eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KnurówUsługa kompleksowego utrzymania i konserwacji terenów zielonych z podziałem miasta na 6 rejonów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-03-20

Knurów: Usługa kompleksowego utrzymania i konserwacji terenów zielonych z podziałem miasta na 6 rejonów
Numer ogłoszenia: 86510 - 2012; data zamieszczenia: 20.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Knurów , ul. dr. Floriana Ogana 5, 44-190 Knurów, woj. śląskie, tel. 32 3392308, faks 32 2351521, 3392292.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.knurow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa kompleksowego utrzymania i konserwacji terenów zielonych z podziałem miasta na 6 rejonów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie usług kompleksowego utrzymania i konserwacji terenów zielonych z podziałem miasta na 6 rejonów: 1.1.Rejon nr 1 o pow.11,00 ha (os. WP II), w tym: a)Plac 700-lecia przy ul. Al. Lipowej b)Zieleń pom. ul. Al. Lipową a MSP nr 7 i 9 c)Zieleń wzdłuż ciągów pieszych: ul. Witosa ul. Lotników-Sikorskiego WP I-WP II d)Przejście łączące ul. Witosa z ciągiem pieszym Witosa e)Zieleń przy ul. Piłsudczyków i Dyw. Kościuszkowskiej f)Pas zieleni wzdłuż ul.1 Maja (od Al. Lipowej do Kosmonautów) g)Zieleń pomiędzy ul.1 Maja-Marynarzy h)Ciąg zieleni wzdłuż ul. 26 Stycznia Zakres usług: koszenie trawników - 4-ro krotne pow. - 40.000 m2 koszenie trawników - 6-cio krotne pow. - 54.666 m2 pielęgnacja żywopłotu miękkiego 3 razy - 1.640 m2 wiosenne wygrabienie trawników z zanieczyszczeń, wywóz i utylizacja odpadów - 54.666 m2 jesienne grabienie liści i wywóz j/w (bez placu 700-lecia ) - 65.066 m2 renowacja trawników, likwidacja przedeptów - 300 m2 pielęgnacja drzew piennych (łącznie z kontrolą wymianą wiązadeł oraz uszkodzonych lub brakujących palików) - 55 szt pielęgnacja drzew i krzewów iglastych - 26 szt opryski iglaków (świerków) przeciwko przędziorkowi - 26 szt opryski iglaków (świerków) przeciwko mszycy świerkowej - 26 szt odmłodzenie krzewów o średnicy pow. 2m -3 razy - 4 szt odmłodzenie krzewów o średnicy do 2m -3 razy - 5 szt pielęgnacja krzewinek - 30 szt usuwanie odrostów przy i z drzew - 12 szt bieżące utrzymanie terenu - 110.000 m2 zamiatanie nawierzchni drogi dojazdowej, chodników i miejsc postojowych 1 raz w tygodniu w m-cach V-XI - 3.604 m2 malowanie ławek - 15 szt naprawa ławek, uzupełnienie siedzisk , oparć i dybli (deski sosnowe) - 12 szt kpl. 1.2.Rejon nr 2 o pow. 7,20 ha (os. WP I) w tym : a)Zieleń ul. Szpitalna-Batorego b)Zieleń wzdłuż ul.Mieszka I (od ul. Kosmonautów do Kazimierza Wielkiego) c)Zieleń wzdłuż ul.Kosmonautów i Szpitalnej do Ułanów d)Teren pomiędzy ul.Kosmonautów 1-11 e)Zieleń przy ul.Armii Krajowej f)Zieleń wzdłuż ul.Szpitalnej (od Ziętka do Intermarche) g)Zieleń od ul.Szpitalnej do Sikorskiego h)Zieleń wzdłuż ul.Ułanów i MSP Nr 9 i)Teren zielony /oczko/ j)Teren przy ul.Jedności Narodowej Zakres usług : koszenie trawników - 6-cio krotne pow. -63.366 m2 odmłodzenie żywopłotu miękkiego 3 razy -1.410 m2 odmłodzenie krzewów o średnicy do 2m - 3 razy -63 szt wiosenne wygrabienie trawników,wywóz i utylizacja odpadów -63.366 m2 renowacja trawników,likwidacja przedeptów -350 m2 ;pielęgnacja drzew (łącznie z kontrolą i wymianą wiązadeł oraz uszkodzonych lub brakujących palików) - 164 szt pielęgnacja krzewów iglastych -90 szt pielęgnacja krzewów ozdobnych -464 szt mulczowanie kwietników korą do 5 cm grubości -183 m2 opryski iglaków (świerków) przeciwko przędziorkowi -147 szt opryski iglaków (świerków) przeciwko mszycy świerkowej - 147 szt jesienne grabienie liści, wywóz i utylizacja odpadów - 63.366 m2 bieżące utrzymanie czystości terenu łącznie z