Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-04-16
Kraków: Dostawa antyseptyków, dezynfekcji narzędzi i endoskopów
Numer ogłoszenia: 86283 - 2010; data zamieszczenia: 16.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Krakowski Szpital Specjalistyczny im. Jana Pawła II , ul. Prądnicka 80, 31-202 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6142551, faks 012 6142551.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitaljp2.krakow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa antyseptyków, dezynfekcji narzędzi i endoskopów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa antyseptyków, dezynfekcji narzędzi i endoskopów. Szczegółowy zakres zamówienia określa załącznik nr 3 do SIWZ. Zamówienie powyżej 420 000,00 netto pln, a poniżej 480 000,00 netto pln.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 17.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Ponadto Zamawiający wymaga: Dla Pakietu 1 poz 1, Pakietu 3 poz 3,4, Pakietu 4 poz 1, pakietu 5 poz 1, Pakietu 6 poz 1, 2, 3 - Świadectwo Rejestracji Ministra Zdrowia - kopia dokumentów w myśl przepisów Ustawy Prawo farmaceutyczne z dnia 6 września 2001 z późn zmianami (Dz. U. 2001 Nr 126 poz.1381), Dla Pakietu 2 - Pozwolenia Ministra Zdrowia na obrót preparatem biobójczym - kopia dokumentów w myśl przepisów Ustawy o produktach biobójczych z dnia 13 września 2002 z póżniejszymi zmianami (Dz.U. 2002 Nr 175 poz. 1433), Dla Pakietu: 3 poz 1, 2 , pakietu 5 poz 2 - Zgłoszenia do systemu informowania o kosmetykach Instytutu Medycyny Pracy w Łodzi - kopia dokumentów w myśl przepisów Ustawy o kosmetykach z dnia 30 marca 2001 z późn zmianami (Dz.U. 2001 nr 42 poz. 473), Dla pakietu 7 poz.1 i 2 - Deklaracja Zgodności w języku polskim lub wpis wyrobu medycznego do Rejestru Wytwórców Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych, Deklaracja Zgodności w języku polskim lub wpis wyrobu medycznego do Rejestru Wytwórców, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych (wyrób medyczny klasy I, II A) - dotyczy pakietu 8 -16, Karta Charakterystyki Substancji Niebezpiecznej - dotyczy pakietu nr 8 - 16, Dokumenty potwierdzające, że paski badają poziom aldehydu jako substancji aktywnej - dotyczy pakietu nr 12 poz 4 i 5, Pozwolenie Ministra Zdrowia na obrót preparatem biobójczym (produkt biobójczy) - dotyczy pakietu nr 16,
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. Zmiany umowy są dopuszczalne bez ograniczeń w zakresie dozwolonym przez art. 144 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Zmiana umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy jest możliwa, w szczególności gdy: a) wymagać tego będzie prawidłowa realizacja przez Zamawiającego zadań polegających na udzieleniu świadczeń zdrowotnych, lub b) w wyniku zmiany umowy możliwym będzie podniesienie poziomu lub jakości usług lub dostarczanego towaru , lub c) zmiana umowy będzie korzystna dla Zamawiającego, lub, d) potrzeba zmiany treści umowy wynika ze zmiany przepisów prawa, lub, e) potrzeba zmiany treści umowy wynika ze zmian organizacyjnych Zamawiającego, lub innych przyczyn leżących po jego stronie, f) podczas realizacji umowy wystąpią nieprzewidziane zdarzenia lub okoliczności, które uniemożliwiają zrealizowanie przedmiotu zamówienia w sposób, w zakresie i w terminie przewidzianym w ofercie.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitaljp2.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie zamawiającego ul. Prądnicka 80 , w budynku Apteki w Dziale Zamówień Publicznych (pok. nr 7).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.04.2010 godzina 10:00, miejsce: Ofertę opatrzoną pieczęcią Wykonawcy należy składać w siedzibie Zamawiającego przy ulicy Prądnickiej 80 w Krakowie, w budynku administracyjnym I (kancelaria dziennika podawczego - pokój nr 23).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1. Odkażanie ran.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparat do odkażania ran - ilość 1450 litrów.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 2. Mycie chorych z MRSA.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparat do antyseptycznego mycia ciała w przypadkach MRSA - ilość 15 litrów.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet 3. Mycie i dezynfekcja rąk.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparaty do mycie i dezynfekcji rąk. Pakiet zawiera 4 pozycje. Razem ilość: 8640 litrów.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet 4. Dezynfekcja loży rozrusznika.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparat antyseptyczny do odkażania ran trudno gojących się, odkażania rany operacyjnej w przypadku podejrzenia zakażenia miejsca operowanego - 15 litrów.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet 5. Dezynfekcja błon śluzowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparat przeznaczony do odkażania błon śluzowych w obrębie cewki moczowej (80 litrów), jamy ustnej (360 litrów).