eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ornetabudowa zagrody leśnej Józefowo

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-01-15

POZYCJA 8656

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Orneta: budowa zagrody leśnej Józefowo Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Nadleśnictwo Orneta, do kontaktów: Danuta Kuś, ul. 1 Maja 26, 11-130 Orneta, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 055 2421149, fax 055 2422902, e-mail: orneta@lp.olsztyn.rdlp.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.nadlesnictwoorneta.hg.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Inny: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe; Inne:Leśnictwo. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa zagrody leśnej Józefowo. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Nadleśnictwo Orneta, Leśnictwo Józefowo. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Kod i nazwa dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień: KOD CPV - 45.21.11.00-0 Roboty budowlane w zakresie domów KOD CPV - 45.23.31.40-2/ST nr 2.15 Roboty drogowe KOD CPV - 45.21.32.40-7 Gospodarskie obiekty budowlane KOD CPV - 45.31.00.00-3 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych KOD CPV - 45.31.10.00-0 Roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznych oraz opraw KOD CPV - 45.23.14.00-9 Roboty w zakresie budowy linii energetycznych KOD CPV - 45.23.24.21-9 Roboty budowlane w zakresie oczyszczalni ścieków KOD CPV - 45.33.00.00-9 Hydraulika i roboty sanitarne 2. Przedmiotem zamówienia są usługi budowlane polegające na: budowie domu mieszkalnego jednoro-dzinnego - leśniczówki z wydzieloną kancelarią, budynku gospodarczego, przydomowej oczyszczalni na ścieki sanitarne, wykonanie przyłączy: wody, kanalizacji sanitarnej i energii elektrycznej, dojazdu z drogi wewnętrznej z placami postojowymi na samochody osobowe 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Ofertę należy przygotować na lub w oparciu o formularz (wzór wg załącznika nr 1 do siwz) i przedstawić ją zgodnie z wymaganiami określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz z wymaga-nymi załącznikami: Dowód wniesienia wadium, Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Aktualne zaświadczenie z właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że wykonawca uzyskał prze-widziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzy-manie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 1- 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 i 24 Prawa zamówień publicznych (wzór wg załącznika nr 2 do siwz), Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od od-powiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, Wykaz osób oraz personelu kierowniczego , które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówie-nia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz przeciętna liczby zatrudnionych w okresie ostatnich trzech lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie (wzór wg załącznika nr 3 do siwz), Wykaz podwykonawców - jeżeli wykonawca zamierza wykonać zamówienie z ich udziałem wraz z nazwą i adresem oraz wskazanie w ofercie zakresu robót, których wykona-nie zamierza powierzyć podwykonawcy; wartość robót, dokumenty potwierdzające uprawnienia do wykonywania powierzonych prac, oraz oświadczenie podwykonawcy o zobowiązaniu do współpracy (wzór wg załącznika nr 4 i 5 do siwz), Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie posiadają wymagane uprawnienia budowlane, (dotyczy również podwykonawców) Doświadczenie zawodowe - wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat, przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot umowy z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (wzór wg załącznika nr 6 do siwz). Należy załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane należycie. Wykaz pojazdów, maszyn i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca do realizacji zamówienia (wzór wg załącznika nr 7 do siwz), Parafowany na każdej stronie oraz podpisany i opieczętowany na ostatniej stronie wzór umowy (wg załącznika nr 8 do siwz), Oświadczenie o przyjęciu bez zastrzeżeń warunków projektu umowy, oraz wskaźniki do wyceny robót (wzór wg załącznika nr 9 do siwz). Kosztorys ofertowy szczegółowy opracowany zgodnie z załączonym do specyfikacji przedmiarem robót (wykaz w załączniku nr 11 do siwz). Zastosowanie innych ilości robót, skutkuje odrzuceniem oferty 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.11.00 - Roboty budowlane w zakresie domów Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.11.00 - Roboty budowlane w zakresie domów 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Przedmiotem zamówienia są usługi budowlane polegające na: budowie domu mieszkalnego jednoro-dzinnego - leśniczówki z wydzieloną kancelarią, budynku gospodarczego, przydomowej oczyszczalni na ścieki sanitarne, wykonanie przyłączy: wody, kanalizacji sanitarnej i energii elektrycznej, dojazdu z drogi wewnętrznej z placami postojowymi na samochody osobowe 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 31.12.