eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LegnicaWYKONANIE SYSTEMU TELEWIZJI DOZOROWEJ OPARTEJ NA TECHNOLOGII CYFROWEJ DLA PIĘCIU DŹWIGÓW ZLOKALIZOWANYCH W BUDYNKU 1 E WOJEWÓDZKIEGO SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO W LEGNICY

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-04-13

Legnica: WYKONANIE SYSTEMU TELEWIZJI DOZOROWEJ OPARTEJ NA TECHNOLOGII CYFROWEJ DLA PIĘCIU DŹWIGÓW ZLOKALIZOWANYCH W BUDYNKU 1 E WOJEWÓDZKIEGO SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO W LEGNICY
Numer ogłoszenia: 86850 - 2016; data zamieszczenia: 13.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Legnicy , ul. J. Iwaszkiewicza 5, 59-220 Legnica, woj. dolnośląskie, tel. (076) 721 11 26, faks (076) 721 11 27.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.legnica.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE SYSTEMU TELEWIZJI DOZOROWEJ OPARTEJ NA TECHNOLOGII CYFROWEJ DLA PIĘCIU DŹWIGÓW ZLOKALIZOWANYCH W BUDYNKU 1 E WOJEWÓDZKIEGO SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO W LEGNICY.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie autonomicznego systemu telewizji dozorowej opartej na technologii cyfrowej (CCTV IP) dla 5 dźwigów zlokalizowanych w budynku 1E Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego w Legnicy przy ul. Iwaszkiewicza 5. 1. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do opracowania i przedłożenia Zamawiającemu do akceptacji dokumentacji wdrożeniowej przedmiotowego systemu. Dokumentacja musi zawierać co najmniej: 1) opis oferowanego rozwiązania, 2) plan adresacji urządzeń i systemów zarządzających,3) szczegółowy harmonogram realizacji dostawy, instalacji i konfiguracji oraz wykonania testów, 2. Wymagania zamawiającego dotyczące parametrów sprzętu wchodzącego w skład zamawianego systemu: 1) minimalna ilość kamer cyfrowych z zasilaczami- 5; 2) minimum 8-kanałowy rejestrator; 3) min. 1 TB dysk twardy; 4) min. 22 calowy monitor; 5) oprogramowanie Przedmiotowe urządzenia muszą być fabrycznie nowe, wyprodukowane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem ich dostawy/montażu oraz posiadać wszystkie dodatkowe elementy i akcesoria pozwalające na używanie systemu zgodnie z jego przeznaczeniem. Nadto, informujemy, mając na względzie trudne warunki elektrotechniczne występujące w kabinach dźwigów, Wykonawca musi uwzględnić w ofercie konieczność zastosowania dodatkowych urządzeń eliminujących wszelkie zakłócenia w sygnale mające wpływ na jakość przetwarzanego obrazu. 3. Pozostałe wymagania dotyczące zamawianego systemu; Zamawiający wymaga, aby system: 1) był oparty na cyfrowej rejestracji wizji 2) był zarządzany z lokalizacji Portierni w budynku 1D Szpitala, 3) zawierał opcję podglądu dla wybranych użytkowników obrazów z kamer, na wybranych komputerach PC. 4) posiadał możliwość wizyjnej weryfikacji zdarzeń w kabinach dźwigów, 5) umożliwiał identyfikację osób przebywających w kabinach dźwigów, 6) posiadał możliwość stworzenia materiału dowodowego z danego zdarzenia z nagrań zarejestrowanych do minimum 31 dni wstecz 4. Nadto, Wykonawca zobligowany będzie: 1) uzyskać akceptację Urzędu Dozoru Technicznego na wykonanie prac związanych z instalacją i montażem kamer w kabinach dźwigowych oraz na dopuszczenie do użytkowania po zakończeniu przedmiotowych prac, 2) wykonać instalację (zasilanie, okablowanie strukturalne), montaż i konfiguracji dostarczonych urządzeń i systemów zgodnie z zatwierdzoną dokumentacją wdrożeniową, 3) wykonać dokumentację powykonawczą, która musi zawierać co najmniej: a) opis wykonanego i wdrożonego rozwiązania, b) adresację IP urządzeń i systemów zarządzających, c) procedury testowe i awaryjne dla wykonanego przedmiotu zamówienia, d) procedury aktualizacji oprogramowania urządzeń i systemów, e) karty gwarancyjne, atesty, deklaracje zgodności, itp. 4) przeprowadzić szkolenia z zakresu konfiguracji i eksploatacji zamawianego systemu dla dwóch niżej wymienionych grup: a) Administratorów systemu CCTV (około 5 osób): b) Użytkowników (około 10 osób) Pozostałe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte są w projekcie umowy..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 51.31.00.00 - Usługi instalowania urządzeń telewizyjnych, radiowych, dźwiękowych i wideo 32.23.40.00 - Kamery telewizyjne o obwodzie zamkniętym 32.23.50.00 - Systemy nadzoru o obwodzie zamkniętym 32.58.40.00 - Nośniki z zapisem danych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 75.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 70
  • 2 - Termin wykonania - 10
  • 3 - Okres gwarancji i rękojmi - 20

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.legnica.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Legnicy, 59-220 Legnica, ul. Iwaszkiewicza 5, pok. 044, bud. 1 D.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.04.2016 godzina 11:00, miejsce: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Legnicy, 59-220 Legnica, ul. Iwaszkiewicza 5, pok. 044, bud. 1 D.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Uwaga: wskazany w niniejszym ogłoszeniu termin wykonania zamówienia 75 dni jest terminem granicznym. Zamówienie należy zrealizować maksymalnie 75 dni od zawarcia umowy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.