Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-25
Warszawa: Dostawa 1 ambulansu sanitarnego przewozowego typu A1 do Przychodni Lekarskiej WAT SP ZOZ
Numer ogłoszenia: 86642 - 2008; data zamieszczenia: 25.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przychodnia Lekarska Wojskowej Akademii Technicznej Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Kartezjusza 2, 01-480 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6838281, 6838283, fax 022 6838224.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.plwat.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa 1 ambulansu sanitarnego przewozowego typu A1 do Przychodni Lekarskiej WAT SP ZOZ.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Ambulans i wyposażenie mają spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2003 r., Nr 32, poz. 262) oraz norm: PN EN 1789:2007 i PN EN 1865. Oferowany ambulans z wyposażeniem musi być pojazdem fabrycznie nowym, wyprodukowanym w 2008 r. Dokładniejszy opis przedmiotu zamówienia, zawierający wymagania Zamawiającego, w zakresie parametrów technicznych i użytkowych oraz warunków gwarancji, traktowanych jako graniczne oraz parametrów ocenianych, zawarty jest w Załącznikach : Nr 1 i Nr 2.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.11.41.22 - Pojazdy do transportu chorych Kod CPV wg słownika 2008: 34.11.41.22 - Pojazdy do transportu chorych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 3.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy złożą: 1.Oświadczenie na formularzu, który stanowi Zał. Nr 4 do SIWZ o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 oraz o braku podstaw do wykluczenia na podst. art. 24 ust. 1 pkt 1-9, ust. 2 p. 1-3 Prawa zamówień publicznych. Oświadczenie o spełnianiu warunków musi być potwierdzone dokumentami wg Rozporządzenia Prezesa Rady Min. z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. 2006 r., Nr 87, poz. 605), wymienionymi w: § 1 ust. 1, pkt 2 i 3; § 1 ust. 3 pkt 3; § 2 ust. 1, pkt. 1 lit. a i lit b; § 3 ust. 1 pkt. 2 i 3 tego Rozporządzenia: Ocena spełniania warunków będzie dokonywana na zasadzie spełnia- nie spełnia na podstawie wymaganych dokumentów
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający wymaga następujących dokumentów: 1.1 Aktualny odpis z właściwego rejestru sądowego (KRS) lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego lub potwierdzonego przez dany rejestr nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.2 Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania ofert potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający wymaga następującego dokumentu: 2.1 Polisy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności , na kwotę nie mniejszą niż wartość przedmiotu umowy, obejmującej ubezpieczenie kontraktowe i deliktowe. 3.W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy i usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający wymaga od wykonawcy następujących dokumentów w języku polskim: 3.1 Świadectwa homologacji typu: a) Dotyczące rozszerzenia homologacji typu pojazdu skompletowanego. W p. 08 tego dokumentu musi być wskazany podmiot - producent zabudowy medycznej, ewentualnie dołączony dodatkowy dokument wskazujący na uprawnienia tego podmiotu do wykonania zabudowy medycznej; lub/ b) Dotyczące homologacji pojazdu kompletnego wraz z innymi dokumentami wymaganymi przepisami prawa, zapewniającymi rejestrację pojazdu jako pojazd specjalny -ambulans przewozowy. 3.2 Materiałów informacyjnych, potwierdzających zgodność podanych parametrów technicznych wg zestawienia oferowanych i wymaganych parametrów w Zał. Nr 1 do SIWZ. 3.3 Deklaracji zgodności CE dla noszy, krzesełka medycznego i defibrylatora. 4. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokumenty o których mowa powyżej pkt. 1), powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert, a dokumenty wymienione w pkt. 2) nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania ofert. 3) dokumenty wymagane w ust. 2 pkt. 2.1; w ust. 3 pkt. 3.1 - 3.3 Wykonawca zagraniczny składa zgodnie z wymaganiami Zamawiającego.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Parametry techniczno-użytkowe i warunki gwarancji - 30
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.plwat.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przychodnia Lekarska WAT SP ZOZ, 01-480 Warszawa, ul. Kartezjusza 2, pok. 411.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.05.2008 godzina 09:00, miejsce: Przychodnia Lekarska WAT SP ZOZ, 01-480 Warszawa, ul. Kartezjusza 2, pok. 411 lub Kancelaria pok. 109.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Odbiór, transport i unieszkodliwianie odpadów medycznych z Narodowego Instytutu Geriatrii, Reumatologii i Rehabiliatcji w Warszawie
- ROBOTY BUDOWLANE ZWIĄZANE Z WYKONANIEM IZOLACJI PRZECIWWILGOCIOWYCH W BUDYNKU DELEGATURY CBA W KRAKOWIE
- WYKONANIE OŚWIETLENIA AWARYJNEGO W BUDYNKACH NR 61 I 80 W FORMULE ZAPROJEKTUJ I WYKONAJ
- Wykonanie robót budowlanych w celu przywrócenia stanu pierwotnego laboratorium C 0.02 w budynku Instytutu Techniki Cieplnej Wydział MEiL PW , ul. Nowowiejska 21/25 w Warszawie
- Dostawa oprogramowania Microsoft na rzecz CBA zgodnie z umową dla podmiotów rządowych Microsoft Product and Services Agreement nr 4100013999 (MPSA) lub produktów równoważnych
- Dostawa płyty grzewczej do mikroskopu
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.