eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SłupcaPRZETARG NIEOGRANICZONY NA USŁUGĘ WYWOZU ODPADÓW KOMUNALNYCH ORAZ KOMPLEKSOWEGO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI NA TERENIE SPZOZ-U W SŁUPCY

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-03-26

Słupca: PRZETARG NIEOGRANICZONY NA USŁUGĘ WYWOZU ODPADÓW KOMUNALNYCH ORAZ KOMPLEKSOWEGO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI NA TERENIE SPZOZ-U W SŁUPCY
Numer ogłoszenia: 86618 - 2010; data zamieszczenia: 26.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Słupcy , ul. Traugutta 7, 62-400 Słupca, woj. wielkopolskie, tel. 063 2752300, faks 063 2752116.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.slupca.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZETARG NIEOGRANICZONY NA USŁUGĘ WYWOZU ODPADÓW KOMUNALNYCH ORAZ KOMPLEKSOWEGO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI NA TERENIE SPZOZ-U W SŁUPCY.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 1 - Wywóz odpadów komunalnych z terenu Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Słupcy. Usługa obejmuje: Dostarczenie kontenera KP-7 przystosowanego do składowania odpadów komunalnych Odbiór i transport odpadów z terenu Zamawiającego do miejsca ich składowania Przekazanie odpadów do uprawnionego składowiska 2. Do obowiązków Wykonawcy należy w szczególności: Dostarczenie kontenera KP-7 do gromadzenia odpadów (1szt) Odbiór odpadów będzie odbywał się codziennie w dni robocze Wywóz odpadów do uprawnionego składowiska z zachowaniem przepisów obowiązujących przy transporcie odpadów komunalnych 3. Usługa powinna być wykonana zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w szczególności: Ustawa z dnia 27 kwietnia 2001r. O odpadach (Dz. U. Z 2007r. Nr 39, poz. 251 ze zm) Ustawą z dnia 27 kwietnia 2001. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. Z 2008r. Nr 213 ze zm) Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 14 lutego 2006r. W sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz. U. Nr 30 poz.213 ze zm) Pakiet nr 2 - Całoroczne utrzymanie w czystości i porządku na terenie SPZOZ-u a w szczególności: - Zamiatanie jeden raz w tygodniu ciągów komunikacyjnych przylegających do szpitala. Dla w/w usługi byłoby wskazane posiadanie sprzętu mechanicznego- zamiatarka - W okresie zimowym odśnieżanie, odladzanie, posypywanie solą i piaskiem wszystkich ciągów komunikacyjnych przylegających do zakładu. - Niniejsza usługa będzie wykonywana każdorazowo na telefoniczne zlecenie przez upoważnioną osobę ze strony Zamawiającego. - Częstotliwość wykonywanych usług będzie uzależniony od warunków atmosferycznych..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2, 90.00.00.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 4.1 Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 4.1.1posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania 4.1.2posiadania wiedzy i doświadczenia. 4.1.3dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 4.1.4 sytuacji ekonomicznej i finansowej 4.2Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w Postępowaniu: 4.2.1 w zakresie warunku wskazanego w punkcie 4.1.1 wymagane jest posiadanie aktualnego zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i transportu, odpadów zgodnie z ustawą o odpadach z dn. 27 kwietnia 2001roku. oraz aktualną umowę z podmiotem prowadzącym składowisko odpadów komunalnych. 4.2.2 W punkcie 4.1.2 Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie 4.2.3 W punkcie 4.1.3Wykonawca zobowiązany jest do: dostarczenia jednego kontenera KP-7 4.2.4 W punkcie 4.1.4 Za spełniający ten warunek Zamawiający uzna Wykonawców posiadających ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości co najmniej 100 000 zł

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 4.1.1dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • sytuacji ekonomicznej i finansowej- Za spełniający ten warunek Zamawiający uzna Wykonawców posiadających ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości co najmniej 100 000 zł

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.slupca.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Traugutta 7. budynek C.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.04.2010 godzina 10:00, miejsce: siedziba zamawiającego - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1 - Wywóz odpadów komunalnych z terenu Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Słupcy..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa obejmuje: Dostarczenie kontenera KP-7 przystosowanego do składowania odpadów komunalnych Odbiór i transport odpadów z terenu Zamawiającego do miejsca ich składowania Przekazanie odpadów do uprawnionego składowiska 2. Do obowiązków Wykonawcy należy w szczególności: Dostarczenie kontenera KP-7 do gromadzenia odpadów (1szt) Odbiór odpadów będzie odbywał się codziennie w dni robocze Wywóz odpadów do uprawnionego składowiska z zachowaniem przepisów obowiązujących przy transporcie odpadów komunalnych 3. Usługa powinna być wykonana zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w szczególności: Ustawa z dnia 27 kwietnia 2001r. O odpadach (Dz. U. Z 2007r. Nr 39, poz. 251 ze zm) Ustawą z dnia 27 kwietnia 2001. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. Z 2008r. Nr 213 ze zm) Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 14 lutego 2006r. W sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz. U. Nr 30 poz.213 ze zm).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2 - Całoroczne utrzymanie w czystości i porządku na terenie SPZOZ-u a w szczególności:.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamiatanie jeden raz w tygodniu ciągów komunikacyjnych przylegających do szpitala. Dla w/w usługi byłoby wskazane posiadanie sprzętu mechanicznego- zamiatarka - W okresie zimowym odśnieżanie, odladzanie, posypywanie solą i piaskiem wszystkich ciągów komunikacyjnych przylegających do zakładu. - Niniejsza usługa będzie wykonywana każdorazowo na telefoniczne zlecenie przez upoważnioną osobę ze strony Zamawiającego. - Częstotliwość wykonywanych usług będzie uzależniony od warunków atmosferycznych. - Każdorazowy wjazd na teren szpitala w celu reazlizcji usługi w zakresie utrzymania czystości musi być zgłoszony przez Wykonawcę i wpisany w Zeszyt Raportów znajdującej się w Dziale Technicznym u Inspektora Administracyjno - Technicznych P. Iwony Łukowskiej tel ( 063) 275-23-00 wew. 351.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.