eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznańdostawa artykułów administracyjno-biurowych



Ogłoszenie z dnia 2006-02-15

POZYCJA 8657

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Poznań: dostawa artykułów administracyjno-biurowych

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Centrum Szkolenia Wojsk Lądowych, do kontaktów: Maria Hydzik, ul. Wojska Polskiego 86, 60-628 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8575245, fax 061 8575066, e-mail: centurion11@op.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa artykułów administracyjno-biurowych. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest papier ksero, maszynowy, długopisy, ołówki itp. standardowe akcesoria biurowe oraz tonery do kserokopiarki Mita i Cannon. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: CSWLąd. Poznań, ul. Wojska Polskiego 86/90. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 21.00.00.00 - Różnego rodzaju masa papiernicza, papier i wyroby z papieru Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.76.00 - Papier i tektura gotowe Oryginalny kod CPV: 22.00.00.00 - Różne rodzaje druków i wyroby do drukowania Kod CPV wg słownika 2008: 22.00.00.00 - Druki i produkty podobne Oryginalny kod CPV: 30.00.00.00 - Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i części zamienne Kod CPV wg słownika 2008: 30.00.00.00 - Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: powyżej 60 000 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 10;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 5 tys. zł. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Warunki udziału w postępowaniu podlegające ocenie punktowej : 1/ doświadczenie w realizacji dostaw o porównywalnym zakresie i wartości - min. 2 w okresie ostatnich 3 lat - znaczenie 40% 2/ wiarygodność finansowa - środki finansowe lub zdolność kredytowa w wysokości min. 150 tys. zł - znaczenie 60%. Ocena spełnienia powyższych warunków nastąpi oddzielnie dla każdego z nich na podstawie dokumentów, które należy załączyć do wniosku tj. : 1/ wykazu doświadczenia wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie dostaw (wartość dostawy, przedmiot, data wykonania i odbioru); 2/ informacji banku potwierdzającej w pełnych tys. zł wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy wg wzoru : Ob/Om x 100 x waga%, gdzie Ob-oferta badana, Om-oferta max Do dalszego udziału w postępowaniu zakwalifikowani zostaną wykonawcy, którzy uzyskają najwyższą ocenę łączną . Wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym należy ponadto złożyć dokumenty nie podlegające punktacji tj. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (wg art. 22.1 Pzp), aktualny odpis o rejestracji działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem zamówienia, zaświadczenia ZUS, urz. Skarbowego i inf. z KRK - w formie zgodnej z wymogami rozporządzenia Prezesa Rady Ministra z dn. 7 kwietnia 2004 r.(Dz.U.Nr 71, poz.645) .

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 5. 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 24.02.2006. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 24.02.2006 godzina 14:30. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 24.02.2006, godzina 14:35.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 08.02.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.