eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TychyRemont wolnostanów w Tychach, administrowanych przez Rejon Obsługi Mieszkańców Nr I, przy- ul. Arkadowej 10c / 12 - Pl. Św. Anny 7b / 9 - ul. Arkadowej 9 / 12

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-25

Tychy: Remont wolnostanów w Tychach, administrowanych przez Rejon Obsługi Mieszkańców Nr I, przy: - ul. Arkadowej 10c / 12 - Pl. Św. Anny 7b / 9 - ul. Arkadowej 9 / 12
Numer ogłoszenia: 86754 - 2008; data zamieszczenia: 25.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych, ul. Filaretów 31, 43-100 Tychy, woj. śląskie, tel. 032 2274091 w. 133, fax 032 2273145.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Gminna Samorządowa Jednostka Organizacyjna.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont wolnostanów w Tychach, administrowanych przez Rejon Obsługi Mieszkańców Nr I, przy: - ul. Arkadowej 10c / 12 - Pl. Św. Anny 7b / 9 - ul. Arkadowej 9 / 12.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w zakresie wykonaniu remontu lokali mieszkalnych, z podziałem na 3 zadania: ZADANIE Nr 1 - Remont wolnostanu w budynku mieszkalnym - wielorodzinnym Wspólnoty Mieszkaniowej ARKA w Tychach, przy ul. ARKADOWEJ 10c / 12 ZADANIE Nr 2 - Remont wolnostanu w budynku mieszkalnym - wielorodzinnym Wspólnoty Mieszkaniowej Nr 39/I w Tychach, przy Pl. Św. Anny 7b / 9 ZADANIE Nr 3 - Remont wolnostanu w budynku mieszkalnym - wielorodzinnym Wspólnoty Mieszkaniowej ARKA w Tychach, przy ul. ARKADOWEJ 9 / 12 1) Zamówienie składa się z 3 części , zwanych dalej zadaniami. 2) Oznaczenie zadań: ZADANIE Nr 1 - Wykonanie remontu wolnostanu w budynku mieszkalnym - wielorodzinnym Wspólnoty Mieszkaniowej ARKA w Tychach, przy ul. ARKADOWEJ 10c / 12 ZADANIE Nr 2 - Wykonanie remontu wolnostanu w budynku mieszkalnym - wielorodzinnym Wspólnoty Mieszkaniowej Nr 39/I w Tychach, przy Pl. Św. Anny 7b / 9 ZADANIE Nr 3 - Wykonanie remontu wolnostanu w budynku mieszkalnym - wielorodzinnym Wspólnoty Mieszkaniowej ARKA w Tychach, przy ul. ARKADOWEJ 9 / 12 Zakres robót obejmuje m.in.: - roboty murarskie, tynkarskie, posadzkarskie i malarskie - remont podłóg z położeniem wykładziny PCV - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej wewnętrznej - wymiana instalacji elektrycznej wraz z wymianą osprzętu i pomiarami ochronnymi - wymiana instalacji wod - kan wraz z wymianą urządzeń sanitarnych - wymiana instalacji gazowej na połączenia sprawne wraz z wymianą urządzeń - roboty porządkowe z wywozem gruzu na wysypisko śmieci Szczegółowy zakres robót określają przedmiary robót na poszczególne zadania.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.41.00.00 - Tynkowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.41.00.00 - Tynkowanie Oryginalny kod CPV: 45.43.21.10 - Kładzenie podłóg Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.21.10 - Kładzenie podłóg Oryginalny kod CPV: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Oryginalny kod CPV: 45.42.11.34 - Instalowanie drzwi drewnianych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.31 - Instalowanie drzwi Oryginalny kod CPV: 45.42.11.25 - Instalowanie okien z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.32 - Instalowanie okien Oryginalny kod CPV: 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie sprzętu sanitarnego Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych Oryginalny kod CPV: 45.33.30.00 - Roboty instalacyjne gazowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.30.00 - Roboty instalacyjne gazowe Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.11.12.20 - Roboty w zakresie usuwania gruzu Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.20 - Roboty w zakresie usuwania gruzu .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy którzy spełniają warunki określone na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych ( Dz .U z 2006 roku, Nr 164, poz 1163 z późn. zm.) , tj. : - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień ; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp., oraz spełnią warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. ZAMAWIAJĄCY WYMAGA, ABY WYKONAWCA WYKAZAŁ, ŻE : 1. Dysponuje osobą / osobami do wykonania zamówienia , w szczególności uprawnionymi do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalnościach niezbędnych do wykonania robót budowlanych (art. 12 i 13 ustawy z dnia 7 lipca 1994r.