eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-01-15

POZYCJA 8687

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Tarnów: zakres I: dzierżawa dwóch analizatorów do oznaczania parametrów krytycznych + dostawa odczynników; zakres II: dzierżawa analizatora do oznaczania parametrów krytycznych + dostawa odczynników Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Szpital Wojewódzki im. św. Łukasza SP ZOZ, do kontaktów: Małgorzata Starczyk, ul. Lwowska 178a, 33-100 Tarnów, tel. 014 6315302, fax 014 6315115, e-mail: mstarzyk@lukasz.med.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.lukasz.med.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakres I: dzierżawa dwóch analizatorów do oznaczania parametrów krytycznych + dostawa odczynników; zakres II: dzierżawa analizatora do oznaczania parametrów krytycznych + dostawa odczynników. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Siedziba Zamawiającego Magazyn. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres I : Dzierżawa dwóch analizatorów do oznaczania parametrów krytycznych RKZ + dostawa odczynników Zakres II: Dzierżawa analizatora do oznaczania parametrów krytycznych RKZ + dostawa odczynników 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: a) oświadczenie o treści określonej w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych, b) oświadczenie o treści określonej w art. 24 prawa zamówień publicznych, c) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktuałnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; d) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. e) wykaz wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonanych, co najmniej 3 dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie f) informacji banku lub kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert g) deklarację zgodności oraz certyfikat CE jednostki notyfikowanej, która brała udział w ocenie wyboru, jeżeli jest wymagana 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.49.65.00 - Odczynniki laboratoryjne Kod CPV wg słownika 2008: 33.69.65.00 - Odczynniki laboratoryjne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Wartość zamówienia przekracza wyrażoną w złotych równowartość kwoty 60 000 euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 36

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzieleniu zamówienia jest wniesienie wadium ogółem W wysokości: 11 400,00 zł lub na poszczególne Zakresy: Zakres I - 7 500,00 Zakres II -3 900,00 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone wart. 22 ust. I ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( z późno zm.) tj. - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym, i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania powyższych warunków zostanie dokonana na podstawie przedłożonych niżej określonych dokumentów według formuły "spełnia - nie spełnia" Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie o treści określonej wart. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych, b) oświadczenie o treści określonej wart. 24 prawa zamówień publicznych, c) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; d) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. e) wykaz wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonanych, co najmniej 3 dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie f) informacji banku lub kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert g) deklarację zgodności oraz certyfikat CE jednostki notyfikowanej, która brała udział w ocenie wyboru, jeżeli jest wymagana

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lukasz.med.pl. Opłata: 40 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: przelew. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.02.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: 06.03.2007 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 05.02.2007, godzina 12:00, Siedziba Zamawiającego Pawilon "D" II p. pok. Nr 42 sala konferencyjna.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 08.01.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: dzierżawa dwóch analizatorów do oznaczania parametrów krytycznych + dostawa odczynników. 1) Krótki opis: dzierżawa dwóch analizatorów do oznaczania parametrów krytycznych + dostawa odczynników. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.65.00, 33.25.34.00. 3) Wielkość lub zakres: Zakres I: 6 pozycji + dzierżawa dwóch analizatorów. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 36 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: dzierżawa analizatora do oznaczania parametrów krytycznych + dostawa odczynników. 1) Krótki opis: dzierżawa analizatora do oznaczania parametrów krytycznych + dostawa odczynników. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.65.00, 33.25.34.00. 3) Wielkość lub zakres: Zakres II: 5 pozycji + dzierżawa analizatora. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 36 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.