eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mińsk Mazowiecki › Modernizacja dróg powiatowych na 3 Zadaniach, do realizacji w 2008 roku.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-25

Mińsk Mazowiecki: Modernizacja dróg powiatowych na 3 Zadaniach, do realizacji w 2008 roku.
Numer ogłoszenia: 86540 - 2008; data zamieszczenia: 25.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych, ul. Warszawska 219, 05-300 Mińsk Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 025 7582891, fax 025 7582891.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://powiatminski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja dróg powiatowych na 3 Zadaniach, do realizacji w 2008 roku..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1: Modernizacja drogi nr 2213W, Rudzienko - Rakówiec - Gęsianka, odc. od km 2+313 do km 2+913, długości 600,00 mb, w miejscowości Rakówiec, gmina Dobre, powiat miński, woj. mazowieckie, Zadanie 2: Modernizacja drogi nr 2213W, Rudzienko - Rakówiec - Gęsianka, odc. od km 0+000 do km 0+850, długości 850,00 mb, w miejscowości Rudzienko, gmina Dobre, powiat miński, woj. mazowieckie, Zadanie 3: Modernizacja drogi nr 2254W, Groszki Stare - Skruda - Grodzisk, odc. od km 1+000 do km 2+400, długości 1.400,00 mb, w miejscowości Groszki Nowe, gmina Kałuszyn, powiat miński, woj. mazowieckie, Modernizacja w/w dróg powiatowych na każdym Zadaniu, obejmuje wykonanie: warstwy ścieralnej nawierzchni, średniej grubości 4 cm przy użyciu mieszanki mineralno - asfaltowej z otaczarki na gorąco, dla kategorii ruchu KR 1-2, układanej mechanicznie na całej szerokości jezdni, z uprzednim wykonaniem warstwy wyrównawczej z mieszanki mineralno - bitumicznej, w ilości średnio: 75 kg/m2 na Zadaniu 1 i 2 oraz 50 kg/m2 na Zadaniu 3, wraz z oczyszczeniem i skropieniem istniejącej nawierzchni.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zadanie 1: 3.300,00 PLN (słownie: trzy tysiące trzysta złotych 00/100); Zadanie 2: 4.250,00 PLN (słownie: cztery tysiące dwieście pięćdziesiąt złotych 00/100); Zadanie 2: 8.200,00 PLN (słownie: osiem tysięcy dwieście złotych 00/100)..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki ustawowe, określone w art. 22, ust. 1, pkt 1 do 4 ustawy P.z.p., oświadczając, że: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w niniejszej S.i.w.z. działalności lub czynności, zgodnie z wymaganiami ustawowymi; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; oraz, że: 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24, ust. 1, pkt 1 do 10 oraz art. 24, ust. 2, pkt 1 do 4 ustawy P.z.p., 1.1. Ponadto, korzystając z zapisów art. 25 ustawy P.z.p. (zgodnie z art. 26, ust. 2 oraz art. 44 ustawy P.z.p., oraz z uwzględnieniem Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r.), odnośnie ust. 8.1., pkt 2 do 3 niniejszej Instrukcji, Zamawiający wymaga od Wykonawców spełnienia i udokumentowania niżej wymienionych, minimalnych warunków udziału w postępowaniu, w zakresie: niezbędnej wiedzy i doświadczenia, potencjału technicznego - sprzętowego i osobowego nadzoru technicznego, zdolnego do wykonania zamówienia oraz sytuacji ekonomicznej i finansowej Wykonawcy: 1.2.1. Wiedza i doświadczenie zawodowe: Wykonawca musi udowodnić, że zrealizował (rozpoczął i zakończył) w ciągu ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie - co najmniej 2 zamówienia w technologii nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych z otaczarki na gorąco, dla robót o podobnym zakresie rzeczowym i wartości, charakterze, trudności i złożoności porównywalnej z niniejszym postępowaniem, poparte dokumentem od poprzednich Zamawiających, iż zamówienia podane w wykazie zostały wykonane z należytą starannością. 