eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Skarżysko-Kamienna › Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania oraz materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-05-23

Skarżysko-Kamienna: Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania oraz materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących
Numer ogłoszenia: 86753 - 2013; data zamieszczenia: 23.05.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 56607 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe, ul. Konarskiego 20, 26-110 Skarżysko-Kamienna, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3953007, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania oraz materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: a) sprzedaż i dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem w ilościach, asortymencie i o parametrach spełniających wymagania szczegółowo określone w wykazie stanowiącym załącznik nr 1 do siwz, b) sprzedaż i dostawa oprogramowania z licencjami potwierdzającymi prawa do jego użytkowania, c) sprzedaż i dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących w asortymencie oraz ilości określonych w wykazie stanowiącym załącznik nr 2 do siwz. 2. Materiały eksploatacyjne w postaci tonerów szczegółowo opisane w załączniku nr 1 do siwz winne być fabrycznie nowe, zalecane przez producenta urządzenia, do którego są przeznaczone lub równoważne, tj. posiadające pełną kompatybilność z urządzeniami, w których będą używane, przy czym powinny składać się w 100% z nowych części bez śladów używania i uszkodzenia w oryginalnych opakowaniach producenta, posiadać wszelkie wymagane prawem atesty i świadectwa dopuszczające je do obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, a w szczególności : a/ numer katalogowy produktu, b/ nazwę i typ urządzenia, do którego są przeznaczone, c/ symbol /nazwę producenta, d/ datę upływu ważności produktu. 3. Pozostałe materiały eksploatacyjne winne być fabrycznie nowe zalecane przez producenta urządzenia, do którego są przeznaczone. 4. Licencja na oprogramowanie obejmuje w szczególności: prawo do utrwalania, wprowadzanie do pamięci komputerów, wyświetlanie i stosowanie. 5. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dostarczył przedmiot umowy do miejsca dostawy tj. Starostwa Powiatowego w Skarżysku - Kamiennej przy ul. Konarskiego 20, pok. 408, odpowiednio opakowany oznaczony wraz z deklaracją zgodności CE oraz wyposażony w karty gwarancyjne producenta, instrukcje obsługi sporządzone w języku polskim zawierające wszystkie niezbędne dla użytkownika informacje. 6. Wykonawca może dostarczać przedmiot zamówienia partiami, jednakże pod warunkiem wykonania w całości przedmiotu umowy w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy. 7. Wszelkie nazwy handlowe (znaki towarowe, patenty czy pochodzenie) użyte w opisie przedmiotu zamówienia należy traktować jako informację uściślającą. Dopuszcza się użycie do realizacji zamówienia produktów równoważnych, co do ich jakości i docelowego przeznaczenia oraz spełnianych funkcji i walorów użytkowych..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00 - Komputery osobiste 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.23.00.00 - Sprzęt związany z komputerami 48.31.00.00 - Pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów 30.12.51.00 - Wkłady barwiące 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.12.43.00 - Bębny do maszyn biurowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.05.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • CEZAR Cezary Machnio i Piotr Gębka Spółka Jawna, ul. Kościuszki 1, 26-600 Radom, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 46822,28 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 49372,20

  • Oferta z najniższą ceną: 13617,08 / Oferta z najwyższą ceną: 74795,07

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.