Ogłoszenie z dnia 2008-04-25
Turek: Roboty budowlane - remont balkonów
Numer ogłoszenia: 86316 - 2008; data zamieszczenia: 25.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Spółka z o.o., ul. Polna 4, 62-700 Turek, woj. wielkopolskie, tel. 063 2800300, 2800345, fax 063 2784151.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkim-turek.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Prawa Handlowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane - remont balkonów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty renowacyjne i remontowe - remont balkonów w budynkach mieszkalnych. Szczegółowy przedmiot zamówienia został określony w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót renowacyjnych i remontowych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.10.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamowienia publicznego Zamawiający nie żąda wniesienia wadium przetargowego..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Oferta powinna zawierać: 1) Wypełniony formularz oferty, stanowiący Załącznik nr 1 do Specyfikacji. 2) Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art.22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do Specyfikacji. 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 4) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). 5) Wskazanie osoby, która pełnić będzie funkcję kierownika budowy, wraz z zaświadczeniem o przynależności tej osoby do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa oraz właściwe uprawnienia budowlane. 6) Podpisany wzór umowy Załącznik nr 3. 7) Kosztorys ofertowy z cenami jednostkowymi. Ocena spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana w oparciu o złożone przez Wykonawców dokumenty i oświadczenia oraz zawarte w nich informacje, według zasady spełnia/nie spełnia warunków.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać: 1) Wypełniony formularz oferty, stanowiący Załącznik nr 1 do Specyfikacji. 2) Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art.22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do Specyfikacji. 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 4) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). 5) Wskazanie osoby, która pełnić będzie funkcję kierownika budowy, wraz z zaświadczeniem o przynależności tej osoby do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa oraz właściwe uprawnienia budowlane. 6) Podpisany wzór umowy Załącznik nr 3. 7) Kosztorys ofertowy z cenami jednostkowymi.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pgkim-turek.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o., ul. Polna 4, 62 - 700 Turek.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.05.2008 godzina 12:00, miejsce: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o., ul. Polna 4, 62 - 700 Turek, pokój nr 21 (sekretariat, I piętro).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z TURKU
- ,,Budowa drogi ul. Torowa wraz z infrastrukturą - opracowanie dokumentacji projektowej"
- Dostawa rękawic medycznych dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Turku
- ADAPTACJA POMIESZCZENIA NA POTRZEBY SALKI TERAPEUTYCZNEJ W PS NR 4 W RAMACH PROJEKTU "PODNIESIENIE JAKOŚCI EDUKACJI W PRZEDSZKOLACH SAMORZĄDOWYCH NA TERENIE GMINY MIEJSKIEJ TUREK"
- REMONT POMIESZCZEŃ W PRZEDSZKOLU SAMORZĄDOWYM NR 6 W RAMACH PROJEKTU "PODNIESIENIE JAKOŚCI EDUKACJI W PRZEDSZKOLACH SAMORZĄDOWYCH NA TERENIE GMINY MIEJSKIEJ TUREK"
- "Usługi wsparcia w procesie usamodzielniania wychowanków pieczy zastępczej na terenie powiatu tureckiego - psycholog"
- REMONT POMIESZCZEŃ W PRZEDSZKOLU SAMORZĄDOWYM NR 8 W RAMACH PROJEKTU "PODNIESIENIE JAKOŚCI EDUKACJI W PRZEDSZKOLACH SAMORZĄDOWYCH NA TERENIE GMINY MIEJSKIEJ TUREK"
więcej: przetargi w Turku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont mieszkalnych lokali komunalnych - pustostanów będących w zasobie ZGN w Dzielnicy Żoliborz m.st. W-wy: Cz. 1 - ul. Mickiewicza 27/163, Cz. 2 ul. Powązkowska 70/9, Cz.3 ul. Śmiała 24/1
- Remont sanitariatów w budynku ZSCKR im. Władysława Grabskiego w Sędziejowicach
- Remont w lokalach administrowanych przez Zarząd Gospodarki Mieszkaniowej w Otwocku.
- Wymiana okładzin schodów zewnętrznych w budynku siedziby Agencji Mienia Wojskowego Oddział Regionalny w Gdyni przy ul. Curie-Skłodowskiej 19
- Remont, przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku Plac Pałacowy nr 2 wchodzącego w skład Zespołu Pałacowego w Goszczu - Etap II
- Termomodernizacja budynku gminnego oraz zagospodarowanie działki nr 130/2 w Zawoni
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.