eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarczyn › Roboty drogowe na terenie Gminy Tarczyn

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-01

Tarczyn: Roboty drogowe na terenie Gminy Tarczyn
Numer ogłoszenia: 86562 - 2009; data zamieszczenia: 01.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Tarczyn , ul. Rynek 8a, 05-555 Tarczyn, woj. mazowieckie, tel. 022 7157900, 7157938, faks 022 7278191.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tarczyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty drogowe na terenie Gminy Tarczyn.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót drogowych na drogach Gminy Tarczyn. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera specyfikacja istotnych warunków zamówienia z załącznikami.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium (dla każdego zadania osobno) w wysokości: a) dla zadania numer 1 - 9 000,00 zł (słownie: dziewięć tysięcy zł 00/100), b) dla zadania numer 2 - 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące zł 00/100), c) dla zadania numer 3 - 9 000,00 zł (słownie: dziewięć tysięcy zł 00/100), d) dla zadania numer 4 - 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące zł 00/100) Wadium w pieniądzu w zł (PLN) należy wnieść przelewem na konto Urzędu Miejskiego z siedzibą w Tarczynie przy ulicy Rynek 8a zlokalizowane w Banku DnB NORD Polska S.A., na numer konta: 61 1370 1138 0000 1804 4681 4002. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin wpływu na rachunek bankowy Zamawiającego. Na przelewie powinno widnieć Wadium w przetargu pn.: Roboty drogowe na terenie Gminy Tarczyn - zadanie numer _______ /wpisać numer zadania/ _________ /wpisać nazwę zadania/ Wadium wniesione w formach, określonych w art. 45 ust. 6 pkt. 2-pkt. 5 Pzp należy złożyć w oryginale w kasie Urzędu Miejskiego w Tarczynie. Zamawiający dopuszcza, aby wadium wnoszone w formie innej niż pieniężna było załączone do oferty - jako jej luźna, niezszyta część. W przypadku wniesienia wadium w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 pkt. 2-pkt. 5 Pzp dokumenty takie muszą zawierać następujące informacje: a) określenie przedmiotu przetargu - należy wpisać nazwę: Roboty drogowe na terenie Gminy Tarczyn - zadanie numer ____ /wpisać numer zadania/ ___________ /wpisać nazwę zadania/ b) określenie podmiotu, który wystawia gwarancję lub poręczenie, c) określenie beneficjanta gwarancji lub poręczenia: Gmina Tarczyn; ul. Rynek 8a; kod:05-555 Tarczyn, d) określenie podmiotu, na rzecz którego wystawiana jest gwarancja lub poręczenie - dane wykonawcy; jeżeli ofertę składa konsorcjum lub inny podmiot wspólny w gwarancji lub poręczeniu muszą być wymienione wszystkie podmioty wchodzące w jego skład; e) określenie kwoty gwarancji lub poręczenia - musi ona odpowiadać kwocie wadium; kwota wadium ma być wyrażona w złotych polskich i ma wynikać wprost z treści gwarancji lub poręczenia f) gwarancja lub poręczenie musi zapewnić wypłatę pełnej kwoty wadium przetargowego - w razie zaistnienia okoliczności określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Pzp, g) określenie terminu ważności gwarancji lub poręczenia - okres ten nie może być krótszy niż 30 dni, licząc od dnia, w którym upłynął termin składania ofert; h) gwarancja lub poręczenie powinno zawierać stwierdzenie, że podmiot wystawiający gwarancję wypłaci beneficjantowi świadczenie na pierwsze żądanie w terminie nie dłuższym niż 30 dni od dnia zgłoszenia żądania.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego określonego w pkt. 2 siwz - na podstawie art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i ust. 2 Pzp oraz rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 10 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z 2006 roku Nr 87, poz. 605 ze zm.). Wykonawca musi posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i doświadczoną kadrą zdolną do wykonania przedmiotowego zamówienia, tj.: a) ma dysponować lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia co najmniej następujących urządzeń: dla zadania numer 1 i numer 2 - rozkładarka do kruszywa, samochód samowyładowczy, walec statyczny samojezdny; dla zadania numer 3 i numer 4 - rozkładarka mas bitumicznych, skrapiarka do bitumu, samochód samowyładowczy, walec statyczny samojezdny; b) należycie wykonał w ciągu ostatnich 5 lat (termin ten należy liczyć od dnia wszczęcia postępowania), a jeżeli okres działalności jest krótszy, w tym okresie, co najmniej 3 roboty budowlane (osobno dla każdego zadania) odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. 