eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WielbarkRemont dróg pospółką (mieszanką żwirową) służącą do uzupełnienia nierówności nawierzchni dróg gruntowych i żwirowych.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-01

Wielbark: Remont dróg pospółką (mieszanką żwirową) służącą do uzupełnienia nierówności nawierzchni dróg gruntowych i żwirowych.
Numer ogłoszenia: 86640 - 2009; data zamieszczenia: 01.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wielbark , ul. Grunwaldzka 2, 12-160 Wielbark, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 6218106, faks 089 6218106.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wielbark.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dróg pospółką (mieszanką żwirową) służącą do uzupełnienia nierówności nawierzchni dróg gruntowych i żwirowych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont dróg pospółką (mieszanką żwirową) służącą do uzupełnienia nierówności nawierzchni dróg gruntowych i żwirowych. 1. Zamówienie obejmuje: załadunek, transport, rozładunek wraz z rozplantowaniem - 5000 ton pospółki ( mieszanki żwirowej ), służącej do uzupełnienia nierówności nawierzchni gruntowych i żwirowych dróg gminnych. 2. Dostawy realizowane będą , w miarę potrzeb Zamawiającego, partiami o różnej wielkości. 3. Odległość przewozu na obszarze gminy szacuje się średnio na 15 km. W zależności od położenia drogi, może być nieco dłuższa lub znacznie krótsza. 4. Zamawiający każdorazowo określi ilość i odcinki dróg przeznaczonych do remontu..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od wykonawców wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Ocenę spełniania warunków udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie oświadczeń i dokumentów, jakie maja dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania wymienionych w ogłoszeniu warunków. Ocena będzie przeprowadzona zgodnie z formułą: spełnia/ nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Warunki określone w art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. Wzór - załącznik nr 1. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Zaakceptowany wzór umowy - załącznik Nr 2, 4. Wypełniony i podpisany Formularz Oferty - załacznik Nr 3, 5. Wypełniony i podpisany Formularz Cenowy - załącznik Nr 4 6. Wypełniony i podpisany Wykaz Zaplecza Transportowo - Sprzętowego - załącznik Nr 5.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://wielbark-ug.bip-wm.pl/public/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Wielbarku ul. Grunwaldzka 2, 12-160 Wielbark.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.04.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Wielbarku ul. Grunwaldzka 2, 12-160 Wielbark pok. nr 12 / sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.