eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koło › PRZEBUDOWA DROGI POWIATOWEJ NR 3404P TARNÓWKA-OLSZÓWKA OD KM 1+420 DO KM 3+325

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-25

Koło: PRZEBUDOWA DROGI POWIATOWEJ NR 3404P TARNÓWKA-OLSZÓWKA OD KM 1+420 DO KM 3+325
Numer ogłoszenia: 86654 - 2008; data zamieszczenia: 25.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg, ul. Toruńska 200, 62-600 Koło, woj. wielkopolskie, tel. 063 2610576, fax 063 2610576.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzdkolo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEBUDOWA DROGI POWIATOWEJ NR 3404P TARNÓWKA-OLSZÓWKA OD KM 1+420 DO KM 3+325.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi powiatowej NR 3404P Tarnówka - Olszówka od km 1+420 do km 3+325 Zakres robót obejmuje: 1. roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę (roboty pomiarowe, oznakowanie i zabezpieczenie odcinka drogi objętego budową); 2. wykonanie zjazdów o nawierzchni tłuczniowej, 3. wykonanie remontu cząstkowego oraz wyrównanie istniejącej nawierzchni, 4. mechaniczne oczyszczenie i skropienie nawierzchni, 5. wykonanie przepustów rurowych pod zjazdami, 6. wykonanie ścianek czołowych wlotu i wylotu dla przepustów o średnicy 0,6m oraz oczyszczenie, 7. oznakowanie pionowe, 8. roboty wykończeniowe - plantowanie, profilowanie wraz z uzupełnieniem poboczy oraz zagęszczenie

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 10.07.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie zawodowe 3. Dysponują potencjałem technicznym tj. mają zapewniony dostęp do: -wytwórni stacjonarnej mas bitumicznych (otaczarki) o mieszaniu cyklicznym lub ciągłym dozowaniem zautomatyzowanym (dowóz maksymalnie 1,5 godz., odległość maksymalnie 60 km); -zaplecza laboratoryjnego; -układarki mas bitumicznych wyposażona w układ z automatycznym sterowaniem grubości warstwy; -koparki; -ładowarki; -walca stalowego gładkiego o masie 10-14 ton; 4. Wskażą część zamówienia, którą zamierzają powierzyć podwykonawcom. 5. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: -kierownik robót - 1 osoba, -geodeta - 1 osoba -laborant - 1 osoba 6. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 7. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 8. Spełniają wymagania określone ustawą Prawo zamówień publicznych oraz niniejszą SIWZ. 9. Wykonają zamówienie z należytą starannością, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawa o ruchu drogowym. 10. Udzielą 36 miesięcy gwarancji na wykonany przedmiot umowy. 11. Akceptują postanowienia projektu umowy stanowiącej część dokumentacji przetargowej. 12.Złożą ofertę wraz z wymaganymi dokumentami, oświadczeniami, załącznikami oraz zaświadczeniami.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się wymienione niżej dokumenty i załączniki: 1. Wypełniony i podpisany druk Oferta - wg wzoru - załącznik nr 1; 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego - wg wzoru - załącznika nr 2; 3. Parafowany przez Wykonawcę projekt umowy - załącznik nr 3; 4. Wypełniony i podpisany druk Kosztorys ofertowy - wg wzoru - załącznik nr 4. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności objętej przedmiotem zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu, do oferty należy dołączyć: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynika ono z innych przepisów prawa lub innych dokumentów. 3) Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4) Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: Potencjał kadrowy: 1) Wykaz osób (kierownik robót, geodeta, laborant) i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresy wykonywanych przez nich czynności. Do wykazu należy dołączyć kopię dokumentu potwierdzającego posiadanie uprawnień oraz kopię zaświadczenia o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego, w przypadku zatrudnienia podmiotu obcego - oświadczenie o gotowości do współpracy przy realizacji zamówienia . 2) Wykaz podwykonawców wraz z zakresem robót, jaki Wykonawca zamierza im powierzyć. Potencjał techniczny: 1) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi, urządzeń i sprzętu jakimi dysponuje Wykonawca. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1) Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; Postanowienia dotyczące wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmiotów gospodarczych (konsorcja/spółki cywilne) 1) Wykonawcy występujący wspólnie (konsorcja/spółki cywilne) muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Fakt ustanowienia pełnomocnika musi wynikać jednoznacznie z załączonych dokumentów. 2) Jeżeli oferta wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców; 3) Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców występujących wspólnie i tak dokumenty wymienione w punktach VII pkt 2, VII.1 pkt. 1 muszą być złożone przez każdy podmiot. Postanowienia dotyczące wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt VII.1., ppkt 1), 3) i 4) składa dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) Nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. b) Nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości decyzji właściwego organu. c) Nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzdkolo.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg, ul. Toruńska 200, 62-600 Koło..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.05.2008 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg, ul. Toruńska 200, 62-600 Koło, pok. 6..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Ogłoszenie przesłano na stronę Portalu UZP w dniu 25.04.2008 r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.