1.2.2 Potencjał techniczny: Wykonawca musi posiadać lub mieć do dyspozycji, co najmniej po jednej jednostce w pełni sprawnego, podstawowego potencjału technicznego: sprzętowo - transportowego, niezbędnego do wykonania poszczególnych asortymentów robót niniejszego zamówienia, z podziałem na: Lp. Wymagany rodzaj, typ, charakterystyka sprzętu: Minimalna wymagana liczba jednostek 1. A). Sprzęt budowlany, podstawowy: 1. Wytwórnia mas mineralno-bitumicznych na gorąco - 1 zespól 2. Układarka mas bitumicznych szer. płyty min. 3 m - 1 szt. 3. Skrapiarka lepiszcza - 1 szt. 4. Szczotka mechaniczna - 1 szt. 5. Walec samojezdny ogumiony, ciężki - 1 szt. 6. Walec samojezdny statyczny, ciężki - 1 szt. 7. Mały walec wibracyjny lub zagęszczarka płytowa - 1 szt. 8. Samochody skrzyniowe (wywrotki) do transportu materiałów i mieszanki mineralno-bitumicznej, o nacisku na oś do 8 ton - w ilości zapewniającej ciagłość robót 2. B). Laboratorium drogowe: Kompleksowa obsługa w zakresie badań laboratorium drogowego zgodnie z wymaganiami załączonych SST - stopień wyposażenia 1 kpl. wyposażenia wg wym. w SST Uwaga! Zamawiający (ze względu na zły stan istniejących nawierzchni dróg powiatowych) nie dopuszcza do realizacji zamówienia samochodów o nacisku na oś powyżej 8 ton. 1.2.3 Potencjał osobowy nadzoru technicznego, zdolny do wykonania zamówienia: Wykonawca przy wykonaniu przedmiotowego zamówienia zatrudni wykwalifikowanych Pracowników Nadzoru, posiadających wykształcenie min. średnie techniczne, uprawnienia niezbędne w danej specjalności do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie drogowym, (uprawnienia, szkolenia, kursy), spełniających niżej podane, minimalne wymagania w zakresie doświadczenia zawodowego, w celu obsadzenia następujących stanowisk: Lp. Stanowisko: Wykształcenie, szkolenia, kursy Uprawnienia Wymagane minimum doświadczenia zawodowego o podobnym zakresie i złożoności porównywalnej 1. Kierownik budowy wyksztalcenie -min. średnie techniczne w zakresie budownictwa drogowego uprawnienia - budowlane drogowe lub konstrukcyjno budowlane bez ograniczeń+przynależność do właściwej Izby Inż. Bud. doświadczenie - wyk. min. 2 zadania z zakresu modernizacji, przebudowy lub remontów dróg, obejmujących wykonanie nawierzchni bitumicznych, o podobnym zakresie rzeczowym, techno-logicznym i finansowym. 2. Kierownik laboratorium drogowego - wykształcenie min. średnie + szkolenia w zakresie obsługi laborat. drog. nawierzchni bitumicznych , uprawnienia nie są wymagane, doswiadczenie - wyk. min. 2 zadania z zakresu modernizacji, przebudowy lub remon-tów dróg, obejmujących wykonanie nawierzchni bitumicznych, o podob-nym zakresie rzeczowym i finan-sowym, obejmujących kompleksowe wykonanie badań laboratoryjnych. 3. Majster robót drogowych - wyksztalcenie - min. średnie techniczne w zakresie budownictwa drogowego , uprawnienie - nie są wyamgane , doswiadczenie - wyk. min. 1 zadanie z zakresu modernizacji, przebudowy lub remon-tów dróg, obejmujących wykonanie nawierzchni bitumicznych, o podobnym zakresie rzeczowym, techno-logicznym i finansowym. ponadto, Kierownik Budowy musi posiadać uprawnienia budowlane drogowe lub konstrukcyjno - budowlane bez ograniczeń, wymagane przepisami ustawy Prawo budowlane i należeć do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. 1.2.4 Wiarygodność ekonomiczna i finansowa: 1) Wykonawca musi posiadać potencjał finansowy wystarczający, aby zapewnić wymagany przepływ gotówki przez okres obowiązywania kontraktu, tj.: kapitał obrotowy + możliwość uzyskania z Banku kredytu dostępnego wyłącznie na wykonanie niniejszego zamówienia, pozwalającej na jego realizację przy założeniu, iż Zamawiający nie przewiduje wypłaty zaliczki dla Wykonawcy, a zapłata za faktycznie wykonany zakres robót na każdym Zadaniu dokonywana będzie jednorazowo, po zakończeniu na nim robót i dokonaniu ich odbioru, z terminem płatności należności 30 dni od daty wpływu faktury do Zamawiającego. 2) Posiadać średni roczny wskaźnik płynności bieżącej (Xpb) nie mniejszy niż 1,0 za ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to za ten okres obliczony wg wzoru: aktywa bieżące (aktywa obrotowe) Xpb = pasywa bieżące (zobowiązania krótkoterminowe) 3) Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzo-nej działalności. 1.3 W przypadku składania oferty wspólnie przez podmioty działające na podstawie zawartej na piśmie umowy Konsorcjum (art. 23 ustawy P.z.p.), Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika, który będzie upoważniony do: - reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub - reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w ich imieniu. 1.3.1. Oferta składana przez Konsorcjum musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców. 1.3.2. Umocowanie może wynikać z treści umowy Konsorcjum lub zostać przedłożone oddzielnie wraz z ofertą. 