parkingiem, ciągami pieszymi, chodnikami, placem wypoczynkowym -72.000 m2 odchwaszczenie ścieżki żwirowej- 2 razy - 156 m2 odchwaszczenie ciągów pieszych, ścieżek i placu wypoczynkowego -8161 m2 zamiatanie nawierzchni parkingów i chodników opaskowych -2651,8 m2 zamiatanie ciągów pieszych,ścieżek i placu wypoczynkowego -8161 m2 pielęgnacja kwietnika obsadzonego krzewinkami -34 m2 pielęgnacja krzewów liściastych wzdłuż hydroforowni -165 szt pielęgnacja kwietnika obsadzonego różami -494 szt dowóz ziemi urodzajnej do róż i jej rozplantowanie -5 m3 pielęgnacja krzewów liściastych (tawuł) -210 m2 malowanie ławek -35 szt mycie ławek z PCV -16 szt naprawa ławek,uzupełnianie siedzisk lub oparć (deski sosnowe) -30 szt 1.3.Rejon nr 3 o pow. 7,0 ha (os. 1000-lecia i Redyna) w tym : a)Zieleń wzdłuż ul.1 Maja, pomiędzy ul.Kazimierza Wielkiego a ul.Wilsona b)Place zabaw przy ul.Mieszka I i Chrobrego c)Zieleń wzdłuż ul.K.Wielkiego i S.Batorego d)Zieleń pomiędzy budynkami ul.Batorego 8-10 i Jagiełły 7 e)Ciąg ul.Mieszka I i Mieszka I boczna (od Kazimierza Wielkiego do Dąbrowskiego) f)Zieleń pomiędzy ul.Batorego i Kosmonautów g)Zieleń przed budynkiem K.Wielkiego 2 i trawnik wzdłuż parkingu targowiska h)Zieleń na os.Redyna i)Zieleń w ul.Szpitalnej i Floriana j)Teren przy przepompowni ul.Wilsona i Wilsona 15 k)Teren pomiędzy ul.Szpitalną-Wilsona Zakres usług : koszenie trawników - 6-cio krotne pow. -35.560 m2 koszenie trawników 4-ro krotne pow. -29.591 m2 odmłodzenie żywopłotu miękkiego 3 razy -5740 m2 odmłodzenie krzewów o średnicy do 2m - 3 razy -26 szt odmłodzenie krzewów o średnicy pow. 2m - 3 razy -39 szt wiosenne wygrabienie trawników,krzewów,parkingów i żywopłotów, wywóz i utylizacja odpadów -48.680 m2 renowacja trawników, likwidacja przedeptów -350 m2 pielęgnacja drzew liściastych -62 szt pielęgnacja drzew i krzewów iglastych -33 szt opryski iglaków (świerków) przeciwko przędziorkowi -24 szt opryski iglaków (świerków) przeciwko mszycy świerkowej -24 szt jesienne grabienie liści, wywóz i utylizacja odpadów -48.680 m2 usuwanie odrostów przy i z drzew - 39 szt bieżace utrzymanie terenu -70.000 m2 pielęgnacja krzewów liściastych -105 szt pielęgnacja krzewów róży pomarszczonej -110 szt malowanie ławek - 45 szt naprawa ławek,uzupełnianie siedzisk lub oparć -30 szt zamiatanie parkingu 1 raz w tygodniu w okresie V-X -1080 m2 zamiatanie chodników,alejek zatok parkingowych 1 raz w tygodniu w okresie V-XI - 2605 m2 1.4.Rejon nr 4 o pow. 5,5 ha (tereny zielone pomiędzy ul. Ogana i Koziełka) w tym: a)Zieleń przy ul.Dworcowej 2-10 b)Park przy ul.Ogana c)Teren przy ul.Floriana d)Zieleń pomiędzy ul.1 Maja-Klasztorną e)Zieleń pomiędzy ul. Klasztorną -Koziełka f)Zieleń przy ul.Wilsona 3-5 Zakres usług : koszenie trawników 5-cio krotne pow. -50.570 m2 odmłodzenie żywopłotu miękkiego 3 razy -1620 m2 odmłodzenie krzewów o śr. korony do 2 m - 3razy -188 szt pielęgnacja róż -95 szt pielęgnacja drzew piennych -80 szt pielęgnacja drzew f.naturalnej -25 szt pielęgnacja drzew iglastych -8 szt opryski iglaków (świerków) przeciwko przędziorkowi -8 szt opryski iglaków (świerków) przeciwko mszycy świerkowej -8 szt usuwanie odrostów przy i z drzew -20 szt wiosenne wygrabienie trawników, wywóz i utylizacja odpadów -50.570 m2 pielęgnacja krzewów ozdobnych -87 szt pielęgnacja rododendronów -13 szt jesienne grabienie liści i wywóz j/w -55.200 m2 bieżące utrzymanie terenu -55.200 m2 oczyszczenie nawierzchni ciągów pieszych z ziemi, odkrycie obrzeży -2170 m2 zamiatanie chodników,ciągów pieszych i schodów -4536 m2 odchwaszczanie chodników, ciągów pieszych i schodów -4536 m2 malowanie ławek farbą olejną -56 szt malowanie ławek lakierobejcą -6 szt naprawa ławek,uzupełnianie siedzisk