eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielonka › DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO KOMPUTERÓW, DRUKAREK I KSEROKOPIAREK

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-03-17

Zielonka: DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO KOMPUTERÓW, DRUKAREK I KSEROKOPIAREK
Numer ogłoszenia: 86861 - 2011; data zamieszczenia: 17.03.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 52689 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowy Instytut Techniczny Uzbrojenia, ul. Prymasa S. Wyszyńskiego 7, 05-220 Zielonka, woj. mazowieckie, tel. 022 7614425, faks 022 7614446.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: JBR.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO KOMPUTERÓW, DRUKAREK I KSEROKOPIAREK.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 3.1Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę do siedziby zamawiającego fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych i kserokopiarek wg Formularza cenowego (Załącznik Nr 2). Pod pojęciem fabrycznie nowe rozumie się produkty wykonane z nowych elementów, bez śladów uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym logo, symbolem produktu i terminem przydatności do użytku nie krótszym niż 12 miesięcy, licząc od dnia ich dostarczenia do siedziby Zamawiającego. 3.2Wszędzie tam, gdzie w materiałach przetargowych użyto przy określaniu przedmiotu zamówienia znaków towarowych lub miejsca pochodzenia, dopuszcza się składanie ofert z asortymentem równoważnym o jakości nie niższej niż wymieniony w SIWZ. 3.3Zamawiający dopuszcza możliwość dostarczania tuszy i tonerów równoważnych. Przez produkt równoważny rozumie się produkt kompatybilny ze sprzętem, do którego jest zamówiony, o parametrach takich samych bądź lepszych (pojemność tuszu/tonera, wydajność i jakość wydruku) w stosunku do oryginału produkowanego przez producenta urządzenia. Wykonawca dołączy informację producenta co do parametrów technicznych oferowanych produktów w tym w szczególności dotyczących ich wydajności. 3.4Każde urządzenie jest chronione gwarancją naprawy w przypadku uszkodzenia spowodowanego zastosowaniem zaoferowanego produktu. 3.5Materiały nie mogą powodować ograniczeń funkcji i możliwości sprzętu oraz jakości wydruku wyspecyfikowanych w warunkach technicznych producenta sprzętu. Materiały nie mogą ograniczać pełnej współpracy z programem drukarki monitorującym stan zasobników z tuszem lub tonerem. 3.6Wszystkie materiały muszą być dostarczone w oryginalnych opakowaniach oraz posiadać zabezpieczenia, które pozwalają na prawidłowe przechowywanie oraz bezpieczny transport. 3.7Na opakowaniach równoważnych powinny być wypisane wszystkie typy drukarek, kserokopiarek z którymi tonery i tusze są kompatybilne, czyli dopuszczone do stosowania. Materiały (tonery i tusze) powinny posiadać indywidualny kod producenta umożliwiający jednoznaczną identyfikację producenta. 3.8Dostarczone materiały eksploatacyjne nie mogą naruszać warunków gwarancji urządzeń do których są przeznaczone. 3.9Ilości poszczególnego asortymentu, szczegółowe wymagania techniczne oraz informacje uzupełniające dotyczące przedmiotu zamówienia określono w Formularzu cenowym, stanowiącym załącznik Nr 2 do SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.12 - Głowice barwiące do maszyn drukujących .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.03.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PRAXIS Łódz Pilecka i Petlak Spółka Jawna, ul. Wólczańska 66, 90-516 Łódz, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 99475,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 119987,73

  • Oferta z najniższą ceną: 119987,73 / Oferta z najwyższą ceną: 127367,73

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.