1.3.3. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem. 1.3.4.Wypełniając formularz ofertowy, składając oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, jak również wypełniając inne dokumenty powołujące się na (Wykonawcę), w miejscu np.: nazwa i adres Wykonawcy należy wpisać dane Konsorcjum, tj. wymienić wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 1.3.5. W przypadku składania oferty przez Konsorcjum ubiegające się o zamówienie, Wykonawcy mogą wspólnie złożyć Oświadczenie określone w art. 22, ust. 1, pkt 1 do 4 ustawy P.z.p. a także mogą łącznie udokumentować spełnienie warunków dotyczących: wiedzy i doświadczenia, potencjału techniczno - sprzętowego, potencjału osobowego oraz wiarygodności finansowej i ekonomicznej, składając dokumenty potwierdzające, wyszczególnione w ust. 9.1.2., i w ust. 9.2.1. do ust. 9.2.6. niniejszej Instrukcji, natomiast dokumenty zaświadczające spełnienie warunków określonych w art. 24, ust. 1, pkt 1 do 9 ustawy P.z.p., każdy z uczestników Konsorcjum złoży z osobna, w formie dokumentów wymienionych w ust. 9.1.1. i w ust. 9.1.3. do ust. 9.1.6. oraz w ust. 9.2.7. niniejszej Instrukcji.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, dopuszczający Wykonawcę do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem. W przypadku Wykonawców prowadzących działalność w formie Spółki (Konsorcjum), należy dodatkowo dołączyć umowę Spółki (Konsorcjum.) 2. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki na podstawie art. 22, ust. 1, pkt 1 do pkt 4 oraz że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24, ust. 1 pkt 1 do pkt 10 oraz ust. 2, pkt 1 do pkt 4 ustawy P.z.p., zgodnie z treścią jak w Załączniku nr 1 do formularza oferty, zamieszczonym w niniejszej S.i.w.z. 3.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem należności podatkowych lub zaświadczenia, że Wykonawca uzyskał przewidzianą prawem zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.Aktualne zaświadczenie z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne lub zaświadczeń, że Wykonawca uzyskał przewidzianą prawem zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24, ust. 1, pkt 4 do pkt 8 ustawy P.z.p., wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24, ust. 1, pkt 9 ustawy P.z.p., wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, dysponuje potencjałem technicznym a także osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, oraz że posiada wiarygodność finansową i ekonomiczną, Zamawiający żąda następujących dokumentów: 7.1. Wiedza i doświadczenie zawodowe Wykonawcy, zawierające wykaz ważniejszych robót o charakterze, wartości i złożoności porównywalnej z technologią niniejszego zamówienia, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania zrealizowanych w ciągu ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to za ten okres - wg treści jak na druku Zamawiającego, stanowiącego Załącznik nr 2 do formularza oferty wraz z dokumentami potwierdzającymi od poprzednich Zamawiających, iż zamówienia podane w wykazie zostały wykonane z należytą starannością. 7.2. Wykaz potencjału technicznego: sprzętowo - transportowego, zgodnie z treścią wg Załącznika nr 3 do formularza oferty, zamieszczonego w niniejszej S.i.w.z., obejmującego podstawowy sprzęt i transport przewidziany do realizacji zamówienia, oraz dane dotyczące posiadania własnego laboratorium drogowego lub innego sposobu zapewnienia obsługi laboratoryjnej, np: poprzez dostęp do innego laboratorium. 7.3. Wykaz personelu osobowego, zgodnie z treścią wg Załącznika nr 4 do formularza oferty, zamieszczonego w niniejszej S.i.w.z., obejmującego wykaz personelu kierownictwa firmy w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, oraz wykaz osób odpowiedzialnych za realizację zamówienia wraz z udokumentowaniem ich wykształcenia, doświadczenia i kwalifikacji zawodowych (np.: życiorysów zawodowych, dyplomów, uprawnień, szkoleń, kursów itp.), a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, w tym: Kierownik Budowy musi posiadać uprawnienia budowlane drogowe lub konstrukcyjno-budowlane bez ograniczeń, wymagane przepisami ustawy Prawo budowlane i aktualne zaświadczenie przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. 