3 roboty polegające na budowie (przebudowie, rozbudowie, modernizacji lub remoncie) drogi: dla zadania numer 1 - o długości co najmniej 1 000 mb o nawierzchni z kruszywa i wartości co najmniej 200 000,00 zł (w tym podatek VAT) - osobno każda z robót; dla zadania numer 2 - o długości co najmniej 500 mb o nawierzchni z kruszywa i wartości co najmniej 80 000,00 zł (w tym podatek VAT) - osobno każda z robót; dla zadania numer 3 - o długości co najmniej 800 mb o nawierzchni asfaltowej i wartości co najmniej 200 000,00 zł (w tym podatek VAT) - osobno każda z robót; dla zadania numer 4 - o długości co najmniej 800 mb o nawierzchni asfaltowej i wartości co najmniej 80 000,00 zł w tym podatek VAT) - osobno każda robót. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu - ocena: spełnia-nie spełnia. Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia wszystkie warunki udziału w postępowaniu, w przypadku, gdy załączy on do oferty wszystkie dokumenty wymienione w pkt. 3.3 siwz, spełniające wymogi wskazane w przepisach.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykazanie niepodlegania wykonawcy wykluczeniu z postępowania oraz wykazanie, że oferowane roboty odpowiadają wymogom określonym w siwz przez zamawiającego, należy dokonać niżej wymienionymi dokumentami w postaci oryginałów lub kserokopii potwierdzonych przez wykonawcę, jak w pkt 1.12 siwz: W celu potwierdzenia uprawnień do wykonania przedmiotu zamówienia - § 1 ust. 1 rozporządzenia: Krajowy rejestr sądowy firmy lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub/i inne odpowiednie dokumenty (podmiot mający siedzibę lub miejsce zamieszkania na terenie Rzeczypospolitej Polskiej) - wystawiony nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu wykonawcy z postępowania zgodnie z art. 22 i 24 Pzp - załącznik numer 3 do siwz. W celu potwierdzenia niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - § 1 ust. 2 rozporządzenia: Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat (termin ten należy liczyć od dnia wszczęcia postępowania), a jeżeli okres działalności jest krótszy, w tym okresie, co najmniej 3 robót budowlanych (3 roboty osobno dla każdego zadania), odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. 3 robót polegających na budowie (przebudowie, rozbudowie, modernizacji lub remoncie) drogi: dla zadania numer 1 - o długości co najmniej 1 000 mb o nawierzchni z kruszywa i wartości co najmniej 200 000,00 zł (w tym podatek VAT) - osobno każda z robót; dla zadania numer 2 - o długości co najmniej 500 mb o nawierzchni z kruszywa i wartości co najmniej 80 000,00 zł (w tym podatek VAT) - osobno każda z robót; dla zadania numer 3 - o długości co najmniej 800 mb o nawierzchni asfaltowej i wartości co najmniej 200 000,00 zł (w tym podatek VAT) - osobno każda z robót; dla zadania numer 4 - o długości co najmniej 800 mb o nawierzchni asfaltowej i wartości co najmniej 80 000,00 zł w tym podatek VAT) - osobno każda robót - załącznik numer 5 do siwz. Potwierdzenie że roboty o których mowa w pkt. 3.3.3. siwz zostały wykonane należycie. Wykaz maszyn i urządzeń niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia - wykonawca ma wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej następującym sprzętem, który wykorzysta do realizacji zamówienia: dla zadania numer 1 i numer 2 - rozkładarka do kruszywa, samochód samowyładowczy, walec statyczny samojezdny; dla zadania numer 3 i numer 4 - rozkładarka mas bitumicznych, skrapiarka do bitumu, samochód samowyładowczy, walec statyczny samojezdny- załącznik numer 6 do siwz. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia urządzeń, o których mowa w pkt. 3.2a siwz, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 3.3.5 siwz Wykonawca wskazał urządzenia, którymi będzie dysponował w chwili rozpoczęcia robót (a nie dysponuje nimi w chwili składania oferty)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.tarczyn.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejskie w Tarczynie, ul. Rynek 8a, 05-555 Tarczyn, pok. nr 14 na I piętrze lub zostanie wysłana na pisemny wniosek Wykonawcy.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.04.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Tarczynie, ul. Rynek 8a, 05-555 Tarczyn, pok. nr 2 na parterze (Punkt Obsługi Interesantów).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przebudowa ul. Wspólnej w miejscowości Suchodół.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ul. Wspólnej w miejscowości Suchodół na długości 1 200 mb.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przebudowa ul. Działkowej w miejscowści Kopana.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ul. Działkowej w miejscowości Kopana na długości 600 mb..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Przebudowa ul. Reszki. ul. Sportowej i ul. Działkowej w Tarczynie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przemdiotem zamówienia jest przebudowa ul. Reszki, ul. Sportowej i ul. Działkowej w Tarczynie na łącznej długości 850 mb..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Remont ul. Granicznej w miejscowości Kopana.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont ul Granicznej w miejscowości Kopana na długośi 890 mb.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.