eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzów Wielkopolskidostawa oleju opałowego lekkiego do kotłowni zlokalizowanej na terenie Domu Pomocy Społecznej Nr 1 im. Marie Juchacz w Gorzowie Wlkp., ul. Podmiejska - Boczna 10 w ilości nie więcej niż 45.000,00 litrów.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-03-16

Gorzów Wielkopolski: dostawa oleju opałowego lekkiego do kotłowni zlokalizowanej na terenie Domu Pomocy Społecznej Nr 1 im. Marie Juchacz w Gorzowie Wlkp., ul. Podmiejska - Boczna 10 w ilości nie więcej niż 45.000,00 litrów.
Numer ogłoszenia: 86427 - 2011; data zamieszczenia: 16.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej Nr 1 im. Marie Juchacz , ul. Podmiejska Boczna 10, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 095 7323522, faks 095 7324122.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dps.gorzow.pl/bip

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa samorządu terytorialnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa oleju opałowego lekkiego do kotłowni zlokalizowanej na terenie Domu Pomocy Społecznej Nr 1 im. Marie Juchacz w Gorzowie Wlkp., ul. Podmiejska - Boczna 10 w ilości nie więcej niż 45.000,00 litrów..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju opałowego lekkiego do kotłowni zlokalizowanej na terenie Domu Pomocy Społecznej Nr 1 im. Marie Juchacz w Gorzowie Wlkp., ul. Podmiejska - Boczna 10 w ilości nie więcej niż 45.000,00 litrów. Kod CPV 09.13.51.00 - Olej opałowy Olej opałowy będący przedmiotem dostawy musi spełniać następujące wymagania: Lp. Parametr Wartość Jednostka 1. Wartość opałowa nie niższa niż 42,6 MJ/kg 2. Gęstość w temp. 15 stopni C nie wyższa niż 860 kg/m3 3. Temperatura zapłonu nie niższa niż 56 stopni C 4. Temperatura płynięcia nie wyższa niż -20 stopni C 5. Lepkość kinematyczna w temp. 20 stopni C nie większą niż 6 mm2/s 6. Skład frakcyjny do 250 stopni C destyluje nie więcej niż 65 % (V/V) 7. Skład frakcyjny do 350 stopni C destyluje nie mniej niż 85 % (V/V) 8. Zawartość wody nie większa niż 200 mg/kg 9. Zawartość siarki nie więcej niż 0,10 % (m/m) 10. Zawartość stałych ciał obcych nie większa niż 24 mg/kg 11. Pozostałość po koksowaniu w 10% pozostałości destylacyjnej nie większa niż 0,3 % (m/m) 12. Pozostałość po spopieleniu nie większa niż 0,01 % (m/m) Dostawy oleju będą odbywały się transportem kołowym (auto-cysterną) zaopatrzoną w pompę rozładunkową z legalizowanym urządzeniem pomiarowym oraz wężem rozładunkowym i złączkami dostosowanymi do otworów wlewowych zbiorników paliwa Zamawiającego. Sprzęt posiadał będzie aktualne badania techniczne odpowiadające wymogom przy transporcie płynnych paliw. Cysterna przywożąca olej powinna być wyposażona w pompę. Rozliczenie oleju będzie odbywało się w litrach...

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju opałowego lekkiego do kotłowni zlokalizowanej na terenie Domu Pomocy Społecznej Nr 1 im. Marie Juchacz w Gorzowie Wlkp., ul. Podmiejska - Boczna 10 w ilości nie więcej niż 45.000,00 litrów. Kod CPV 09.13.51.00-5 Olej opałowy będący przedmiotem dostawy musi spełniać następujące wymagania: Lp. Parametr Wartość Jednostka 1. Wartość opałowa nie niższa niż 42,6 MJ/kg 2. Gęstość w temp. 15 stopni C nie wyższa niż 860 kg/m3 3. Temperatura zapłonu nie niższa niż 56 stopni C 4. Temperatura płynięcia nie wyższa niż -20 stopni C 5. Lepkość kinematyczna w temp. 20 stopni C nie większą niż 6 mm2/s 6. Skład frakcyjny do 250 stopni C destyluje nie więcej niż 65 % (V/V) 7. Skład frakcyjny do 350 stopni C destyluje nie mniej niż 85 % (V/V) 8. Zawartość wody nie większa niż 200 mg/kg 9. Zawartość siarki nie więcej niż 0,10 % (m/m) 10. Zawartość stałych ciał obcych nie większa niż 24 mg/kg 11. Pozostałość po koksowaniu w 10% pozostałości destylacyjnej nie większa niż 0,3 % (m/m) 12. Pozostałość po spopieleniu nie większa niż 0,01 % (m/m) Dostawy oleju będą odbywały się transportem kołowym (auto-cysterną) zaopatrzoną w pompę rozładunkową z legalizowanym urządzeniem pomiarowym oraz wężem rozładunkowym i złączkami dostosowanymi do otworów wlewowych zbiorników paliwa Zamawiającego. Sprzęt posiadał będzie aktualne badania techniczne odpowiadające wymogom przy transporcie płynnych paliw. Cysterna przywożąca olej powinna być wyposażona w pompę. Rozliczenie oleju będzie odbywało się w litrach..