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 1. Wadium w wysokości 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100 ) należy wnieść przed upływem terminu składania ofert w sposób umożliwiający załączenie do składanej oferty oryginalnego dowodu jego wniesienia (w przypadku przelewu bankowego dopuszcza się załączenie potwierdzonej za zgodność z oryginałem kopii z tym, że po otwarciu ofert na życzenie komisji przetargowej należy okazać w celu potwierdzenia oryginał dokumentu),w jednej z następujących form: a)w pieniądzu - przelewem na konto Nadleśnictwa Orneta kwotę wadium należy wpłacić przed przetargiem do dnia: 12-02-2007r, na konto Nadleśnictwa BS w Sztumie oddz. Orneta nr 14 830900000058 266520000010 z tym, że przed upływem terminu otwarcia ofert pieniądze wpłacone tytułem wadium muszą znajdować się na wyżej wymienionym koncie. b) w pozostałych formach wymienionych w art. 45 ust.6 pkt. 2, do 5 ustawy Prawo zamówień publicznych poprzez załączenie oryginalnego dokumentu do oferty. Przelew prosimy zatytułować: Budowa zagrody leśnej ,,Józefowo 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych, b) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych: -posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień -przy wykonywanych pracach zatrudnią pracowników nadzoru posiadających uprawnienia niezbędne do wykonywania prac określonych w dokumentacji projektowej, wymagane przepisami ustawy Prawo budowlane ( Dz. U. Nr 89 poz. 414 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. z póź. zm.) -posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonywania zamówienia -posiadają niezbędny potencjał techniczny do wykonania zamówienia, -posiadają potencjał finansowy pozwalający na realizację zamówienia c) udzielą gwarancji na 5 lat, d) spełnią wymagania dotyczące wadium, e) przygotują ofertę zgodnie z wymogami zawartymi w niniejszej specyfikacji, f) dołączą do oferty wszystkie wymagane dokumenty g) zobowiążą się do zawarcia umowy na warunkach określonych w załączonym wzorze umowy Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły \spełnia - nie spełnia Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ofertę należy przygotować na lub w oparciu o formularz (wzór wg załącznika nr 1 do siwz) i przedstawić ją zgodnie z wymaganiami określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz z wymaganymi załącznikami: Dowód wniesienia wadium, Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Aktualne zaświadczenie z właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 1- 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 i 24 Prawa zamówień publicznych (wzór wg załącznika nr 2 do siwz), Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, Wykaz osób oraz personelu kierowniczego, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówie-nia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz przeciętna liczby zatrudnionych w okresie ostatnich trzech lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie (wzór wg załącznika nr 3 do siwz), Wykaz podwykonawców - jeżeli wykonawca zamierza wykonać zamówienie z ich udziałem wraz z nazwą i adresem oraz wskazanie w ofercie zakresu robót, których wykona-nie zamierza powierzyć podwykonawcy; wartość robót, dokumenty potwierdzające uprawnienia do wykonywania powierzonych prac, oraz oświadczenie podwykonawcy o zobowiązaniu do współpracy (wzór wg załącznika nr 4 i 5 do siwz), Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie posiadają wymagane uprawnienia budowlane, (dotyczy również podwykonawców) Doświadczenie zawodowe - wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat, przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot umowy z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (wzór wg załącznika nr 6 do siwz). Należy załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane należycie. Wykaz pojazdów, maszyn i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca do realizacji zamówienia (wzór wg załącznika nr 7 do siwz), Parafowany na każdej stronie oraz podpisany i opieczętowany na ostatniej stronie wzór umowy (wg załącznika nr 8 do siwz), Oświadczenie o przyjęciu bez zastrzeżeń warunków projektu umowy, oraz wskaźniki do wyceny robót (wzór wg załącznika nr 9 do siwz). Kosztorys ofertowy szczegółowy opracowany zgodnie z załączonym do specyfikacji przedmiarem robót ( wykaz w załączniku nr 11 do siwz ). Zastosowanie innych ilości robót, skutkuje odrzuceniem oferty,

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nadlesnictwoorneta.hg.pl. Opłata: 70 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: ze strony internetowej siwz można pobrać bezpłatnie, w formie dokumentu (wydruku) siwz można otrzymać na pisemny wniosek osobiście lub za pośrednictwem poczty - odpłatność 70,00 zł + koszty przesyłki. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.02.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: 13.03.2007 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 12.02.2007, godzina 11:00, Ofertę należy złożyć w zamkniętych i zaklejonych kopertach wewnętrznej i zewnętrznej w siedzibie zamawiającego w sekretariacie Nadleśnictwa Orneta, ul.1- go Maja 26, 11-130 Orneta.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 11.01.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.