Elbląg: Dostawa wyrobów, sprzętu biurowego, papieru oraz materiałów eksploatacyjnych sprzętu łączności i informatyki.
Numer ogłoszenia: 86120 - 2012; data zamieszczenia: 20.03.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 3751, ul. Królewiecka 130, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 055 230 26 55, faks 055 230 34 15.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyrobów, sprzętu biurowego, papieru oraz materiałów eksploatacyjnych sprzętu łączności i informatyki..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa wyrobów, sprzętu biurowego, papieru oraz materiałów eksploatacyjnych sprzętu łączności i informatyki z podziałem na dwie Grupy Dostaw: = I Grupa Dostaw - Wyroby i sprzęt biurowy oraz papier -- Zadanie nr 1 - dot. OŻW w Elblągu; -- Zadanie nr 2 - dot. JW 3751 w Elblągu; = II Grupa Dostaw - Materiały eksploatacyjne sprzętu łączności i informatyki -- Zadanie nr 3 - dot. JW 3751 w Elblągu.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.80.00.00 - Rejestry, księgi rachunkowe, skoroszyty, formularze i inne wyroby piśmiennicze z papieru lub tektury 30.12.51.00 - Wkłady barwiące 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.19.21.13 - Wkłady drukujące 30.19.76.00 - Papier i tektura gotowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zadanie nr 1 - Wyroby i sprzęt biurowy oraz papier na potrzeby Oddziału Żandarmerii Wojskowej w Elblągu
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.03.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przedsiębiorstwo Handlowe "EKO" Elżbieta Ogórek
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Handlowe "EKO" Elżbieta Ogórek
- Przedsiębiorstwo Handlowe EKO Elżbieta Ogórek, ul. Malborska 53, 82-300 Elbląg, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 21138,21 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 24137,00
Oferta z najniższą ceną: 24137,00 / Oferta z najwyższą ceną: 25273,82
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Zadanie nr 2 - Wyroby i sprzęt biurowy oraz papier na potrzeby Jednostki Wojskowej 3751 w Elblągu
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.03.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przedsiębiorstwo Handlowe "EKO" Elżbieta Ogórek
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Handlowe "EKO" Elżbieta Ogórek
- Przedsiębiorstwo Handlowe EKO Elżbieta Ogórek, ul. Malborska 53, 82-300 Elbląg, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 20325,20 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 21164,74
Oferta z najniższą ceną: 21164,74 / Oferta z najwyższą ceną: 27845,62
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Zadanie nr 3 - Materiały eksploatacyjne sprzętu łączności i informatyki na potrzeby Jednostki Wojskowej 3751 w Elblągu
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.03.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
INTRAX A.BIELAWSKI SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
INTRAX A.BIELAWSKI SPÓŁKA JAWNA
- INTRAX A. Bielawski Spółka jawna, ul. Tysiąclecia 1, 82-300 Elbląg, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 42089,43 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 28820,76
Oferta z najniższą ceną: 28820,76 / Oferta z najwyższą ceną: 36035,31
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Przedmiotem zamówienia są dostawy powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dn. 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (z późn. zm.)
INNE PRZETARGI Z ELBLĄGA
- Zabezpieczenie scenotechniki podczas plenerowej imprezy masowej pn. "Dni Elbląga2024"
- Wykonanie dokumentacji projektowej pod nazwą: "Przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 2081N ulicy Portowej w Elblągu"
- ZP/16/2024 Dostawy środków czystości
- Budowa drogi leśnej z placem składowym nr 201 DSD ppoż nr 45 Leśnictwo Dębica
- Zakup widowni mobilnej do Małej Sceny w Teatrze im. Aleksandra Sewruka w Elblągu.
- ZP/15/2024 Wzmocnienie części stropu nad parterem na Oddziale Rehabilitacji Ogólnej i Neurologicznej w Szpitalu Miejskim św. Jana Pawła II w Elblągu w lokalizacji przy ul. Stefana Żeromskiego 22
więcej: przetargi w Elblągu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa foteli biurowych, krzeseł konferencyjnych, koszy z pedałem nożnym i uchylnych, adapterów i czujników do kardiomonitorów Mindray oraz Emtel, mankietów do ciśnieniomierzy(...), w podz. na 20 cz.
- Dostawa tonerów i tuszy do urządzeń drukujących i urządzeń wielofunkcyjnych dla GDDKiA Oddział w Olsztynie wraz z podległymi Rejonami oraz odbiór i utylizacja zużytych materiałów eksploatacyjnych
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla Sądu Okręgowego w Jeleniej Górze oraz Sądów Rejonowych w Kamiennej Górze, Lwówku Śląskim i Lubaniu.
- Sukcesywne dostawy materiałów biurowych (III)
- Dostawa materiałów biurowych oraz papieru biurowego dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.