lub oparć i dybli (deski sosnowe) -50 szt kpl. 1.5.Rejon nr 5 o pow. 2,80 ha (tereny zielone pomiędzy ul. Niepodległości, Dworcową i Koziełka) w tym: a)Zieleniec przy ul.Dworcowej (n/p stadionu) b)Zieleniec przy ul.Dworcowej (z pomnikiem Powstańców Śl.) c)Zieleniec i ciąg zieleni przy ul.Niepodległości d)Zieleniec przy ul.Dworcowej-Kopalnianej e)Skwer przy ul.Plac Powstańców Śląskich f)Nieczynny cmentarz przy ul.Koziełka Zakres usług : koszenie trawników - 6-ro krotne pow. - 15.900 m2 odmłodzenie żywopłotu miękkiego 3 razy -150 m2 odmłodzenie krzewów o śr. korony do 2m-3 razy -3 szt pielęgnacja róż -368 szt oprysk róż na mszyce -368 szt oprysk róż na choroby grzybowe -368 szt jesienne wapnowanie róż -368 szt pielęgnacja krzewów liściastych -4057 szt pielęgnacja różaneczników -39 szt pielęgnacja drzew i krzewów iglastych -658 szt pielęgnacja kwietników obsadzonych bylinami -90 m2 uzupełnienie do 5cm warstwy kory pod krzewami -1124 m2 wiosenne wygrabienie trawników i krzewów z liści, wywóz i utylizacja odpadów z pow. -17.024 m2 jesienne grabienie liści i wywóz j/w -28.000 m2 pielęgnacja krzewów ozdobnych-3 rok po wysadzeniu -1242 szt pielęgnacja liliowca ogrodowego -491 szt pielęgnacja drzew piennych -78 szt pielęgnacja drzew formy naturalnej -2 szt usuwanie odrostów przy i z drzew -53 szt bieżące utrzymanie terenu -28.000 m2 zamiatanie chodników, alejek,ciągów pieszych, schodów,pochylni, nawierzchni z kostki, miejsc postojowych, wysepek wyłączeniowych -10.126 m2 odchwaszczanie chodników,alejek, schodów, ciągów pieszych , nawierzchni z kostki 2 razy -7399 m2 malowanie ławek farbą olejną -29 szt malowanie ławek lakierobejcą -59 szt naprawa ławek,uzupełnianie siedzisk, oparć i dybli (deski sosnowe) -35 szt kpl. 1.6.Rejon Nr 6 o pow. 9,0 ha (os. Krywałd i Szczygłowice) w tym: a)Zieleniec w ul.Michalskiego b)Zieleń w ul.Al.Piastów c)Skwer przy ul.Staszica d)Teren przy ul.Sztygarskiej e)Zieleniec przy ul.Lignozy f)Skwer przy ul.Parkowej g)Teren pomiędzy ul.Parkową i Kilińskiego h)Teren przy ul.Żeromskiego i)Park przy ul.Parkowej Zakres usług : koszenie trawników - 3 krotne -3200 m2 koszenie trawników - 5-cio krotne pow. -56.100 m2 koszenie trawników - 6-cio krotne -17.490 m2 odmłodzenie żywopłotu miękkiego 3 razy -3.100 m2 odmłodzenie żywopłotu miękkiego 1 raz -800 m2 odmłodzenie żywopłotu twardego 1 raz -150 m2 odmłodzenie krzewów o śr. korony do 2m-3 razy -12 szt odmłodzenie krzewów o śr. korony pow.2m-3 razy -10 szt przycięcie krzewów starszych- -20 m2 wiosenne wygrabienie trawników,krzewów, wywóz i utylizacja odpadów z pow. -78.129 m2 jesienne grabienie liści i wywóz j/w -89.796 m2 pielęgnacja drzew piennych i f.naturalnej -17 szt usuwanie odrostów przy i z drzew niezależnie od grubości drzewa -80 szt pielęgnacja krzewów (berberysy) -40 szt wykaszanie jednorocznych odrostów drzew -350 m2 zamiatanie nawierzchni z kostki i asfaltobetonowej -9075 m2 bieżące utrzymanie terenu -90.000 m2 malowanie ławek farbą olejną -46 szt malowanie ławek lakierobejcą -31 szt naprawa ławek,uzupełnianie siedzisk, oparć i dybli (deski sosnowe) -40 szt kpl. 2.Przedmiot zamówienia został szczegółowo określony w następujących załącznikach do projektów umów dotyczących poszczególnych rejonów: 2.1.załącznik nr 1 - Opis przedmiotu zamówienia, 2.2.załącznik nr 2 - Wykaz obiektów zieleni z charakterystyką ogólną - dla danego rejonu, 2.3.załącznik nr 3 - Harmonogram realizacji usług - dla danego rejonu, 2.4.załącznik nr 4 - Formularz kosztorysu ofertowego - dla danego rejonu, 2.5.załącznik nr 5 - Wytyczne wykonania i odbioru usług związanych z konserwacją i utrzymaniem terenów zieleni miejskiej - dla danego rejonu 3.Niniejsze postępowanie stanowi jedną z części zamówienia dotyczącego utrzymania zieleni w Gminie Knurów, z których każda część stanowi przedmiot odrębnego postępowania o łącznej wartości szacunkowej /wraz z przewidywanymi zamówieniami uzupełniającymi/ wynoszącej 724.319,80 zł, co stanowi 180.196,96 euro..