eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RopczyceDostawa sprzętu rehabilitacyjnego i urządzeń pomocniczych dla Wypożyczalni Sprzętu Rehabilitacyjnego i Urządzeń Pomocniczych z siedzibą w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Ropczycach.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-04

Ropczyce: Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego i urządzeń pomocniczych dla Wypożyczalni Sprzętu Rehabilitacyjnego i Urządzeń Pomocniczych z siedzibą w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Ropczycach.
Numer ogłoszenia: 86641 - 2009; data zamieszczenia: 04.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Ropczycko - Sędziszowski , ul. Konopnickiej 5, 39-100 Ropczyce, woj. podkarpackie, tel. 017 2218306, faks 017 2228571.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spropczyce.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego i urządzeń pomocniczych dla Wypożyczalni Sprzętu Rehabilitacyjnego i Urządzeń Pomocniczych z siedzibą w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Ropczycach..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego i urządzeń pomocniczych dla Wypożyczalni Sprzętu Rehabilitacyjnego i Urządzeń Pomocniczych z siedzibą w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Ropczycach Przedmiot zamówienia będzie obejmował dostawę następujących sprzętów: a) łóżka rehabilitacyjne b) materace przciwodleżynowe, do łóżka, c) balkoniki, d) pionizator, e) krzesła sedesowe, f) przyłóżkowe urządzenie rehabilitacyjne, g) urządzenie do terapii światłem. h) wózki ze stabilizacją głowy i pleców Szczegółowy opis i ilość sprzętu objętego przedmiotem dostawy oraz wymagania techniczne zawiera załącznik nr 1 do specyfikacji - Zestawienie sprzętu objętego przedmiotem zamówienia. Oferta Wykonawcy na poszczególne sprzęty i urządzenia pomocnicze określone w załączniku nr 1 do SIWZ musi spełniać wymogi finansowania w ramach Programu ograniczania Skutków Niepełnosprawności. Wykonawca musi dołączyć do oferty zdjęcia proponowanego sprzętu. Wykonawca może powierzyć zmówienia podwykonawcom, wskazując w ofercie zakres zamówienia, który zamierza powierzyć podwykonawcom..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.62.00 - Sprzęt dla osób niepełnosprawnych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 2.1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności będących przedmiotem niniejszego zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 lub 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych, 2.2.Wykonawca przedstawi dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków. 2.3.W przypadku nie spełnienia wymaganych warunków udziału w postępowaniu wykonawca zostanie wykluczony, a oferta zostanie odrzucona. 2.4. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wymaga się aby przynajmniej jeden z wykonawców (lub wspólnie) spełniał wymagania, o których mowa w rozdziale VIII ust. 1SIWZ. W przypadku konsorcjum żaden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.5. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego dokonywana będzie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia w oparciu o przedłożone przez wykonawcę oświadczenia i dokumenty..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3.1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 lub 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych, wykonawca przedkłada następujące dokumenty: a) oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ, b) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert , d) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3.2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 3.1b, 3.1c i 3.1d składa dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3.3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów, zastępuje się je dokumentami równoważnymi dokumentom wymaganym przez Zamawiającego. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność na każdej stronie, przez osobę/osoby uprawnione do podpisywania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem- data, podpis i pieczątka..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spropczyce.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 39-100 Ropczyce, ul. Konopnickiej 5, pok. 121 w godzinach od 8.00. do 14.00.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.06.2009 godzina 10:00, miejsce: w Starostwie Powiatowym w Ropczycach ul. Konopnickiej 5 - sekretariat, II piętro, pok. 314..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.