7.4. Oświadczenie finansowe z ostatnich 3 lat obrotowych, obejmujące lata 2005-2007, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to za ten okres, zawierające także średni wskaźnik płynności bieżącej za te lata, wyliczony wg wzoru jak w ust. 8.2.4., pkt 2 niniejszej Instrukcji, wg druku Zamawiającego, stanowiącego Załącznik nr 5 i nr 5a do formularza oferty, zamieszczonego w niniejszej S.i.w.z. 7.5. Informację z banku kredytującego lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wg treści jak na druku stanowiącym Załącznik nr 6 do formularza oferty, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7.6. W celu potwierdzenia, że Wykonawca nie jest wykluczony z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24, ust. 2, pkt 4 ustawy P.z.p., Zamawiający żąda dowodu wniesienia wadium na poszczególne oferowane Zadania, zgodnie z zapisem ust. 12.5. niniejszej Instrukcji. 7.7. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, w tym działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia. 7.8. Dane dotyczące Konsorcjum zgodnie z treścią jak w Załączniku nr 7 do formularza oferty, jeżeli występuje, a jeżeli Konsorcjum nie występuje - wpisuje się: (nie dotyczy) i załącza do oferty. 7.9. Dokument pełnomocnictwa do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Pełnomocnictwo musi być podpisane w imieniu wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym Wykonawcę ustanowionego jako Pełnomocnik i przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawcy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatminski.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Mińsku Mazowieckim, ul. Warszawska 219, 05-300 Mińsk Mazowiecki, Dział Budowy i Nadzoru Dróg i Mostów - pokój nr 3.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.05.2008 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Mińsku Mazowieckim, ul. Warszawska 219, 05-300 Mińsk Mazowiecki, Sekretariat - pokój nr 1.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Modernizacja drogi nr 2213W, Rudzienko - Rakówiec - Gęsianka, odc. od km 2+313 do km 2+913, długości 600,00 mb, w miejscowości Rakówiec, gmina Dobre, powiat miński, woj. mazowieckie,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Modernizacja drogi powiatowej, obejmuje wykonanie: warstwy ścieralnej nawierzchni, średniej grubości 4 cm przy użyciu mieszanki mineralno - asfaltowej z otaczarki na gorąco, dla kategorii ruchu KR 1-2, układanej mechanicznie na całej szerokości jezdni, z uprzednim wykonaniem warstwy wyrównawczej z mieszanki mineralno - bitumicznej, w ilości średnio: 75 kg/m2, wraz z oczyszczeniem i skropieniem istniejącej nawierzchni..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Modernizacja drogi nr 2213W, Rudzienko - Rakówiec - Gęsianka, odc. od km 0+000 do km 0+850, długości 850,00 mb, w miejscowości Rudzienko, gmina Dobre, powiat miński, woj. mazowieckie,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Modernizacja drogi powiatowej, obejmuje wykonanie: warstwy ścieralnej nawierzchni, średniej grubości 4 cm przy użyciu mieszanki mineralno - asfaltowej z otaczarki na gorąco, dla kategorii ruchu KR 1-2, układanej mechanicznie na całej szerokości jezdni, z uprzednim wykonaniem warstwy wyrównawczej z mieszanki mineralno - bitumicznej, w ilości średnio: 75 kg/m2, wraz z oczyszczeniem i skropieniem istniejącej nawierzchni..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Modernizacja drogi nr 2254W, Groszki Stare - Skruda - Grodzisk, odc. od km 1+000 do km 2+400, długości 1.400,00 mb, w miejscowości Groszki Nowe, gmina Kałuszyn, powiat miński, woj. mazowieckie,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Modernizacja drogi powiatowej, obejmuje wykonanie: warstwy ścieralnej nawierzchni, średniej grubości 4 cm przy użyciu mieszanki mineralno - asfaltowej z otaczarki na gorąco, dla kategorii ruchu KR 1-2, układanej mechanicznie na całej szerokości jezdni, z uprzednim wykonaniem warstwy wyrównawczej z mieszanki mineralno - bitumicznej, w ilości średnio: oraz 50 kg/m2 na Zadaniu 3, wraz z oczyszczeniem i skropieniem istniejącej nawierzchni..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.