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet 6. Dezynfekcja skóry przed zabiegami inwazyjnymi.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparaty do dezynfekcji skóry przed zabiegami operacyjnymi, inwazyjnymi. Pakiet zawiera 3 pozycje. Razem ilość 1865 litrów.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet 7. Dekontaminacja ran.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparaty służący do czyszczenia, nawilżania i utrzymywania rany w stanie wilgotnym: - w postaci płynu (ilość 9,8 litra) - w postaci żelu (ilość 1,8 litra).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet 8. Maszynowa dezynfekcja narzędzi, wyrobów medycznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Maszynowa dezynfekcja narzędzi, wyrobów medycznych. Pakiet zawiera 9 pozycji. Wartość zamówienia powyżej 50000,00 zł. netto, a poniżej 55000,00 zł. netto.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet 9. Preparaty do konserwacji narzędzi.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Gotowy roztwór do mycia powierzchni a 500 ml - 24 sztuki.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet 10. Maszynowe mycie i dezynfekcja sprzętu endoskopowego do myjni typu MINI ETD2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparat do maszynowego mycia i dezynfekcji sprzętu endoskopowego do myjni typu MINI ETD2 - ilość 134,4 litry.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet 11. Maszynowe mycie i dezynfekcja sprzętu endoskopowego do myjni typu INNOVA i ETD3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparaty do maszynowego mycia i dezynfekcji sprzętu endoskopowego do myjni typu INNOVA i ETD3 - 1320 litrów. Pakiet zawiera 2 pozycje.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet 12. Mycie i dezynfekcja głowic przez-przełykowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mycie i dezynfekcja głowic przez-przełykowych (preparaty, paski testowe). Zamówienie powyżej 37000,00 netto pln, a poniżej 45000,00 netto pln. Pakiet zawiera 5 pozycji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Pakiet 13. Dezynfekcja manualna narzędzi dla oddziałów dziecięcych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparat do dezynfekcji manualnej narzędzi dla oddziałów dziecięcych - ilość 10 000 litrów roz. roboczego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Pakiet 14. Dezynfekcja manualna narzędzi.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparat do dezynfekcji manualnej narzędzi - ilość 30 000 litrów roz. roboczego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Pakiet 15. Mycie i dezynfekcja wyrobów medycznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparaty do mycia i dezynfekcji wyrobów medycznych. Zamówienie powyżej 2000,00 netto pln, a poniżej 2400,00 netto pln. Pakiet zawiera 5 pozycji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Pakiet 16. Dezynfekcja głowic USG.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Chusteczki do dezynfekcji głowic USG nasączone - ilość 3600 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Pakiet 17. Dezynfekcja sprzętu kuchennego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Płynny środek myjący i dezynfekujący do stosowania w zakładach przemysłu spożywczego, kuchni, do przedmiotów i powierzchni mających kontakt z żywnością - ilość 200 litrów.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- 418.2025 Przygotowanie i przeprowadzenie specjalistycznych szkoleń z zakresu pozyskanie, przetwarzanie i modelowanie 3d chmur punktów pochodzących z naziemnego oraz lotniczego skanowania laserowego
- DOSTARCZANIE JEDNORAZOWYCH MATERIAŁÓW MEDYCZNYCH WG 9 PAKIETÓW
- Całodobowe świadczenie usług w zakresie transportu pacjentów Szpitala karetką reanimacyjno - transportową RT z lekarzem (typ S) i karetką bariatryczną
- Sprzątanie budynków KW PSP w Krakowie
- Dostawy albumin
- Sprzedaż paliw silnikowych, tj. benzyn bezołowiowych i oleju napędowego oraz akcesoriów samochodowych oraz usługa zewnętrznego mycia samochodów służbowych w latach 2026-2027
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa środków dezynfekcyjnych i myjących dla SP WZOZ MSWiA w Bydgoszczy
- Zakup wraz z sukcesywną dostawą środków do mycia i dezynfekcji maszynowej dla Centralnej Sterylizatorni Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach
- Dostawa środków dezynfekcyjnych
- Dostawa preparatów do dezynfekcji dla Milickiego Centrum Medycznego Sp. z o. o. w restrukturyzacji w Miliczu
- Dostawa środków czystości, gąbek, mopów, ścierek, papierów i ręczników, opakowań jednorazowych i gastronomicznych, worków oraz materiałów dezynfekcyjnych i ochrony osobistej podzielonych na ZADANIA.
- Dostawy środków myjących oraz dezynfekcyjnych.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





