzu ofertowym wskazując jakie części zamówienia zostaną przekazane do wykonania podwykonawcom. W przypadku nie złożenia oświadczenia Zamawiający uzna, że Wykonawca wykona zamówienia bez udziału podwykonawców. 3. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie (konsorcjum) o udzielenie zamówienia publicznego niezbędnym jest wskazanie w umowie konsorcjum, zakres przedmiotu zamówienia (rzeczowy) jaki będzie realizował każdy z uczestników konsorcjum.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.16.20-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 45.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.slaska.policja.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Wojewódzka Policji Zespół Zamówień Publicznych 40-038 Katowice ul. J.Lompy 19 pokój 735.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.04.2011 godzina 10:00, miejsce: Komenda Wojewódzka Policji Zespół Zamówień Publicznych 40-038 Katowice ul. J.Lompy 19 pokój 735.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zestawy wyposażenia apteczek.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestawy wyposażenia apteczek (szczegółowy wykaz asortymentu załącznik nr 2 do SIWZ) Dostarczony towar winien być objęty gwarancją producenta. Cały asortyment wyprodukowany w 2011 roku. Okres ważności przedmiotu zamówienia dla wody utlenionej nie mniej niż 12 miesięcy dla pozostałego asortymentu nie mniejszy niż 24 miesięcy - licząc od dnia dostawy (pochodzące z bieżącej produkcji).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.16.20-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Środki opatrunkowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środki opatrunkowe (szczegółowy wykaz asortymentu załącznik nr 3 do SIWZ). Dostarczony towar winien być objęty gwarancją producenta. Cały asortyment wyprodukowany w 2011 roku. Okres ważności przedmiotu zamówienia dla wody utlenionej nie mniej niż 12 miesięcy dla pozostałego asortymentu nie mniejszy niż 24 miesięcy - licząc od dnia dostawy (pochodzące z bieżącej produkcji)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.16.20-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zestawy pierwszej pomocy przedmedycznej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestawy pierwszej pomocy przedmedycznej (szczegółowy wykaz asortymentu załącznik nr 4 do SIWZ). Dostarczony towar winien być objęty gwarancją producenta. Cały asortyment wyprodukowany w 2011 roku. Okres ważności przedmiotu zamówienia nie mniejszy niż 24 miesięcy - licząc od dnia dostawy (pochodzące z bieżącej produkcji)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.16.20-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.