eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bieżuń › Rekultywacja składowiska odpadów komunalnych w Bieżuniu.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-25

Bieżuń: Rekultywacja składowiska odpadów komunalnych w Bieżuniu.
Numer ogłoszenia: 86214 - 2008; data zamieszczenia: 25.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta i Gminy Bieżuń, ul. Warszawska 2, 09-320 Bieżuń, woj. mazowieckie, tel. 023 6578056, fax 023 6578039.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umgbiezun.bip.info.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rekultywacja składowiska odpadów komunalnych w Bieżuniu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie rekultywacji składowiska odpadów komunalnych w Bieżuniu. Zakres prac obejmuje min. 1.Przeprowadzenie prac geodezyjnych na składowisku. 2.Usunięcie drzew porastających teren składowiska. 3.Formowanie skarp. 4.Budowa studni odgazowujących składowisko Przykrycie skarp 0,15 m warstwą gleby zwięzłej pełniącej rolę izolacyjną złoża odpadów oraz jej stabilizacja poprzez zagęszczanie do współczynnika Ip = 0,5. 5.Przykrycie skarp 0,15 m warstwą gleby zwięzłej pełniącej rolę izolacyjną złoża odpadów oraz jej stabilizacja poprzez zagęszczanie do współczynnika Ip = 0,5. 6.Pokrycie skarp 0,25 m warstwą rekultywacyjną - glebotwórczą, jej stabilizacja poprzez zagęszczanie do współczynnika Is = 0,95. 7.Przykrycie wierzchowiny sektora 0,15 m warstwą gleby zwięzłej pełniącej rolę izolacyjną złoża odpadów oraz jej stabilizacja poprzez zagęszczanie do współczynnika Ip = 0,5. 8.Przykrycie wierzchowiny sektora 0,25 m warstwą rekultywacyjną - glebotwórczą, jej stabilizacja poprzez zagęszczanie do współczynnika Is = 0,95. 9.Nawiezienie warstwy rekultywacyjnej nawozami NPK typu Azofoska . 10.Wysiew mieszanki traw zadarniających na skarpach i wierzchowinie. 11.Koszenie i podlewanie (w miarę potrzeb) zadarnionej powierzchni. 12.Nasadzenia drzew i krzewów. 13.Pielęgnacja powierzchni zadarnionej, nasadzeń drzew i krzewów, uzupełnianie drzew i krzewów uschniętych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.31.52.00 - Usługi poprawy stanu środowiska naturalnego Kod CPV wg słownika 2008: 90.73.00.00 - Śledzenie zanieczyszczeń, monitoring i rekultywacja .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 28.11.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Oferta wymaga wniesienia wadium w kwocie 2 000 zł ( słownie: dwa tysiące złotych ).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie ubiegać się mogą wykonawcy, którzy: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, 3.posiadają niezbędny potencjał techniczny do wykonania zamówienia, 4.dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; warunek: wykonawca musi wykazać, że posiada doświadczenie w wykonywaniu rekultywacji i budowy składowisk odpadów, 5.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 6.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy) 7.udzielą gwarancji na przedmiot zamówienia na okres nie krótszy niż 36 miesięcy, licząc od daty odbioru końcowego, 8.w przypadku wyboru oferty wpłacą zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 5% ceny brutto.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków stawianych wykonawcom przez zamawiającego oraz uznania formalnej poprawności oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1.Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 i niepodleganiu wykluczeniu, zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 3.Oświadczenie potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub, że uzyskał zgodę na odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności albo zaświadczenie o wstrzymaniu w całości wykonania decyzji organu podatkowego 4.Zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub, że uzyskał zgodę na odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5.Oświadczenie o sytuacji finansowej wykonawcy uwzględniające ostatnie 3 lata działalności, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - z całego okresu prowadzenia działalności - według załącznika nr 2. 6.Informacja z banku, w którym Wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 7.Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej 8.Wykaz kierownictwa i kluczowego personelu przewidzianego do wykonania zamówienia - (do oferty wykonawca załącza aktualne dokumenty potwierdzające wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, odpis uprawnień do kierowania robotami budowlanymi w zakresie rekultywacji i budowy składowisk; warunek należy spełnić sporządzając wykaz osób, dołączając dokumenty potwierdzające uprawnienia wymienionych osób i ich przynależność do samorządu zawodowego. 9.Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie 10.Zaakceptowany wzór umowy 11.Kosztorys ofertowy , sporządzony wg załączonego do SIWZ przedmiaru robót 12.Upoważnienie do podpisywania ofert oraz innych dokumentów, związanych z postępowaniem w sprawie zamówienia publicznego podpisane przez osoby uprawnione do zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawcy. 13.Dowód wniesienia wadium

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umgbiezun.bip.info.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy 09-320 Bieżuń, ul. Warszawska 2, II piętro, pokój 19.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.05.2008 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy 09-320 Bieżuń, ul. Warszawska 2, I piętro, Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.