Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-25
Chełm: Wykonanie gadżetów reklamowych.
Numer ogłoszenia: 86325 - 2008; data zamieszczenia: 25.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Chełm, ul. Lubelska 63 i 65, 22-100 Chełm, woj. lubelskie, tel. 082 5652223, 5652073, fax 082 5652254.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.chelm.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie gadżetów reklamowych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie gadżetów reklamowych Zakres zamówienia obejmuje: 1.Długopis wykonany z transparentnego , matowego plastiku, niebieski wkład, gumka antypoślizgową, z nadrukiem w jednym kolorze - 1000 sztuk. 2.Komplet długopis i cienkopis w etui na suwak z kontrastującym przeszyciem, z nadrukiem w jednym kolorze na etui -25 sztuk. 3.Drewniany długopis z główką zwierzątka z nadrukiem w jednym kolorze -100 sztuk 4.Drewniany ołówek, kolor naturalnego drewna z nadrukiem w jednym kolorze - 500 sztuk 5.Torba papierowa w kolorze białym ze skręcanym papierowym uchwytem w kolorze białym, nadruk w jednym kolorze na jednej stronie - 2000 sztuk 6.Brelok maskotka-miś w kolorze białym, plusz, bawełna, 9cm, z nadrukiem w jednym kolorze -150 sztuk 7.Maskotka, miś w kolorze białym , plusz, bawełna, z nadrukiem w jednym kolorze - 150 sztuk 8..Zestaw wizytownik z brelokiem, aluminium , plastik, z nadrukami w jednym kolorze - 10 sztuk 9.Świecznik, drewno, z nadrukiem w jednym kolorze - 20 sztuk 10.Długopis w skórkowej osłonce w aluminiowo-skórzanym futerale , z nadrukiem w jednym kolorze -25 sztuk 11.Długopis z pendrivem w kolorze srebrno/czarnym, pamięć: 512 MB, z nadrukiem w jednym kolorze - 25 sztuk 12.Długopis ze wskaźnikiem laserowym i lampką LED w drewnianym pudełku, z nadrukiem w jednym kolorze -10 sztuk 13.Długopis w etui, wykończony imitacją skóry krokodyla, niebieski, metalowy wkład, z nadrukiem w jednym kolorze - 10 sztuk 14.Etui na wizytówki wykonane z błyszczącego metalu wyposażone w notes i długopis, z nadrukiem w jednym kolorze -50 sztuk 15.Klip do notatek z plastiku w kolorze srebrnym, z metalową klamrą, nadruk w jednym kolorze na jednym boku sześcianu -100 sztuk 16.Zegar obrotowy z aluminium umieszczony na drewnianej podstawie z pojemnikiem na artykuły piśmienne, z nadrukiem w jednym kolorze - 25 sztuk 17.Zegar kwiat w kolorze zielonym, z przyssawką, z baterią, z nadrukiem w jednym kolorze - 100 sztuk 18.Zegar biurkowy, obracany, w drewnianym pudełku, z baterią, nadruk w jednym kolorze - 25 sztuk 19.Zegar ścienny, kwadratowy, z nadrukiem w jednym kolorze - 25 sztuk 20.Zegar podróżny w skóropodobnym pudełku , z baterią, z nadrukiem w jednym kolorze - 25 sztuk 21.Brelok światełko odblaskowe, plastik - miś z jednokolorowym nadrukiem - 250 sztuk 22.Kubek ze zdjęciem, biały, powierzchnia nadruku - 200 sztuk 23.Balon o średnicy 27cm (11 cali) w kolorze zielonym, nadruk w jednym kolorze - 5000 sztuk 24.Parasol automatyczny, drewniana rączka, kolor zielony, z nadrukiem w jednym kolorze - 20 sztuk 25.Parasol składany na 3 , w pokrowcu, kolor zielony, z nadrukiem w jednym kolorze - 20 sztuk
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.41.00.00 - Usługi reklamowe Kod CPV wg słownika 2008: 79.34.10.00 - Usługi reklamowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 02.06.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia przez Wykonawcę ww. warunków będzie dokonana na podstawie treści wymaganych oświadczeń i dokumentów, o których mowa w pkt VI SIWZ, wg formuły spełnia/nie spełnia wymagany warunek.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków określonych w pkt V SIWZ Wykonawca zobowiązany jest złożyć nw. oświadczenia i dokumenty: 1.1 Oświadczenie, że Wykonawca: a) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Powyższe oświadczenie winno być ujęte w załączniku Nr 3, stanowiącym integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Wykonawca winien złożyć: 2.1 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Postanowienia § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605) stosuje się odpowiednio.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 100
- 2. x - 0
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://chelm.bip-gov.info.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Chełm, ul. Lubelska 65, 22-100 Chełm, Wydział Rozwoju, Promocji i Współpracy z zagranicą, pok. 23a.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.05.2008 godzina 09:30, miejsce: Kancelaria Urzędu Miasta Chełm, parter; ul. Lubelska 65, 22-100 Chełm lub za pomocą poczty..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z CHEŁMA
- Usługi szkoleniowe obejmujące przeprowadzenie kursów dietetycznych w ramach realizacji projektu pn. "Doskonalenie kompetencji kadry dydaktycznej PANS w Chełmie" - II edycja
- "Dostawa materiałów i urządzeń przeznaczonych do oznakowania pionowego dróg"
- Sukcesywna dostawa elementów tnąco-mocujących do rozdrabniarki wolnoobrotowej Universo 2800
- "Przebudowa i doposażenie istniejących placów zabaw w ramach resortowego programu Aktywne place zabaw 2025".
- Dostawa fabrycznie nowego zespołu pojazdów, składającego się z ciągnika siodłowego i naczepy przystosowanego i przeznaczonego do przeprowadzania egz. państ. na kat. C+E prawa jazdy, dla WORD w Chełmie
- "Ogrodzenie Szkoły Podstawowej nr 7 w Chełmie" - inwestycja realizowana w ramach Budżetu Obywatelskiego
więcej: przetargi w Chełmie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa wydruku oraz oklejenia drzwi i okien folią reklamową o powierzchni około 15m2.
- Produkcja i emisja reklamy w Internecie oraz spotu radiowego dotyczących Krajowego Funduszu Szkoleniowego
- Kampania outdoorowa dla inicjatywy SOWA - Strefy Odkrywania, Wyobraźni i Aktywności z podziałem na cztery części.
więcej: Usługi reklamowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.