eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kleszczówbudowa stacji elektroenergetycznej 15/04 kV STPZ-2 IZP-3410/1/07

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-01-15

POZYCJA 8649

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Kleszczów: budowa stacji elektroenergetycznej 15/04 kV STPZ-2 IZP-3410/1/07 Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Urząd Gminy Kleszczów, do kontaktów: Jacek Kierasiński, ul. Główna 47, 97-410 Kleszczów, woj. łódzkie, tel. (044) 731 31 10, fax (044 ) 731 31 30, e-mail: zampub@kleszczow.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.kleszczow.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa stacji elektroenergetycznej 15/04 kV STPZ-2 IZP-3410/1/07. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, zaprojektowanie i wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Strefa przemysłowa w Żłobnicy. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wybudowanie stacji elektroenergetycznej kontenerowej 15/0,4 kV STPZ-2 oraz linii elektroenergetycznych 15 kV zasilających stację wraz z ułożonym w tym samym rowie kablowym co linia, traktem światłowodowym. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: zgodnie z SIWZ 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.22.21 - Podstacje transformatorowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.22.21 - Podstacje transformatorowe Oryginalny kod CPV: 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: powyżej 60.000 EURO 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 112

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 20 000 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: W ubieganiu się o udzielenie zamówienia mogą uczestniczyć wykonawcy, którzy: I. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: 1.wykonali należycie w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zadania o podobnym zakresie i charakterze robót jak w niniejszym zamówieniu czyli wykonali: wybudowali co najmniej jedną kompletną kontenerową stację transformatorową SN/nn posiadającą system telemechaniki współpracujący z nadrzędnym systemem nadzoru oraz 0,5 km linii kablowej średniego napięcia i 0,5 km linii światłowodowej. 2.dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności pracownikami nadzoru posiadającymi doświadczenie i uprawnienia budowlane wymagane przepisami ustawy Prawo Budowlane: kierownik budowy posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej elektrycznej, wymagane doświadczenie zawodowe jako kierownik budowy minimum 5 lat, udokumentowane kierowanie jako kierownik budowy zadań polegających na budowie linii elektroenergetycznych średniego napięcia o łącznej długości minimum 2 km oraz minimum 2 stacji transformatorowych kontenerowych Sn/nn, kierownik budowy posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności telekomunikacyjnej, wymagane doświadczenie zawodowe jako kierownik budowy minimum 3 lata, udokumentowane kierowanie jako kierownik budowy zadań polegających na budowie rurociągów kablowych o łącznej długości 2 km. 3.posiadają lub mają zapewniony dostęp poprzez dzierżawę, umowę kupna lub inne, do sprzętu niezbędnego do wykonania zadania tj: koparkę o pojemności łyżki co najmniej 0,25 m3, samochód skrzyniowy do 5 t, samochód samowyładowczy pow. 5 t, samochód dostawczy do 2,5 t, osprzęt do zaciągania kabli w rowie kablowym (stojaki, rolki) 1 komplet na długość 250 m kabla, urządzenie do przewiertów. II. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.: 1.wykażą się przychodami z działalności operacyjnej w kwocie co najmniej 2 mln zł rocznie za ostatnie trzy lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, 2.wykażą zdolność do finansowania realizowanego przez siebie przedmiotu zamówienia poprzez wykazanie posiadanych środków finansowych lub zdolności kredytowej na kwotę co najmniej 500 tys. zł, 3.wykażą się posiadaniem polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem zamówienia przewidzianego do wykonania w ramach niniejszego zamówienia. III. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. IV. Spełniają wszystkie wymagania wynikające z oświadczeń, których listę przedstawiono w punkcie Wymagane oświadczenia; V. Udzielą pełnej gwarancji na wykonany obiekt na co najmniej 5 lat, udzielą rękojmii na 5 lat oraz zadeklarują usunięcie awarii w okresie gwarancyjnym w czasie nie dłuższym niż 120 godzin; VI. Wykonają własnymi siłami co najmniej 70% całego zakresu robót; pozostały zakres może zostać wykonany przez podwykonawców; należy określić zakres finansowy i rzeczowy robót wykonywany przez podwykonawców, którzy powinni posiadać doświadczenie w realizacji wymienionych robót, posiadać odpowiedni sprzęt, wiedzę i pracowników; podwykonawca powinien być wpisany do ewidencji działalności gospodarczej, wykonawcy winni podać nazwę firmy podwykonawczej; VII. Wbudują materiały najwyższej jakości, o parametrach co najmniej wymaganych SIWZ. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunków wg. metody spełnia - nie spełnia na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń, dokumentów i wykazów. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: zgodnie z pkt 8 i 9 SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kleszczow.pl. Opłata: 30 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: za zaliczeniem pocztowym lub w kasie Urzędu. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.02.2007 godzina 14:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 14.02.2007, godzina 14:15, sala konferencyjna UG (nr 16).

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 11.01.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.