eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrów WielkopolskiREMONT ELEWACJI Z DOCIEPLENIEM

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-25

Ostrów Wielkopolski: REMONT ELEWACJI Z DOCIEPLENIEM
Numer ogłoszenia: 86847 - 2008; data zamieszczenia: 25.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Publiczne Przedszkole Nr 8, Aleja Słowackiego 4, 63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie, tel. 0-62 592 15 18.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przedszkole8.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT ELEWACJI Z DOCIEPLENIEM.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont elewacji z dociepleniem w zakresie: 1. ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE 1.1 Przygotowanie podłoża 199,46m2 2. DOCIEPLENIE COKOŁU 2.1 Docieplenie styropianem metodą lekką - mokrą gr.15 cm - 14,26 m2 2.2.Plytki klinkierowe cokołowe - 14,26 m2 3. DOCIEPLENIE PRZYZIEMIA 3.1 Docieplenie styropianem metodą lekką - mokrą gr.15 cm - 185,2 m2 3.2 Obróbki blacharskie - 45,51 m2, 3.3 Parapety z płytek klinkierowych - 43,95 m2 4. PRACE TOWARZYSZĄCE TERMOMODERNIZACJI 4.1 Opaski przy budynku - 35,6 m 4.2 Daszek dwuspadowy (podjazd + poręcze) - 6,50 m2 4.3 Schody gospodarcze do piwnicy - 1 kpl. 4.4 Daszek nad wejściem do piwnicy - 11,88 m2, 4.5 Drzwi zewnętrzne do kuchni - 1,8 m2, 4.6 Schody gospodarcze do kuchni - 3,5 m2, 4.7 Płytki klinkierowe na cokole tarasu - 44,3 m2, 4.8 Zakrycie luksferów - 15,34 m2 4.9 Naprawa dachu - 100 m2.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Oryginalny kod CPV: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 42.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.1. spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 cyt. ustawy, 1.2. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 50% wartości kontraktu, 1.3. posiadają kwalifikacje i uprawnienia niezbędne do wykonywania prac będących przedmiotem zamówienia: a. są czynnymi członkami właściwej Izby Samorządu Zawodowego, b. posiadają uprawnienia budowlane do wykonywania funkcji kierownika budowy w specjalności: konstrukcyjno - budowlanej, 1.4. wykonali w ciągu ostatnich pięciu lat 3 roboty budowlane związane z remontem elewacji z dociepleniem na kwotę nie mniejszą niż wartość kontraktu. 2. Zamawiający oceni spełnienie warunków określonych w SIWZ poprzez analizę dokumentów i oświadczeń zawartych w ofercie. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców dokonana zostanie w systemie spełnia - nie spełnia na podstawie przedstawionych przez wykonawcę dokumentów potwierdzających spełnienie warunków. Nie spełnienie chociażby jednego z wymienionych warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z przedmiotowego postępowania. 3. Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy: a. nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4, b. podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego z art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, c. wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji, d. złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, e. nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych z udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne wykonawca składa następujące oświadczenia i dokumenty: 1/. formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 2 do siwz, 2/. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3/. dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób podpisujących ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych, 4/. dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, tj.: a. są czynnymi członkami właściwej Izby Samorządu Zawodowego, b. posiadają uprawnienia budowlane do wykonywania funkcji kierownika budowy w specjalności konstrukcyjno - budowlanej. 5/. oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 3 do siwz, B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w postępowaniu o zamówienie publiczne składa następujące dokumenty: 1/. Wykazu osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - załącznik nr 4 do siwz, 2/. Wykazu wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, tj.: wykonali 3 roboty związane z wykonaniem remontu elewacji z dociepleniem, każda na kwotę nie mniejszą niż wartość kontraktu, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca ich wykonywania z załączeniem dokumentów potwierdzających ich należyte wykonanie - załącznik nr 5 do siwz, 3/. Pisemne wskazanie przez Wykonawcę części zamówienia (zakres rzeczowy), który Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom - załącznik nr 5 do siwz, C. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia w postępowaniu o zamówienie publiczne składa następujące dokumenty: 1/. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wartość nie mniejszą niż 50% wartości kontraktu. D. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej w postępowaniu o zamówienie publiczne składa następujące dokumenty: 1/. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2/. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. D w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt 4-8 prawa zamówień publicznych, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. E. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: 1/. Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w punkcie A.3, A.5 dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przedszkole8.edu.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Publiczne Przedszkole Nr 8 im. Krasnala Hałabały Al. Słowackiego 4 63-400 Ostrów Wielkopolski.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.05.2008 godzina 11:00, miejsce: sekretariat Publicznego Przedszkola Nr 8 63-400 Ostrów Wielkopolski Al.Słowackiego 4.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.