eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Dostawa sprzętu i akcesoriów audio-wideo - BZP/009/06003/13

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-05-23

Katowice: Dostawa sprzętu i akcesoriów audio-wideo - BZP/009/06003/13
Numer ogłoszenia: 86335 - 2013; data zamieszczenia: 23.05.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 147450 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach, ul. 1 Maja 50, 40-287 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 2577000 w. 7108, 2577108, faks 32 257 74 99,2577108.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu i akcesoriów audio-wideo - BZP/009/06003/13.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i akcesoriów audio-wideo. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Formularzu nr 4 SIWZ stanowiącym kalkulację ceny ofertowej oraz w Formularzu nr 4A SIWZ zawierającym szczegółowe parametry techniczne i inne wymagane właściwości dla zamawianych urządzeń, jak również w Formularzu nr 5 stanowiącym istotne postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy. 3.Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia podane są znaki towarowe odnoszące się do określonego rodzaju urządzenia lub inne nazwy własne, oznacza to, że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń. W takim przypadku Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3 ustawy Pzp dopuszcza możliwość zastosowania rozwiązań równoważnych. Poprzez rozwiązania równoważne Zamawiający rozumie takie, które co najmniej spełniają wymogi określone w SIWZ, w tym w szczególności charakteryzują się parametrami technicznymi, jakościowymi i użytkowymi nie gorszymi niż określone w Formularzu nr 4A SIWZ. 4.Wykonawcy zobowiązani są jest do dostarczenia sprzętu i akcesoriów fabrycznie nowych. Przez sprzęt nowy Zamawiający rozumie sprzęt wyprodukowany nie wcześniej niż 365 dni przed realizacją dostawy i nie używany w innych projektach. 5.Wykonawcy zobowiązani są do dostarczenia sprzętu i akcesoriów które będą zakupione w autoryzowanej sieci sprzedaży - oficjalnym kanale sprzedaży na rynek europejski i podlegać będą pełnej obsłudze gwarancyjnej i pogwarancyjnej producenta na terenie Polski - będą posiadać stosowny pakiet usług gwarancyjnych kierowanych przez producenta do użytkowników z obszaru Rzeczpospolitej Polskiej. W przypadku sprzętu wymagane jest posiadanie deklaracji zgodności CE. 6.Wykonawcy zobowiązani są w momencie dostawy do dostarczenia do każdego dostarczanego urządzenia/sprzętu Certyfikatu Pochodzenia lub innego dokumentu wystawionego przez producenta/dystrybutora (zawierającego m.in. dane identyfikacyjne produktu pozwalające na jego identyfikację np. kod produktu, numer seryjny itp.) potwierdzający, że dany dostarczony produkt jest fabrycznie nowy, jest oznakowany symbolem CE, pochodzi z autoryzowanej sieci sprzedaży - oficjalnego kanału sprzedaży na rynek europejski i podlega pełnej obsłudze gwarancyjnej i pogwarancyjnej producenta na terenie Polski. 7.Wykonawcy zobowiązani są do instalacji urządzenia/sprzętu, skonfigurowania go i wykonania na nim określonych czynności po dostarczeniu na miejscu u Zamawiającego o ile jest to wymagane w SIWZ, w szczególności jeżeli czynności te wymagane są w celu podpisania protokołu odbioru urządzenia. 8.Wykonawcy zobowiązani są w momencie dostawy do dostarczenia wraz z urządzeniem/sprzętem licencji dla wymaganego oprogramowania, a także niezbędnych do instalacji oprogramowania i jego legalnego użytkowania: kluczy sprzętowych, numerów seryjnych, kodów aktywacyjnych i innych danych. 