eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaDostawa mebli biurowych i tapicerowanych.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-05-23

Warszawa: Dostawa mebli biurowych i tapicerowanych.
Numer ogłoszenia: 86709 - 2013; data zamieszczenia: 23.05.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 89266 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Bezpieczeństwa Wewnętrznego Biuro Logistyki, ul. Rakowiecka 2a, 00-993 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 58 56 525, faks 22 58 56 565.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli biurowych i tapicerowanych..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa mebli biurowych i tapicerowanych w 3 częściach (łącznie 30 pozycji): część I - meble biurowe (24 pozycji), część II - krzesła (4 pozycje), część III - łóżka (2 pozycje). Asortyment, ilości oraz wymagania zamawiającego odnośnie przedmiotu zamówienia, w podziale na powyższe części przedstawia załącznik nr 1 do s.i.w.z. (formularz oferty wraz z wykazem asortymentowo-ilościowo-cenowym). Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z zakupu części asortymentu określonego w formularzu oferty (załącznik nr 1 do s.i.w.z.), jednakże w takim przypadku wartość zakupionego w ramach umowy towaru nie może spowodować obniżenia kwoty wynagrodzenia o więcej niż 10%. Miejsce dostawy: COS ABW w Emowie koło Warszawy, ul. Nadwiślańczyków, 05-462 Wiązowna. Okres gwarancji: dla części I - min. 24 miesiące od dnia podpisania protokołu odbioru; dla części II - min. 24 miesiące oraz 48 miesięcy na podnośnik od dnia podpisania protokołu odbioru; dla części III - min. 24 miesiące od dnia podpisania protokołu odbioru. Zamawiający wymaga, aby przedmiot umowy był wysokiej jakości, fabrycznie nowy i kompletny..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00 - Meble biurowe 39.13.10.00 - Regały biurowe 39.12.10.00 - Biurka i stoły 39.14.13.00 - Szafy 39.14.31.22 - Komody 39.13.60.00 - Wieszaki na odzież 39.14.33.10 - Stoliki 39.11.20.00 - Krzesła 39.11.31.00 - Fotele 39.11.11.00 - Siedziska obrotowe 39.14.31.10 - Łóżka i kanapy oraz specjalne meble tapicerowane .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Meble biurowe

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.05.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 29.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 9.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Usługowo - Produkcyjne MEBLOSTAL Michał Baczewicz, ul. Traugutta 56, 83-200 Starogard Gdanski, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 71951,22 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 72428,55

  • Oferta z najniższą ceną: 72428,55 / Oferta z najwyższą ceną: 131504,22

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Krzesła

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.05.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 7.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Paweł Rudek K, ul. Witosa 57, 97-500 Radomsko, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16829,27 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 13825,20

  • Oferta z najniższą ceną: 13825,20 / Oferta z najwyższą ceną: 21057,60

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Łóżka

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.05.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 15.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 5.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Top Meble Grażyna Serafinska, ul. Grabowa 15, 18-400 Łomża, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 32195,12 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 27271,56

  • Oferta z najniższą ceną: 27271,56 / Oferta z najwyższą ceną: 57072,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.