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • 1.Zamawiający zastrzega sobie możliwość udzielenia zamówień uzupełniających na podsta­wie art. 67 ust. 1 pkt. 6 pzp realizatorowi zamówienia zgodnych z przedmiotem zamówie­nia i stanowiących nie więcej niż 20 % jego wartości. 2.Zamówienie, o którym mowa powyżej może zostać udzielone nie później niż w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.30.00.00 - Usługi ogrodnicze 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych 77.31.30.00 - Usługi utrzymania parków .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.04.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający wymaga wykazania w wykazie usług co najmniej 2 usług polegających na pielęgnacji zieleni (koszenie trawników, pielęgnacja żywopłotów, róż, krzewów, itp.), o wartości brutto minimum 50.000,00 zł każda, wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. W celu potwierdzenia spełnienia warunku wykonawca może wykazać się usługami wykonywanymi (w trakcie realizacji). W takim przypadku zrealizowana wartość usługi, na dzień składania ofert winna być nie mniejsza niż 50.000,00 zł brutto. Zamawiający oceni spełnienie powyższego warunku na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów, na zasadzie spełnia - nie spełnia. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami (wiedzą i doświadczeniem) niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów (wiedzy i doświadczenia) na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający wymaga wskazania w wykazie osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia 1 osoby na stanowisko kierownika prac tj. odpowiedzialnej za świadczenie usług, kontrolę jakości i kierowania pracami - posiadającej minimum średnie wykształcenie ogrodnicze, architektury krajobrazu lub rolnicze. Zamawiający oceni spełnienie powyższego warunku na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów, na zasadzie spełnia - nie spełnia. Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych osób zdolnych do wykonania zamówienia na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt III.4.3.1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawionym nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 2.Wykonawca polegający na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów przedstawia w oryginale pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmianę istotnych postanowień umowy zawartej w wyniku niniejszego postępowania w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w przypadkach wskazanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.knurow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Na wniosek wykonawcy w siedzibie zamawiającego - Wydział Zamówień Publicznych, pok. 218, w godz. 8:00 - 13:30 lub za zalicz. pocztowym po uiszczeniu opłaty w wys. 38,00 zł na konto zamawiającego.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.03.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Knurów, ul. dr. F. Ogana 5, 44-190 Knurów, Wydział Zamówień Publicznych, pok. 218, II piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z wykonawcami są: 1)Naczelnik Wydziału Zamówień Publicznych - Grażyna Szweda, tel. 32 339-23-08, 2) Podinspektor Wydziału Zamówień Publicznych - Agnieszka Szulc, tel/fax 32 339-22-92, fax 32 441-97-44, e-mail: zp@knurow.pl. Wykonawca może złożyć ofertę maksymalnie na 2 wybrane rejony..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.