Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-25
Puck: Dostawa rękawów do sterylizacji, taśm kontrolnych procesu sterylizacji, testów chemicznych kontroli sterylizacji, pieluchomajtek znak zp/8/2008
Numer ogłoszenia: 86526 - 2008; data zamieszczenia: 25.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital im. Franciszka Żaczka w Pucku, ul. 1 Maja 13, 84-100 Puck, woj. pomorskie, tel. 058 6730912, 6730846, fax 058 6732281.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoz.puck.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa rękawów do sterylizacji, taśm kontrolnych procesu sterylizacji, testów chemicznych kontroli sterylizacji, pieluchomajtek znak zp/8/2008.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Rękaw foliowo-papierowy płaski dł. 200 m wskaźnik para wodna 1 Szerokość 50 mm szt. 5 2 Szerokość 75 mm szt. 5 3 Szerokość 100 mm szt. 20 4 Szerokość 120 mm szt. 20 5 Szerokość 150 mm szt. 20 6 Szerokość 200 mm szt. 20 7 Szerokość 250 mm szt. 10 8 Szerokość 300 mm szt. 5 9 Szerokość 380 mm szt. 5 Rękaw foliowo-papierowy z fałdą dł. 100 m wskaźnik para wodna 10 Szerokość 420mm x 100mm szt. 10 11 Szerokość 300mm x 60mm szt. 10 12 Szerokość 200mm x 50mm szt. 15 13 Szerokość 150mm x 50mm szt. 15 13 taśma kontrolna do sterylizacji parą wodną szer. 1,9 cm, dł. 50 mb szt. 40 14 wieloparametrowy wskaźnik chemiczny klasy IV do pary wodnej - liniowy szt.. 48000 15 Integrator chemiczny do sterylizacji parą wodną szt. 20000 16 pieluchomajtki jednorazowe 2 - 5 kg dla noworodków szt. 9600
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.19.10.00 - Urządzenia sterylizujące, dezynfekcyjne i higieniczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.10.00 - Urządzenia sterylizujące, dezynfekcyjne i higieniczne Oryginalny kod CPV: 21.22.21.21 - Pieluszki dla niemowląt Kod CPV wg słownika 2008: 33.77.12.00 - Pieluszki dla niemowląt .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wy¬konania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za¬pewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 5. złożą ważną ofertę i spełnią wymagania określone ustawą i SIWZ. Ocena spełniania przez Wykonawców warunków będzie odbywać się na zasadzie: spełnia / nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. W celu potwierdzenia spełniania warunków określonych w pkt 1 Wykonawcy mają obowiązek złożyć: 1) stosowne oświadczenia na załączonym formularzu (załącznik nr 3, 4), 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie; 3. Wykonawcy zobowiązani są złożyć również: a. wypełniony druk oferty (załącznik nr 1), b. wypełniony formularz cenowy (załącznik nr 2), c. upoważnienie do składania oferty w imieniu firmy, jeżeli osoba składająca ofertę nie widnieje w dokumentach rejestrowych jako upoważniona do reprezentowania firmy. d. parametry minimalne przedmiotu zamówienia (załącznik nr 6) 4. Aktualne dokumenty potwierdzające dopuszczenie do stosowania oferowanego asortymentu w służbie zdrowia na terenie Rzeczpospolitej Polskiej zgodnie z wymaganiami określonymi ustawą z dnia 6 września 2001r. Prawo farmaceutyczne Dz. U. z 2001r. Nr 126 poz. 1381 z późniejszymi zmianami lub oświadczenie o ich posiadaniu i udostępnieniu Zamawiającemu na każde żądanie. Dokumenty, o których mowa powyżej są składane w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku nie złożenia oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub złożenia dokumentów zawierające błędy Zamawiający wezwie Wykonawcę do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania Złożenie przez Wykonawcę fałszywych lub stwierdzających nieprawdę dokumentów oraz oświadczeń, spowoduje wykluczenie go z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wszelkie dokumenty muszą być sporządzone w języku polskim lub przetłumaczone na język polski. Daty ważności zaświadczeń powinny obejmować dzień otwarcia ofert. otwarcia ofert.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalpuck.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w SP ZOZ w Pucku w Sekcji Zaopatrzenia i Zamówień Publicznych ul. Armii Wojska Polskiego 16 (koszt: 24,00zł).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.05.2008 godzina 10:00, miejsce: w sekretariacie Zamawiającego ul. 1-go Maja 13, 84-100 Puck, w godz. od 8:00 do 14:00 od poniedziałku do piątku.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: dostawa rękawów do sterylizacji, taśm kontrolnych procesu sterylizacji, testów chemicznych kontroli sterylizacji, pieluchomajtek.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rękaw foliowo-papierowy płaski dł. 200 m wskaźnik para wodna 1 Szerokość 50 mm szt. 5 2 Szerokość 75 mm szt. 5 3 Szerokość 100 mm szt. 20 4 Szerokość 120 mm szt. 20 5 Szerokość 150 mm szt. 20 6 Szerokość 200 mm szt. 20 7 Szerokość 250 mm szt. 10 8 Szerokość 300 mm szt. 5 9 Szerokość 380 mm szt. 5 Rękaw foliowo-papierowy z fałdą dł. 100 m wskaźnik para wodna 10 Szerokość 420mm x 100mm szt. 10 11 Szerokość 300mm x 60mm szt. 10 12 Szerokość 200mm x 50mm szt. 15 13 Szerokość 150mm x 50mm szt. 15.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.10.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: dostawa rękawów do sterylizacji, taśm kontrolnych procesu sterylizacji, testów chemicznych kontroli sterylizacji, pieluchomajtek.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: taśma kontrolna do sterylizacji parą wodną szer. 1,9 cm, dł. 50 mb szt. 40 wieloparametrowy wskaźnik chemiczny klasy IV do pary wodnej - liniowy szt. 48000.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.10.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: dostawa rękawów do sterylizacji, taśm kontrolnych procesu sterylizacji, testów chemicznych kontroli sterylizacji, pieluchomajtek.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Integrator chemiczny do sterylizacji parą wodną szt. 20000.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.10.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: dostawa rękawów do sterylizacji, taśm kontrolnych procesu sterylizacji, testów chemicznych kontroli sterylizacji, pieluchomajtek.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pieluchomajtki jednorazowe 2 - 5 kg dla noworodków szt. 9600.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.22.21.21-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z PUCKA
- Świadczenie usług opiekuńczych oraz specjalistycznych usługi opiekuńczych, w tym dla osób z zaburzeniami psychicznymi w okresie od 01 stycznia 2026 r. do 31 grudnia 2026 r.
- "Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania: Przebudowa skrzyżowania drogi wojewódzkiej nr 218 z drogą powiatową nr 1440G w miejscowości Wielka Piaśnica"
- Zimowe utrzymanie dróg w sezonie 2025/2026 na terenie gminy Puck w podziale na 3 części.
- Świadczenie usług schronienia osobom bezdomnym(kobietom i mężczyznom), w schronisku dla osób bezdomnych/z usługami opiekuńczymi, z możliwością całodziennego wyżywienia od 1.01.2026 r. do 31.12.2026 r.
- Dostawa odzieży strażackiej do realizacji zadań ochrony ludności i obrony cywilnej na terenie Gminy Puck w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025/2026 w podziale na III części
- Dostawa agregatów prądotw i magazynów energii do realizacji zad. ochrony ludności i obrony cywilnej na terenie Gminy Puck w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025/2026 na IVcz
więcej: przetargi w Pucku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów do sterylizacji II
- Dostawa urządzeń do wody pitnej w ramach zadania realizowanego z Programu OLiOC na lata 2025/2026.
- Dostawa wyposażenia fryzjersko-kosmetycznego do pracowni na potrzeby Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie Fryzjerstwo w ramach projektu współfinansowanego ze środków UE.
- Zakup i dostawa wyposażenia w celu uzupełnienia zasobów infrastruktury niezbędnej do realizacji zadań OLiOC w podziale na 5 części
więcej: Urządzenia sterylizujące, dezynfekcyjne i higieniczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