9.Wykonawcy zobowiązani są do dostarczenia sprzętu i akcesoriów posiadających określoną w SIWZ co do długości i rodzaju gwarancję producenta. W przypadku, gdy sposób obsługi naprawy gwarancyjnej nie jest bezpośrednio określony w SIWZ, Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia na życzenie Zamawiającego sprzętu zastępczego o nie gorszych parametrach na czas naprawy gwarancyjnej powyżej: 14 dni kalendarzowych licząc od daty pisemnego zgłoszenia awarii lub wadliwego działania sprzętu. 10.Wykonawcy zobowiązani są do bezpłatnych usług serwisowych na sprzedane urządzenia/sprzęt w okresie gwarancji. Oznacza to, że o ile Wykonawca podejmuje czynności serwisowe celem: usunięcia awarii i/lub wad, przeprowadzeniem we własnym zakresie diagnozy uszkodzeń/wad lub realizacji wymaganych zabiegów określonych przez producenta w okresie trwania gwarancji (o ile takie zostały przez producenta jednoznacznie zdefiniowane dla danego sprzętu w ramach gwarancji, np. konieczność przeprowadzenia obowiązkowego przeglądu i/lub konserwacji sprzętu przez serwis producenta w trakcie trwania gwarancji), to wykonuje je bezpłatnie - Zamawiający nie ponosi z tego tytułu dodatkowych kosztów. Zamawiający ponosi jedynie koszty realizowanych bezpośrednio przez niego stosownych przeglądów, konserwacji i czyszczenia sprzętu w zakresie wynikającym z standardowej obsługi sprzętu, a także koszty zakupów materiałów eksploatacyjnych. 11.Wykonawcy zobowiązani są do poniesienia wszelkich kosztów związanych z naprawą gwarancyjną w tym koszty transportu. Odbiór sprzętu do naprawy gwarancyjnej i zwrot sprzętu z naprawy gwarancyjnej nastąpi w siedzibie Zamawiającego. Za czas rozpoczęcia naprawy gwarancyjnej rozumie się dzień, w którym Zamawiający pisemnie zawiadomił Wykonawca o awarii lub wadzie uniemożliwiającej korzystanie ze sprzętu. W przypadku zawiadomienia w formie faksu (forma zasadnicza) za dzień pisemnego zgłoszenia należy uważać pierwszy dzień roboczy następujący po dniu, w którym wysłano faks. Okres gwarancji przedłuża się odpowiednio o czas naprawy gwarancyjnej. 12.Wykonawcy zobowiązani są do przyjęcia czasu reakcji serwisu określonego w SIWZ - rozumianego jako odbiór sprzętu do naprawy lub dostarczenie sprzętu zamiennego w ramach gwarancji licząc od daty pisemnego zgłoszenia awarii lub wadliwego działania sprzętu. W przypadku, gdy czas jest nie jest określony bezpośrednio dla danej pozycji w SIWZ, czas reakcji serwisu wynosi maksymalnie 2 dni robocze. 13.Wykonawcy zobowiązani są do wymiany sprzętu i akcesoriów posiadających wady materiałowe. 14.Wykonawcy są zobowiązani na każde żądanie Zamawiającego do przedstawienia certyfikatów, dokumentów i/lub materiałów informacyjnych przygotowanych przez producenta oferowanego sprzętu potwierdzających spełnienie minimalnych wymagań oraz warunków gwarancji określonych przez Zamawiającego. Nie przedstawienie na żądanie Zamawiającego w/w dokumentów, może spowodować, że Zamawiający nie będzie w stanie stwierdzić, czy oferowany sprzęt spełnia wymagania określone przez Zamawiającego.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.00.00.00 - Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny 32.32.00.00 - Sprzęt telewizyjny i audiowizualny 32.32.30.00 - Monitory wideo 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 32.32.34.00 - Sprzęt wideo do odtwarzania 32.32.46.00 - Telewizory cyfrowe 38.65.21.00 - Projektory 30.19.52.00 - Tablice do elektronicznego kopiowania lub akcesoria .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.05.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SMT S.C. Adam Tkacz, Tomasz Bubel, Ul. Gen. Jankego 125a/12, 40-616 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 203540,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 222703,80

  • Oferta z najniższą ceną: 222703,80 / Oferta z najwyższą ceną: 329148,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.