Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-01-15
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Gdynia: wykonanie Elektronicznej Mapy Akustycznej Miasta Gdyni (EMAMG) Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Miasta Gdyni, do kontaktów: Bogumiła Kołodziej, Al. Marszałka Piłsudskiego 52/54, 81-382 Gdynia, woj. pomorskie, fax 058 6209798, e-mail: umgdynia@gdynia.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.gdynia.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Gmina Miasta Gdyni, Bogumiła Kołodziej, Ul. Władysława IV 37, 81-395 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 66 20 201, fax 058 66 20 220, e-mail: wydz.ochrony_srodowiska@gdymia.pl, www.gdynia.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Miasta Gdyni, Bogumiła Kołodziej, Ul. Władysława IV 37, 81-395 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 66 20 201, fax 058 66 20 220, e-mail: wydz.ochrony_srodowiska@gdynia.pl, www.gdynia.pl. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Gmina Miasta Gdyni, Bogumiła Kołodziej, Ul. Władysława IV 37, 81-395 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 66 20 201, fax 058 66 20 220, e-mail: wydz.ochrony_srodowiska@gdynia.pl, www.gdynia.pl. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Środowisko. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie Elektronicznej Mapy Akustycznej Miasta Gdyni (EMAMG). 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 12. Główne miejsce świadczenia usług: Gdynia. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, instalacja i uruchomienie na warunkach określonych dalej systemu komputerowego, zwanego dalej Systemem, umożliwiającego analizę i modelowanie stanu akustycznego środowiska na obszarze Miasta Gdyni. Przedmiotem zamówienia jest również przeszkolenie administratorów i użytkowników Systemu oraz świadczenie dla niego asysty technicznej. System musi mieć polski interfejs użytkownika. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.00.00.00 - Usługi profesjonalne w zakresie architektury, inżynierii, budowy, prawa, księgowości oraz inne Kod CPV wg słownika 2008: 71.00.00.00 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne Oryginalny kod CPV: 74.23.13.10 - Usługi doradcze w zakresie kontroli hałasu Kod CPV wg słownika 2008: 71.31.31.00 - Usługi doradcze w zakresie kontroli hałasu Oryginalny kod CPV: 74.23.18.00 - Inżynieryjne usługi doradcze i konsultacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 71.31.80.00 - Inżynieryjne usługi doradcze i konsultacyjne Oryginalny kod CPV: 74.24.00.00 - Zintegrowane usługi inżynieryjne Kod CPV wg słownika 2008: 71.34.00.00 - Zintegrowane usługi inżynieryjne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, instalacja i uruchomienie na warunkach określonych w SIWZ systemu komputerowego, zwanego dalej Systemem, umożliwiającego analizę i modelowanie stanu akustycznego środowiska na obszarze Miasta Gdyni. Przedmiotem zamówienia jest również przeszkolenie administratorów i użytkowników Systemu oraz świadczenie dla niego asysty technicznej. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 10
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 15 000 złotych 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1) prowadzenie działalności gospodarczej określonej wpisem do właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej 2) spełnianie wszystkich wymagań art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych 3) wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) co najmniej 2 usług, polegających na przetwarzaniu danych cyfrowych numerycznej mapy zasadniczej do postaci Numerycznego Modelu Terenu dla miasta o wielkości co najmniej 150 000 mieszkańców, o wartości netto minimum 60 000 zł każda. 4) wykonanie w okresie ostatnich trzech lat co najmniej 1 usługi polegającej na tworzeniu opracowań o charakterze map akustycznych (np. mapy hałasu emitowanego do środowiska przez duże zakłady przemysłowe, drogi, trasy kolejowe itd.) z uwzględnieniem co najmniej trzech z pięciu najważniejszych źródeł hałasu (główne źródła hałasu: drogowy, kolejowy, tramwajowy, przemysłowy, lotniczy) o wartości netto minimum 20 000 zł. Opracowanie powinno być wykonane oferowanym przez Wykonawcę oprogramowaniem do realizacji map akustycznych. 5) wykonanie w okresie ostatnich trzech lat co najmniej 2 usług polegających na tworzeniu portali internetowych o wartości netto minimum 5000 zł każda. 6) zatrudnianie przynajmniej po jednej osobie, które posiadają kwalifikacje z dziedzin akustyki środowiska i informatyki. 7) posiadanie dostępnych środków finansowych lub zdolności kredytowej na kwotę 200 000 zł. 8) posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na kwotę nie niższą niż 200 000 zł. