Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-04-20
Toruń: Dostawa sprzętu i aparatury medycznej
Numer ogłoszenia: 86182 - 2011; data zamieszczenia: 20.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Specjalistyczny Szpital Miejski im. M. Kopernika w Toruniu , ul. Batorego 17/19, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 6100319, faks 56 6100306.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.med.torun.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu i aparatury medycznej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i aparatury medycznej w rozbiciu na zadania: Sterylizator gazowy z abatorem - zadanie nr 1, Ssak elektryczny - zadanie nr 2, Myjnia - zadanie nr 3, Autoklaw - zadanie nr 4, Pulsoksymetr - zadanie nr 5, Stymulator nerwów obwodowych - zadanie nr 6, Zestaw laryngoskopowy do trudnej intubacji - zadanie nr 7, Przystawka cytrynianowa do hemofiltracji - zadanie nr 8, Wirówka laboratoryjna - zadanie nr 9, Szafa chłodnicza - zadanie nr 10, Mikroskop laboratoryjny - zadanie nr 11, Uzdatniacz wody - zadanie nr 12, Sumator hematologiczny - zadanie nr 13, Drukarka do grup krwi - zadanie nr 14, Loża laminarna - zadanie nr 15, Zestaw obrazowania kości dług ich i kręgosłupa - zadanie nr 16.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.19.11.00-6, 33.19.00.00-8, 33.12.30.00-8, 33.17.20.00-6, 42.93.11.00-1, 42.51.30.00-5, 33.51.00.00-3, 42.91.23.00-5, 30.23.21.10-8, 25.14.00.00-2, 33.12.42.00-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 16.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: brak
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
na podstawie przedłożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 prawo zamówień publicznych
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
na podstawie przedłożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 prawo zamówień publicznych
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
na podstawie przedłożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 prawo zamówień publicznych
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
na podstawie przedłożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 prawo zamówień publicznych
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
na podstawie przedłożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 prawo zamówień publicznych
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
W przypadku towarów będących wyrobami medycznym dla potwierdzenia, że są dopuszczone do obrotu i używania zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. (Dz.U. nr 107, poz. 679) Wykonawca ubiegający się o przedmiotowe zamówienie publiczne powinien na oferowane przez siebie wyroby złożyć wraz z ofertą: a)zgłoszenia wyrobu medycznego do Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych (dotyczy wytwórców i autoryzowanych przedstawicieli) lub powiadomienia do Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych o wprowadzeniu wyrobu medycznego (dotyczy dystrybutorów i importerów), b) deklaracji zgodności CE.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.med.torun.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Batorego 17/19, 87-100 Toruń.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.04.2011 godzina 10:00, miejsce: Specjalistyczny Szpital Miejski im.M.Kopernika w Toruniu, ul. Batorego 17/19, 87-100 Toruń, pok. nr 030 - kancelaria szpitala.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sterylizator gazowy z abatorem.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sterylizator gazowy z abatorem - kpl.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.11.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Ssak elektryczny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ssak elektryczny - 1 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Myjnia.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Myjnia - 2 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.11.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Autoklaw.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Autoklaw - 1 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.11.10-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pulsoksymetr.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pulsoksymetr - 12 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.30.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Stymulator nerwów obwodowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stymulator nerwów obwodowych - 1 kpl.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.20.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zestaw laryngoskopowy do trudnej intubacji.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw laryngoskopowy do trudnej intubacji - 1 kpl.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.20.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Przystawka cytrynianowa do hemofiltracji.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przystawka cytrynianowa do hemofiltracji - 1 kpl.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.20.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Wirówka laboratoryjna.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wirówka laboratoryjna - 2 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.93.11.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Szafa chłodnicza.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szafa chłodnicza - 2 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.51.30.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Mikroskop laboratoryjny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mikroskop laboratoryjny - 1 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.51.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Uzdatniacz wody.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Uzdatniacz wody - 1 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.91.23.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Sumator hematologiczny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sumator hematologiczny - 2 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Drukarka do grup krwi.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drukarka do grup krwi - 1 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.10-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Loża laminarna.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Loża laminarna - 1 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.51.40.00-2, 42.92.47.20-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Zestaw obrazowania kości dług ich i kręgosłupa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw obrazowania kości dług ich i kręgosłupa - 1 kpl.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.42.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Mechaniczne odpłużanie lub uszorstnianie oraz odpłużanie i uszorstnianie ulic i placów przy użyciu ciągnika z rozsiewaczem na terenie miasta Torunia w sezonie zimowych 2025/2026
- DOSTAWA KLIPSÓW LAPAROSKOPOWYCH
- Dostawa mebli i wyposażenia w ramach projektu "Sukces w naszych rękach - kreatywna i innowacyjna edukacja"
- Organizacja i przeprowadzenie kursu prawa jazdy kat. B z badaniami lekarskimi i egzaminem w 2026 r. w ramach projektu "Twoja droga do sukcesu".
- Kompleksowe ubezpieczenie BIO STAR Sp. z o.o. 2026-2028
- Dostawa akcesoriów do inkubatora transportowego V-808, aparatu przezskórnego monitorowania CO2 Sentec tCOM oraz materiałów zużywalnych do urodynamiki i uroflowmetrii .
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup urządzeń i sprzętów medycznych przeznaczonych dla SPZOZ w Wolsztynie
- Zakup wyposażenia w celu utworzenia Żłobka w Ostrorogu w ramach projektu AKTYWNY MALUCH 2022-2029
- Zakup sprzętu do diagnostyki patomorfologicznej - 3 szt. mikrotomów
- Dostawa sprzętu do elektrofizjologii
- D/83/2025 Zakup i dostawa mebli medycznych oraz aparatury medycznej na potrzeby różnych jednostek Uniwersytetu Opolskiego
- Dostosowanie sprzętu rehabilitacyjnego do wymogów SANEPID-u wraz z dostawą i montażem - Filia nr 3
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





