Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-01-08
Krotoszyn: Dostawa odczynników, materiałów kontrolnych i materiałów zużywalnych do analizatora Gem Premier 3000.
Numer ogłoszenia: 8683 - 2009; data zamieszczenia: 08.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Młyńska 2, 63-700 Krotoszyn, woj. wielkopolskie, tel. 062 5880390 w. 253, faks 062 5880402.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.krotoszyn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa odczynników, materiałów kontrolnych i materiałów zużywalnych do analizatora Gem Premier 3000..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: L.p. Nazwa zestawu Objętość opakowania Nr katalogowy Ilość op. na 16 miesięcy A 1. Odczynniki - Kaseta odczynnikowa 150 gaz/elektrolity 33 2 Odczynniki - Kaseta odczynnikowa 150 gaz/ ele/glu/mle 13 3 Materiał kalibracyjny 20 ampułek x 2,5 mL x 4 poziomach 3 4 Kapilary heparynizowane 1op. -200 szt 30 5 Materiał kontrolny 3 x 10 szt 8 6 Heparyna litowa 5 x 5ml 6.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00 - Odczynniki laboratoryjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 16.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wadium wynosi 1.262,00 złIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy. 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów jakie wykonawca jest zobowiązany przedłożyć w swojej ofercie. 3. Niespełnienie warunków udziału w postępowaniu skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ofertę stanowią następujące dokumenty: 1. Formularz ofertowy wraz z wykazem załączonych do oferty dokumentów z podaniem łącznej liczby stron w ofercie podpisany przez osobę upoważnioną do składania oświadczenia woli w imieniu wykonawcy z wykorzystaniem wzoru - część II. 2. Formularz cenowy podpisany przez osobę upoważnioną do składania oświadczenia woli w imieniu wykonawcy z wykorzystaniem wzoru - część III. 3. Projekt umowy podpisany przez osobę upoważnioną do składania oświadczenia woli w imieniu wykonawcy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1. 4. Oświadczenie o naniesionych w ofercie poprawkach lub ich braku z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2. 5. Oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. /Dz. U. z 2007 r., Nr 223,poz. 1655 oraz 2008, nr 171, poz. 1058/ - załącznik nr 3. 6. Zastrzeżenie w sprawie informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 4. 7. Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 1) Dokumenty potwierdzające, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) oryginał lub poświadczona przez notariusza kopia pełnomocnictwa (rodzajowego lub szczególnego) dla osób upoważnionych do reprezentowania wykonawcy, które nie są właścicielami firmy lub członkami zarządu, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. 8. W przypadku, gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia: 1) umowa regulująca współpracę wykonawców występujących wspólnie (umowa konsorcyjna - dotyczy wykonawców, którym zostanie udzielone zamówienie publiczne). Umowa ta (umowa konsorcyjna) powinna być dostarczona przed podpisaniem umowy o udzielenie zamówienia publicznego. 2) dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, o ile ustanowienie pełnomocnictwa nie zostało ujęte w treści umowy, o której mowa w pkt 1. 9. Dokumenty potwierdzające, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego: 1) Dokumenty wymagane zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. 04.93.896) wymagane prawem atesty, świadectwa i certyfikaty dopuszczające do obrotu i stosowania w Polsce, z zaznaczeniem, której pozycji w Formularzu cenowym dany dokument dotyczy. 10. Oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem dowodu wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.spzoz.krotoszyn.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Młyńska 2, 63-700 Krotoszyn, pokój nr 16.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.01.2009 godzina 10:00, miejsce: sekretariat SPZOZ KROTOSZYN, pokój nr 1, ul. Młyńska 2.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KROTOSZYNA
- Zakup dwóch stacji fotogrametrycznych do analizy i modelowania danych 3D wraz z oprogramowaniem (komplet) - zakup i dostawa elementów stacji fotogrametrycznej
- Usługi z zakresu gospodarki łowieckiej planowane do wykonania w Nadleśnictwie Krotoszyn w 2026 roku
- Zakup wyposażenia na potrzeby zabezpieczenia dostaw wody dla mieszkańców Miasta i Gminy Krotoszyn w sytuacjach kryzysowych - mobilna stacja uzdatniania wody zamontowana na przyczepie
- "Dostawa sprzętu i oprogramowania oraz wykonanie usług z zakresu cyberbezpieczeństwa w ramach projektu CYBERBEZPIECZNY SAMORZĄD - CZ. II PROJEKTU"
- Dostawa sprzętu i aparatury medycznej dla SPZOZ w Krotoszynie
więcej: przetargi w Krotoszynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa testów i odczynników do diagnostyki laboratoryjnej VI (odczynniki chemiczne, zestawy diagnostyczne, odczynniki laboratoryjne do diagnostyki chorób zakaźnych)
- Dostawa sprzętu medycznego na potrzeby funkcjonowania pracowni serologii
- Dostawy: odczynników, kalibratorów, materiałów kontrolnych i zużywalnych niezbędnych do wykonywania badań parametrów krytycznych wraz z dzierżawą dwóch analizatorów pracujących: jeden w ...
- Dostawa kart do mikrometody kolumnowo-żelowej, odczynników, materiałów zużywalnych wymaganych w immunologii transfuzjologicznej wraz z dzierżawą systemu.
- Dostawa odczynników laboratoryjnych wraz z dzierżawą aparatów"
- Na sukcesywne dostawy odczynników i materiałów zużywalnych do diagnostyki laboratoryjnej z dzierżawą analizatora do RKZ dla potrzeb laboratorium centralnego SPZZOZ Lipsko
więcej: Odczynniki laboratoryjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