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.51.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: tak.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający wymagania określone w art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 ustawy. 2. Zamawiający oceni spełnienie warunku udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. Wykonawca musi wykazać spełnianie każdego z warunków. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania. 3. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w formule spełnia - nie spełnia, w oparciu o dokumenty załączone do oferty, a których wykaz zawiera punkt VI niniejszej specyfikacji. 4. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np.: konsorcjum, spółka cywilna), ustanawiając pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (do oferty należy załączyć odpowiednie pełnomocnictwo). W takim przypadku warunki udziału w postępowaniu, dotyczące Wykonawcy, odnoszą się odpowiednio do Wykonawców, którzy ubiegają się wspólnie o zamówienie publiczne. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik pozostałych. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkie podmioty występujące wspólnie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie odrzuceniem oferty.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający wymagania określone w art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 ustawy. 2. Zamawiający oceni spełnienie warunku udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. Wykonawca musi wykazać spełnianie każdego z warunków. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania. 3. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w formule spełnia - nie spełnia, w oparciu o dokumenty załączone do oferty, a których wykaz zawiera punkt VI niniejszej specyfikacji. 4. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np.: konsorcjum, spółka cywilna), ustanawiając pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (do oferty należy załączyć odpowiednie pełnomocnictwo). W takim przypadku warunki udziału w postępowaniu, dotyczące Wykonawcy, odnoszą się odpowiednio do Wykonawców, którzy ubiegają się wspólnie o zamówienie publiczne. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik pozostałych. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkie podmioty występujące wspólnie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie odrzuceniem oferty.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający wymagania określone w art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 ustawy. 2. Zamawiający oceni spełnienie warunku udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. Wykonawca musi wykazać spełnianie każdego z warunków. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania. 3. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w formule spełnia - nie spełnia, w oparciu o dokumenty załączone do oferty, a których wykaz zawiera punkt VI niniejszej specyfikacji. 4. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np.: konsorcjum, spółka cywilna), ustanawiając pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (do oferty należy załączyć odpowiednie pełnomocnictwo). W takim przypadku warunki udziału w postępowaniu, dotyczące Wykonawcy, odnoszą się odpowiednio do Wykonawców, którzy ubiegają się wspólnie o zamówienie publiczne. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik pozostałych. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkie podmioty występujące wspólnie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie odrzuceniem oferty.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający wymagania określone w art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 ustawy. 2. Zamawiający oceni spełnienie warunku udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. Wykonawca musi wykazać spełnianie każdego z warunków. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania. 3. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w formule spełnia - nie spełnia, w oparciu o dokumenty załączone do oferty, a których wykaz zawiera punkt VI niniejszej specyfikacji. 4. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np.: konsorcjum, spółka cywilna), ustanawiając pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (do oferty należy załączyć odpowiednie pełnomocnictwo). W takim przypadku warunki udziału w postępowaniu, dotyczące Wykonawcy, odnoszą się odpowiednio do Wykonawców, którzy ubiegają się wspólnie o zamówienie publiczne. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik pozostałych. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkie podmioty występujące wspólnie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie odrzuceniem oferty.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający wymagania określone w art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 ustawy. 2. Zamawiający oceni spełnienie warunku udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. Wykonawca musi wykazać spełnianie każdego z warunków. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania. 3. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w formule spełnia - nie spełnia, w oparciu o dokumenty załączone do oferty, a których wykaz zawiera punkt VI niniejszej specyfikacji. 4. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np.: konsorcjum, spółka cywilna), ustanawiając pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (do oferty należy załączyć odpowiednie pełnomocnictwo). W takim przypadku warunki udziału w postępowaniu, dotyczące Wykonawcy, odnoszą się odpowiednio do Wykonawców, którzy ubiegają się wspólnie o zamówienie publiczne. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik pozostałych. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkie podmioty występujące wspólnie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie odrzuceniem oferty.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1. Dokument potwierdzający tytuł prawny Wykonawcy do autocysterny olejowej w oparciu, o którą będzie on realizował dostawy oleju opałowego. 2. Świadectwo Urzędu Miar i Wag potwierdzające legalizację liczników odczytu ilości dostarczonego oleju, w które wyposażone są autocysterny uczestniczące w realizacji dostaw oleju opałowego.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wraz z ofertą Wykonawca winien złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 3 do SIWZ oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, każdy z Wykonawców, musi załączyć do oferty dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt VI ppkt. 1 lit a), składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa wyżej, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis dotyczący terminów wystawienia dokumentów stosuje się odpowiednio. 4. Wraz z ofertą Wykonawca winien złożyć również oświadczenie wykonawcy o spełnieniu przez oferowaną dostawę wymagań określonych przez Zamawiającego - załącznik nr 5 do SIWZ. 5. Do oferty należy dołączyć zaparafowany wzór umowy - stanowiący załącznik nr 2 SIWZ. 6. Do oferty należy dołączyć wypełniony formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 SIWZ. 7. Do oferty należy dołączyć wypełnione oświadczenie stanowiące załącznik nr 4 do SIWZ. 8. Dokument potwierdzający tytuł prawny Wykonawcy do autocysterny olejowej w oparciu, o którą będzie on realizował dostawy oleju opałowego. 9. Świadectwo Urzędu Miar i Wag potwierdzające legalizację liczników odczytu ilości dostarczonego oleju, w które wyposażone są autocysterny uczestniczące w realizacji dostaw oleju opałowego. 10. Dokumenty należy składać w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 11. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 12. Wszelkie pełnomocnictwa winny być załączone do oferty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dps.gorzow.pl/bip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 66-400 Gorzów Wlkp., ul. Podmiejska - Boczna 10..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.03.2011 godzina 09:30, miejsce: Dom Pomocy Społecznej Nr 1 im. Marie Juchacz w Gorzowie Wlkp. ul. Podmiejska - Boczna 10 66 - 400 Gorzów Wlkp. pok. nr 2.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.