-Prawo Budowlane ( Dz U. z 2006 r. Nr 156 , poz.118 z późn. zmianami), którzy są członkami Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa (art. 6 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych, architektów, inżynierów budowlanych i Urbanistów, Dz. U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42 z późn. zm.), tj.: osobą / osobami posiadającymi uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej ( na ZADANIA od Nr 1 - 3 ) Wymagane kserokopie uprawnień budowlanych jw. oraz aktualne zaświadczenia z właściwej Izby Inżynierów Budownictwa 2. W okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej dwie roboty odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia - należy wykazać co najmniej d w i e roboty ramach odrębnych umów o charakterze podobnym tj. roboty ogólnobudowlane o wartości każdej z tych robót nie mniejszej niż 12 000,00 zł (brutto). 3. Jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - o wartości ubezpieczenia nie mniejszej niż 50 000,00 zł. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia , w oparciu wymagane dokumenty wyszczególnione w pkt XII niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż warunki udziału w postępowaniu Wykonawca spełnił.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach lub dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie, że Wykonawca spełniania warunki udziału w postępowaniu stosownie do treści art. 44 w związku z art. 22 ust. 1 pkt. 1÷ 4 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2006 r., Nr 164, poz. 1163 z późn. zm.), sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik do niniejszej specyfikacji, ( W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy składają łącznie) 2. Dokumenty potwierdzające treść złożonych oświadczeń: Na potwierdzenie, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r - Pzp. (Dz.U. z 2006 r. Nr 164, poz.1163 z późn.zm.). 1) aktualny odpis z właściwego rejestru (KRS) albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarcze- wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu-wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert ; - W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone dokumenty wymienione w punkcie XII. 2., p.pkt. 1) i 2) dla każdego z nich. Na potwierdzenie, że Wykonawcy posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz, że dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (na podstawie art. 22 ust. 1 pkt. 2 ustawy- Pzp. : 3) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z danymi na temat ich kwalifikacji. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował osobą / osobami posiadającymi uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, na każde z zdań. Do wykazu należy dołączyć: kserokopię uprawnień budowlanych w specjalności konstrukcyjno - budowlanej oraz aktualne zaświadczenie wydane przez właściwą Izbę Inżynierów Budownictwa. - Wykaz należy sporządzić wg wzoru druku stanowiącego załącznik do SIWZ. W przypadku podmiotów występujących wspólnie warunek ten Wykonawcy mogą spełniać łącznie lub co najmniej jeden z Wykonawców. 4) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca ich wykonania zamówienia - należy wykazać co najmniej d w i e roboty ramach odrębnych umów o charakterze podobnym tj. roboty ogólnobudowlane o wartości każdej z tych robót nie mniejszej niż 12 000,00 zł (brutto). Na potwierdzenie realizacji co najmniej dwóch robót wymienionych w wykazie o charakterze podobnym tj. robót ogólnobudowlanych i wartości każdej z tych robót nie mniejszej niż 12 000,00 zł (brutto) należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. - Wykaz wykonanych robót o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia należy sporządzić wg wzoru druku stanowiącego załącznik do SIWZ. ( W przypadku podmiotów występujących wspólnie warunek ten Wykonawcy mogą spełniać łącznie lub co najmniej jeden z Wykonawców). Na potwierdzenie że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia ( art. 22 ust.1 pkt. 3 ustawy- Pzp.): 5) aktualna polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - o wartości ubezpieczenia nie mniejszej niż 50 000,00 zł. Kwotę ubezpieczenia wyrażoną w innej walucie niż PLN ,Zamawiający przeliczy PLN, przyjmując do przeliczeń średni kurs danej waluty z dnia otwarcia ofert. ( W przypadku podmiotów występujących wspólnie warunek ten Wykonawcy mogą spełniać łącznie lub co najmniej jeden z Wykonawców ) 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia wykonawczego do Ustawy - Pzp. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. Dz. U.Nr 87, poz.605) 4. Nie spełnienie któregokolwiek ze wskazanych wyżej warunków udziału w postępowaniu skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.umtychy.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego -pok. 20 - cena 15 zł (brutto).Opłata dotyczy wykonawców, którzy odbiorą SIWZ osobiście lub złożą wniosek o jej przekazanie za zaliczeniem pocztowym..

    IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy

    IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.05.2008 godzina 10:00, miejsce: Miejsce składania ofert: Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach, ul. Filaretów 31 - SEKRETARIAT - pokój nr 15,.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

    ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

    CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZADANIE NR 1.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - roboty murarskie, tynkarskie, posadzkarskie i malarskie - remont podłóg z położeniem wykładziny PCV - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej wewnętrznej - wymiana instalacji elektrycznej wraz z wymianą osprzętu i pomiarami ochronnymi - wymiana instalacji wod - kan wraz z wymianą urządzeń sanitarnych - wymiana instalacji gazowej na połączenia sprawne wraz z wymianą urządzeń - roboty porządkowe z wywozem gruzu na wysypisko śmieci Szczegółowy zakres robót określa przedmiar robót..
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.26.25.22-6, 45.41.00.00-4, 45.43.21.10-8, 45.44.21.00-8, 45.42.11.34-2, 45.42.11.25-6, 45.33.24.00-7, 45.33.30.00-0, 45.31.00.00-3, 45.11.12.20-6.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZADANIE NR 2.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE Nr 2: - roboty murarskie, tynkarskie, posadzkarskie i malarskie - remont podłóg z położeniem wykładziny PCV - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej wewnętrznej - wymiana instalacji elektrycznej wraz z wymianą osprzętu i pomiarami ochronnymi - wymiana instalacji wod - kan wraz z wymianą urządzeń sanitarnych - wymiana instalacji gazowej na połączenia sprawne wraz z wymianą urządzeń - roboty porządkowe z wywozem gruzu na wysypisko śmieci Szczegółowy zakres robót określa przedmiar robót..
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.26.25.22-6, 45.41.00.00-4, 45.43.21.10-8, 45.44.21.00-8, 45.42.11.34-2, 45.42.11.25-6, 45.33.24.00-7, 45.33.30.00-0, 45.31.00.00-3, 45.11.12.20-6.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ZADANIE NR 3.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE Nr 3 : - roboty murarskie, tynkarskie, posadzkarskie i malarskie - remont podłóg z położeniem wykładziny PCV - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej wewnętrznej - wymiana instalacji elektrycznej wraz z wymianą osprzętu i pomiarami ochronnymi - wymiana instalacji wod - kan wraz z wymianą urządzeń sanitarnych - wymiana instalacji gazowej na połączenia sprawne wraz z wymianą urządzeń - roboty porządkowe z wywozem gruzu na wysypisko śmieci Szczegółowy zakres robót określa przedmiar robót..
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.26.25.22-6, 45.41.00.00-4, 45.43.21.10-8, 45.44.21.00-8, 45.42.11.34-2, 45.42.11.25-6, 45.33.24.00-7, 45.33.30.00-0, 45.31.00.00-3, 45.11.12.20-6.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.