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Niespełnienie któregokolwiek z postawionych warunków skutkuje wykluczeniem wykonawcy Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony Formularz oferty o treści odpowiadającej załącznikowi nr 1 do SIWZ, 2) aktualny odpis z właściwego dla Wykonawcy rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7) wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) co najmniej 2 usług polegających na przetwarzaniu danych cyfrowych numerycznej mapy zasadniczej do postaci Numerycznego Modelu Terenu dla miasta o wielkości co najmniej 150 000 mieszkańców o wartości netto minimum 60 000 zł każda, o treści odpowiadającej załącznikowi nr 4a do SIWZ wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. 8) wykaz co najmniej 1 usługi wykonanej w okresie ostatnich trzech lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) polegającej na tworzeniu opracowań o charakterze map akustycznych (np. mapy hałasu emitowanego o środowiska przez duże zakłady przemysłowe, drogi, trasy kolejowe itd.) z uwzględnieniem co najmniej trzech z pięciu najważniejszych źródeł hałasu (główne źródła hałasu: drogowy, kolejowy, tramwajowy, przemysłowy, lotniczy) o wartości netto minimum 20 000 zł, o treści odpowiadającej załącznikowi nr 4b do SIWZ wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. Opracowanie powinno być wykonane oferowanym przez Wykonawcę oprogramowaniem do realizacji map akustycznych. 9) wykaz co najmniej 2 usług polegających na tworzeniu portali internetowych wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) o wartości netto minimum 5000 zł każda o treści odpowiadającej załącznikowi nr 4c do SIWZ wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie 10) wykaz osób, które posiadają kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia w formie odpowiadającej załącznikowi nr 2 do SIWZ wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Wykonawcy, którzy do wykonania zamówienia w zakresie modelowania środowiska akustycznego, używać będą narzędzi firm trzecich wykazują certyfikaty potwierdzające nabycie umiejętności posługiwania się proponowanymi narzędziami w formie odpowiadającej załącznikowi nr 2a do SIWZ. 11) wykaz podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w formie odpowiadającej załącznikowi nr 1a do SIWZ, wraz z zakresem wykonywanych przez nie czynności 12) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 13) polisa, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 14) dowód wniesienia wadium.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gdynia.pl/bip/uslugi/446_.html. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.02.2007 godzina 09:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 08.02.2007, godzina 12:00, Miejsce Sala 105a, Urząd Miasta Gdyni, Al. Marszałka Piłsudskiego 52/54.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 11.01.2007.
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Remont stalowych słupów i elementów odwodnienia zadaszenia Placu Targowego oraz żelbetowych słupów podziemnej kondygnacji Hali Płaskiej (II)
- Obsługa w II półroczu 2025 r. pięciu Punktów Zbiórki Odpadów Niebezpiecznych zlokalizowanych na terenie Gdyni
- Remont korytarza na I piętrze budynku C-2 i C-3 oraz remont pomieszczenia C-105, C-106, C-146 w budynku C-2 przy ul. Morskiej 81-87 w Gdyni
- Kompleksowe sprzątanie budynków i terenów wokół budynków wraz z zielenią i utrzymaniem zimowym terenów TBS "Czynszówka" Sp. z o.o. w Gdyni z podziałem na części.
- Dostawa i montaż rozdzielnic elektrycznych w budynku pras ob. 209/1 na terenie Grupowej Oczyszczalni Ścieków "Dębogórze"
- ZAKUP I DOSTAWA TRANSPORTOWEGO SYSTEMU ULTRASONOGRAFICZNEGO (USG) DLA POTRZEB DOPOSAŻENIA AMBULANSU ZESPOŁU RATOWNICTWA MEDYCZNEGO SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO W WEJHEROWIE
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pod nazwą: "Centrum Aktywności Lokalnej w budynku Przepompowni w Nowym Porcie"
- Wykonanie dokumentacji projektowej w celu usunięcia nieprawidłowości stanu technicznego stropów pomieszczeń znajdujących się pod podwórkiem oraz nawierzchni podwórka przy ul. Filtrowej 62 w Warszawie
- Opracowanie programu prac konserwatorskich i dokumentacji proj-koszt modernizacji budynku przy ul.Palisadowej 7 w Warszawie wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę oraz wszystkich niezbędnych uzgodnień
- Opracowanie dokumentacji projektowej budowy drogi gminnej na działce 384 obręb Sokolany
- Remont Stawu w Strawczynku w celu zachowania funkcji retencyjnej stawu.
- Modernizacja i rozbudowa stadionu sportowego przy ul. Wyspiańskiego 58-58a wraz z wykonaniem nawadniania i oświetleniem
więcej: Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.