Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-25
Budziwój: Zakup i dostawa sprzętu rehabilitacyjnego i pomocniczego
Numer ogłoszenia: 86653 - 2008; data zamieszczenia: 25.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Związek Stowarzyszeń Pomocy Osobom Niepełnosprawnym Powiatu Rzeszowskiego, ul. Milenijna 152, 36-021 Budziwój, woj. podkarpackie, tel. 0-17 85-78-695, fax 0-17 85-78-695.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Organizacja Pozarządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa sprzętu rehabilitacyjnego i pomocniczego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa sprzętu rehabilitacyjnego i pomocniczego do prowadzonej przez Związek Stowarzyszeń - Wypożyczalni Sprzętu Rehabilitacyjnego. Przedmiotem zamówienia sa między innymi łóżka ortopedyczno-rehabilitacyjne, wózki prysznicowe, koncentrator tlenu, ssaki, komunikatory mowy itp. Łącznie 81 szt sprzetu. Szczegółowa specyfikacja sprzętu znajduje się w załączniku do SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.00.00.00 - Urządzenia medyczne i laboratoryjne, urządzenia optyczne i precyzyjne, zegary i zegarki, farmaceutyki oraz podobne artykuły medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.00.00.00 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała Oryginalny kod CPV: 33.19.21.30 - Łóżka z silnikiem Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.21.30 - Łóżka z silnikiem Oryginalny kod CPV: 33.19.62.00 - Sprzęt dla osób niepełnosprawnych Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.62.00 - Sprzęt dla osób niepełnosprawnych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 25.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: A. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.Spełniają warunki określone w art. 22 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U NR 223 z 29.11.2007) oraz złożą oświadczenie o spełnieniu w/w warunków. 2. Zaoferują przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego, określonymi w załączniku nr 1 do SIWZ. 3. Udzielą co najmniej 12 miesięcznej gwarancji jakości na oferowany przedmiot zamówienia, niezależnie od uprawnień wynikających z rękojmi. 4. Zapewni serwis gwarancyjny w siedzibie Wypożyczalni Sprzętu Rehabilitacyjnego w ciągu 7 dni od momentu zgłoszenia. Usługi świadczone w ramach serwisu są bezpłatne. B.Spełnienie powyższych warunków podlegać będzie ocenie Zamawiającego dokonywanej metodą (spełnia - nie spełnia), w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały stanowiące załączniki do oferty przedłożonej przez Wykonawcę.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty wraz z załącznikami. 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków z art. 22 ust.1 ustawy oraz art. 24 ust. 1 i 2 (zgodnie z załącznikiem 3). 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub dokumentów rejestrowych.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.badzmyrazem.com
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.badzmyrazem.com lub w biurze Wypożyczalni Rzeszów ul. Leszka Czarnego 1a, I piętro pok. 14.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: 1.Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę 2. Oferta powinna być sporządzona w 1 egzemplarzu, na formularzu oferty, stanowiącym załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia i podpisana przez wykonawcę. 3. Za podpisanie uznaje się własnoręczny podpis lub parafę z pieczątką imienną złożone przez osobę(-y) upoważnioną(-e) do reprezentowania wykonawcy zgodnie z formą reprezentacji określoną w dokumencie rejestrowym lub innym dokumencie, właściwym dla formy organizacyjnej. 4. Poprawki, zmiany lub skreślenia dokonane w ofercie, muszą być parafowane przez Wykonawcę. 5. Dokumenty wymienione w Rozdziale VII składane wraz z ofertą mogą być przedstawione w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 6. Wykonawcy przedstawiają ofertę zgodnie z wymaganiami specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 7. Ofertę należy sporządzić w języku polskim, w formie pisemnej zapewniającej pełną czytelność jej treści pod rygorem nieważności.
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.05.2008 godzina 09:00, miejsce: W biurze Wypożyczalni sprzętu rehabilitacyjnego w Rzeszowie ul. Leszka Czarnego 1a, I piętro, pok. 14.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż mebli medycznych
- 17/WYP/DCZP/2025/P Dostawa wyposażenia wraz z transportem, rozładunkiem i montażem Wykonawcy dla "Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego" sp. z o.o.
- Sukcesywna dostawa artykułów medycznych jednorazowego użytku na potrzeby WSPR SPZOZ w Łomży
- Zakup i dostawa sprzętu medycznego oraz komputerowego celem wparcia podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)
- Dostawa wyrobów medycznych do diagnostyki in vitro i innych produktów farmaceutycznych
- Dostawa spiral embolizacyjnych 0,018"; 0,035" - obwodowych, wypychanych prowadnikiem
więcej: Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.